Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02338
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „Nettó 10 000,- EUR feletti beszerzések lebonyolítása PRAG eljárásrend szerint a Cooling Cubes projekt keretében.”
2013. június 13.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02338

Ajánlattételi határidő: 2013. június 20 10:05

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2014. június 30-ig. Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

A projekt adatai:

Projekt címe: Integrated spa development strategy for the spas situated in the area of the main traffic route through the Hungarian-Serbian cross border region

Projekt rövid címe: Cooling Cubes

Projekt azonosítószáma: HUSRB/1203/213/155

Projekt összértéke: 117 440,-EUR

Támogatási összeg (SZTE): 50 082,-EUR

Projekt időtartama: 16 hónap

Projekt kezdési ideje: 2013. március 1.

Projektpartnerek: 

  • Mórahalom Város Önkormányzata
  • Municipality of Ada
  • Agency for Development of Temerin Municipality
  • Regional Development Agency Backa Ltd.

Projekt vezető SZTE részről: Dr. Kovács Zoltán


A projekt rövid leírása:

A fejlesztés célja egy közös fürdőfejlesztési stratégia kialakítása a magyar-szerb határrégióban, a Budapest-Belgrád közlekedési útvonal (M5-ös autópálya illetve annak szerbiai folytatása) mentén és annak 50-60 km széles sávjában elhelyezkedő 22 fürdőhely számára (ezek típusai: gyógy- és wellnessfürdők, strandok). A résztvevő települések a többi fürdőhellyel összefogva közös stratégiát alkotnak az egészségturizmus legfontosabb térségi objektumainak, a fürdőhelyeknek az összehangolt pozícionálására és fejlesztésére.

A magyar-szerb határrégióban, a térség fő közlekedési útvonala mentén (Budapest-Belgrád közlekedési tengely), illetve annak térségében számos, különböző adottságú és kiépítettségű fürdőhely található. A magyar oldalon az elmúlt évtizedek fejlesztéseinek köszönhetően kb. 20-25 km-enként jól kiépített fürdőket találunk. Ezen fürdők egy része kimondottan sikeres, míg mások hibás szolgáltatási vagy fejlesztési politika, a stratégia hiánya miatt működési gondokkal küzdenek.

A magyarországi fejlesztéseken felbuzdulva a vajdasági településeken is jelentős fürdőfejlesztéseket határoztak el a közelmúltban (pl. Óbecse, Temerin). Ezek már meglévő bázisokra (gyógyfürdő, strandfürdő) épülnek, és a fejlettség jelenlegi szintjén is számos versenytárssal rendelkeznek saját térségükben. A közös stratégiaépítés lényege a turistaforgalom fő közlekedési útvonalának térségében elhelyezkedő fürdőhelyek stratégiájának összehangolása a magyarországi tapasztalatok átadása, az egészségturizmus területén végzett határon átnyúló kutatás-fejlesztés révén, s ennek segítségével a fürdők megfelelő pozícionálása és közös fejlesztési terv kidolgozása. A stratégiában külön hangsúlyt kap a partnerség, ami kiterjed az általános együttműködésre, s ezen túl a szolgáltatás-fejlesztési elemek összehangolására és az adottságoknak megfelelő differenciált fejlesztésére. Cél, hogy a fürdők ne vetélytársként, hanem partnerként tekintsenek egymásra és sikeresek legyenek az érkező turistaforgalom megfelelő szintű összehangolt és differenciált kiszolgálására.

 

A megbízás tárgya

A megbízás tárgya a feladat meghatározás első részében bemutatott projekt keretében a nettó 10 000,- EUR feletti beszerzések teljeskörű lebonyolítása PRAG eljárásrend szerint a vezető kedvezményezett (LB) megbízásából.

A nyertes ajánlattevő a főkedvezményezett tevékenység-, illetve költségvetési tervében szereplő nettó 10 000,- EUR feletti, ’Competitive negotiated’ beszerzési eljárásokat teljeskörűen, a PRAG eljárásrend megfelelő mellékleteinek alkalmazásával, a tenderdokumentáció összeállításától az értékelési folyamat koordinálásán és a jegyzőkönyvek elkészítésén keresztül a nyertes és a vesztes ajánlattevők kiértesítéséig és szerződéskötésig lebonyolítja.

A PRAG szakértő munkája akkor ér véget, amikor az általa lebonyolított eljárás dokumentációját a főkedvezményezett benyújtja a VÁTI Nonprofit Kft-hez első szintű ellenőrzésre (FLC), és az első szintű ellenőrzést végző személy az eljárás dokumentációját jóváhagyja.

Jelen megbízás tárgya a projekt keretében megvalósuló összes ’Competitive negotiated’ eljárás lebonyolítására vonatkozik.

 

A lebonyolítandó tenderek várható száma:

1 db nettó 10 000,- EUR feletti ’Competitive negotiated’ eljárás lefolytatása az alábbiak szerint:

  • Általános fürdő audit a projekttel együttműködő fürdők részére. (bruttó 15 ezer EUR)

A lebonyolítandó eljárás részletes tartalmát a projekt pályázati formanyomtatvány tartalmazza, melyet a vezető kedvezményezett a nyertes ajánlattevő rendelkezésére bocsát.

