2013. június 26.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2013/PSZ02383
Ajánlattételi határidő: 2013. július 08 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. július 17.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Támop-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projektiroda által szervezett konferencián catering szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „Támop-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 projekt nyitókonferencia”
- Időpont: 2013. július 17., 9:30-15:00
- 3 db kávészünet, valamint 1 db meleg svédasztalos állófogadás lebonyolítása tervezetten 70 fő részére
- Vállalkozónak a kávészünet alatt legalább 1 fő kiszolgáló személyzetet, az állófogadás alatt legalább 2 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.
- Helyszín: Szeged (még nincs kiválasztva). Ajánlatkérő a catering szolgáltatás pontos helyszínét a szerződéskötéskor egyezteti a nyertes Ajánlattevővel.
-
Kávészünet:*10 dkg/fő pogácsa (sajtos); *10 dkg/fő édes apró sütemény (pld.: mini rétes: almás, meggyes, túrós; zserbó; mini linzer); *1 adag/fő frissen főzött kávé (nem termoszos), tejszínnel; *3 dl ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen). Az ásványvíznek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.
-
Állófogadás: *legalább 3 féle meleg főétel (tartalmaznia kell szárnyasból, sertésből készült, valamint vegetáriánus ételt); *köretek (rizs, burgonya, angol); *legalább 3 féle saláta (pl. franciasaláta, burgonyasaláta, görög saláta); *1 db kávé/fő, frissen főzött (nem termoszos) tejszínnel; *gyümölcstál (15 dkg gyümölcs/fő, pl. sárga- és görögdinnye, eper, barack); *15 dkg/fő édes apró sütemény (2 fajta, különbözőnek kell lennie a kávészüneten kínálttól); *2 dl üdítő/fő (szénsavas és rostos vegyesen; rostos üdítő: pl. őszibarack, narancs, körte minimum 50 %-os gyümölcs tartalmú, szénsavas üdítő: pl. coca, vagy pepsi cola, narancs, gyömbér); *2 dl ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen). Az ásványvíznek és üdítőknek nagy kiszerelésűnek kell lenniük, poharas adagolással.
- Ajánlattevő köteles az állófogadást megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Ajánlatkérő képviselőjével.
- A felszolgáláshoz szükséges üvegpoharakat, tányérokat, tálaló- és szedőeszközöket (nem papír, nem műanyag), terítőket és szalvétákat a szolgáltatónak kell biztosítania.
- A kávészünetek és az állófogadás lebonyolításához szükséges 15 db koktélasztalt Vállalkozónak kell biztosítania.
Pályázati forrás: TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0005 számú, „Ágazati felkészítés a hazai ELI projekttel összefüggő képzési és K+F feladatokra " című projekt.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár
(nettó Ft)
|
Ajánlati ár (bruttó Ft)
|
Kávészünet díja/fő/3 alk.:
|
|
|
Meleg állófogadás díja/fő:
|
|
|
Mindösszesen/70 fő:
|
|
|
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania az étkeztetéssel kapcsolatban felmerülő költségekre, beleértve a helyszínre történő kiszállítás, tálalás és felszolgálás költségét is.
A résztvevők száma (70 fő) tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők létszámában történt eltérést legkésőbb 2013. július 15-ig jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során kitelepüléssel lebonyolított legalább 1 db minimum 70 fő részére nyújtott svédasztalos étkeztetésről (vacsora, ebéd, kávészünetek – vagylagos).
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az étkeztetett létszámot.
- Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a szolgáltatás ellátásához szükséges eszközparkkal (beleértve a 15 db koktélasztalt is), szakképzett személyzettel és tapasztalattal.
- Ajánlattevő rendelkezzen szegedi üzlettel/bérleménnyel a könnyebb kapcsolattartás, kitelepülés miatt.
Igazolási mód: Adja meg az üzlete/bérlemény címét és elérhetőségét.
- A pályázó cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, az ügyvezető bármely korábbi cégének/vállalkozásának nem lehet 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, az ügyvezető bármely korábbi cégének/vállalkozásának nincs 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a belső rendszerén keresztül ellenőrizze a nyilatkozat valóságtartalmát.
Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás díjáról teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet az SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Földi-Vágó Ildikó, ügyviteli előadó SZTE TTIK Fizikus Tanszékcsoport Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (62) 544-273, +36 (62) 544-000/4273
email:
foldi-vago.ildiko@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Mediterrán Investment Zrt., 1115 Budapest, Sárbogárdi út 10.
Nyertes ajánlati ár: 241 150,-Ft+ÁFA