Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02363
Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti javítása, karbantartása.
2013. június 20.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02363

Ajánlattételi határidő: 2013. július 12 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés aláírását követő 1 év.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbi laboratóriumi eszköz javítását, karbantartását kell végeznie, meghibásodása esetén:

· TKA Smart2Pure ultratiszta víz-tisztító berendezés



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) laboratóriumi eszközeinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbi laboratóriumi eszköz javítását, karbantartását kell végeznie, meghibásodása esetén:

· TKA Smart2Pure ultratiszta víz-tisztító berendezés

 

A fent megjelölt eszköznél az alábbi javításokat kell elvégezni:

 

· elektronikai meghibásodások

· elektromágneses szelepek meghibásodása

· pumpa meghibásodása

· szűrők meghibásodása és cseréje

· ioncserélő oszlop cseréje

· RO membrán meghibásodása

 

A készülékek a helyszínen megtekinthetőek a SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézetben (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) előzetes időpont egyeztetéssel.

Kapcsolattartó: Dr. Sipos Péter Tel.:06-62/545-577 e-mail: siposp@pharm.u-szeged.hu

 

Javítási helyszín:

Szegedi Tudományegyetem

Gyógyszerésztudományi Kar

Gyógyszertechnológiai Intézet

(6720 Szeged, Eötvös u. 6.)

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
  • Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a laboratóriumi eszközök meghibásodásának a bejelentésére.
  • Vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 48 órán belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a készülékek biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha a készülék csak kizárólag külföldön javítható.
  • Vállalkozó köteles az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített elemekre 3 hónap, b./ egyéb (alkatrészek stb.) 1 év garanciát vállal.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történt, felek az 1 éves időszak lejártát követőn, közös megegyezéssel további 1 évig meghosszabbíthatják a szerződést, az addigi rezsióradíj azonos szinten tartása mellett.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.

 

Bírálati szempontok:

1) Eseti javítás rezsióradíja: ………………..,- nettó Ft/óra Súlyszám: 50

2) Reagálási idő: ……………….. óra Súlyszám: 25

Ajánlatkérő reagálási időn a hiba telefonon, faxon, e-mail-en történő bejelentésétől a vállalkozó részéről a fenti kommunikációs csatornák egyikén a kapcsolatfelvétel időpontjáig eltelt időt érti. Vállalkozó a hibabejelentéstől számított, megadott reagálási időn belül köteles felvenni a kapcsolatot az Ajánlatkérővel.

3) Kiszállási díj: ……………,- nettó Ft/alkalom Súlyszám: 15

4) Újonnan beépített alkatrészekre vállalt további garancia: ……. hó Súlyszám: 5

5) Egyébre elemekre vállalt további garancia: .…… hó Súlyszám: 5

Ajánlatkérő a 4. és 5. bírálati szempontok alatt a szerződéses feltételeknél kötelezően előírt garancia időn túl vállalt garanciát érti.

 

Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

Gyógyszerésztudományi Kar

Gyógyszertechnológiai Intézet

6720 Szeged, Eötvös u. 6.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Nyertes Ajánlattevő a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint a műszerek esetleges elszállításának a költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.

 




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Sipos Péter, egyetemi tanársegéd SZTE GYTK Gyógyszertechnológiai Intézet, tel: 06-62/545-571

email: siposp@pharm.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: TSLabor Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Nyertes ajánlati ár: 340 000,-Ft+ÁFA