 

Részletes feladatok:

  • Competitive negotiated eljárások esetén: a PRAG által elvárt teljes közbeszerzési dokumentáció (tenderdosszié) elkészítése angol nyelven, melyhez a szükséges szakmai ’inputokat’ a kedvezményezett biztosítja!
  • Az egész eljárás során az aktuális / hatályos PRAG mellékletek kiválasztása és hiánytalan alkalmazása.
  • A PRAG által előírt beszerzési eljárás szakértő támogatása a teljes folyamat lebonyolítása alatt. (Értékelő bizottság létrehozása, ülések lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, ajánlatok fogadása, regisztrálása, ajánlatok bontása, adminisztratív ellenőrzés, technikai és pénzügyi értékelés támogatása, szerződés előkészítése, kiértesítő levelek előkészítése).
  • A lebonyolított eljárásokkal kapcsolatban a szolgáltatói- / szállítói szerződés aláírását követően a teljesítésigazolás kiállításáig (de nem később, mint a projekt tervezett záró időpontjáig) a szerződéssel kapcsolatos kérdésekben tanácsadói rendelkezésre állás biztosítása a projekt partner számára.

A teljes szerződés az időben legtovább tartó feladat teljes körű elvégzését követően tekinthető teljesítettnek.

 

 

A teljesítés menete:

  • A jelen ajánlatkérés nyertes ajánlattevője elkészíti a lebonyolítandó ’Competitive negotiated’ eljárás tenderdokumentációját, és az eljárást a részletes feladat meghatározásnak megfelelően végigviszi a nyertessel való szerződéskötésig.
  • A lebonyolított eljárást követő szerződéskötés alapján a projekttevékenység elvégzője (szállító / szolgáltató) eleget tesz szerződéses kötelezettségének, majd a teljesítés leigazolása után számláz a vezető kedvezményezettnek.
  • A projekttevékenység elvégzője (szállító / szolgáltató) a vezető kedvezményezett teljesítés igazolása alapján számláz.
  • A vezető kedvezményezett a kiegyenlített számlával együtt soron következő progress report-ja mellékleteként benyújtja első szintű ellenőrzésre az eljárás dokumentációját.
  • Jelen ajánlatkérés nyertese az első szintű ellenőrzés által kért hiánypótlásokat teljesíti, amíg az általa lebonyolított eljárás dokumentációját végleg jóváhagyja, teljesnek és hibátlannak minősíti az első szintű ellenőrzés.
  • A vezető kedvezményezett ezt követően állítja ki a teljesítésigazolást a PRAG szerinti eljárás(ok) lebonyolításáról, ami alapján jelen ajánlatkérés nyertes ajánlattevője jogosult az általa elvégzett feladat ellenértékéről a számlát kiállítani.

 

Maximális nettó keretösszeg a szolgáltatásra: 220.000,- Ft

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 0
Ajánlati ár: ……….. nettó Ft+Áfa 2

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező tevékenységre mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
































A legalacsonyabb árat adó ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
Ajánlattevő ajánlatában bemutatott személy rendelkezik-e: súlyszám: 8 • Közgazdász végzettséggel • 6 év tapasztalattal EU-s projektek tervezése és megvalósítása terén • Magyar-szerb határon átnyúló projektek PRAG alapú beszerzéseinek lebonyolításában szer 8

A személyi képességekre, készségekre vonatkozó minden egyes feltétel teljesülése esetén kritériumonként 5 pont illeti meg az ajánlattevőt. A személyi képességekre, készségekre adható maximális pontszám: 20 pont
































A legmagasabb pontot elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
































Igazolási mód: Ajánlattevő által az alkalmassági feltétel igazolására kötelezően csatolt önéletrajzból egyértelműen ki kell derülnie a fenti kritériumonként 5 pontot érő feltételeknek.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő jogi személy készpénz-, és készpénzzel egyenértékű eszközállományának az utolsó lezárt gazdasági évben mind a gazdasági év elején, mind a gazdasági év végén pozitívnak kell lennie.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti pénzügyi alkalmasságnak.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő mutassa be ajánlatában azt a személyt, aki a kiírás tárgya szerinti tevékenységet végezni fogja. A bemutatott személlyel szembeni minimális elvárások: felsőfokú végzettség, 3 év tapasztalat EU-s projektek tervezése és megvalósítása terén, közbeszerzések lebonyolításában szerzett tapasztalat, tapasztalat határon átnyúló projektek megvalósítása terén, angol nyelvtudás.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a személy önéletrajzát (Europass formátumban) – melyből egyértelműen kiderül a személlyel szembeni minimális elvárásoknak való megfelelés.

Figyelem! A szerződés tárgyát képező tevékenységet köteles az a személy végezni, akinek képességeire, referenciáira vonatkozó információkat az ajánlattevő ajánlatában megadja! A referenciákat biztosító személy a PRAG szakértői tevékenységet maga végzi, saját nevében! Amennyiben a minimum követelmények közül valamelyik nem teljesül: azonnali kizáráshoz vezet.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE „A teljesítés menete” pontban leírtaknak megfelelően, teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.


Ajánlat elvárt tartalma:

  • Az ajánlattevő és kapcsolattartója alapadatai;
  • Az ajánlattevő nyilatkozata a pénzügyi alkalmasságáról cégszerűen aláírva;
  • A feladat teljesítését ellátó személy magyar nyelvű önéletrajza Europass formában, melyből egyértelműen kiderülnek a minimális elvárások, valamint a kritériumonként 5 pontot érő feltételek;
  • Az ajánlattevő pénzügyi ajánlata – cégszerűen aláírva



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dudás Renáta, tudományos segédmunkatárs SZTE TTIK Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszék, tel: 06-62/544-176

email: dudasr@geo.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Karácson Zsolt András egyéni vállalkozó, 6721 Szeged, Felső Tisza-part 18. II/11.
Nyertes ajánlati ár: 199 000,-Ft+ÁFA