Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02219
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Klinikai Központ egészségügyi tevékenységének, a járó és fekvőbetegellátás összehasonlító elemzése
2013. május 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02219

Ajánlattételi határidő: 2013. május 17 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. augusztus 30-ig folyamatosan

A beszerzés rövid ismertetője: A Szegedi Tudományegyetem a járó és fekvőbeteg ellátás konszolidációs programjának megalapozásához elemzési feladatok ellátására külső szolgáltatót keres az alábbi területre és feladatra:
  • az aktív fekvőbeteg ellátás teljesítményének elemzése, a betegösszetétel, a kapacitáskihasználás és a bevételtermelő képesség főbb jellemzőinek időbeli alakulásának mérése más egészségügyi szolgáltatók átlagához viszonyított értékelése,
  • az ellátási terület és a szakmai teljesítmények összhangjának elemzése, a HBCS szintű betegelvándorlás bevételre vonatkozó hatásainak értékelése,
  • a járóbeteg szakellátás teljesítményének és a kapacitás kihasználásának havi és hónapon belül napi értékeinek elemzése rendelésenként, telephelyenként illetve ambulanciánként (ezen belül orvos pecsétszámokra)

 

Teljesítés:

A teljesítés megfelelő ha folyamatos a megadott határidőn belül, és ha a fenti pontokban meghatározott területeken elkészített jelentést, illetve tanulmányt a szolgáltató bemutatja és átadja az SZTE képviselőinek. A teljesítés kapcsán az SZTE hetente maximum 4 óra személyes konzultációra tud lehetőséget biztosítani.



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot legalább három különböző egészségügyi szolgáltatónál végzett hasonló jellegű tevékenyégről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.

  • Ajánlattevő mutasson be az ajánlatában minimum két fő szakértőt önéletrajza csatolásával.
  • Ajánlattevő hitelt érdemlően mutassa be ajánlatában, hogy képes összehasonlító adatokat szolgáltatni más megyei illetve klinikai egészségügyi szolgáltatók teljesítményével kapcsolatban.


Kiegészítő információk:

  • A szolgáltató bemutathat ajánlatában járó és fekvő adatelemző rendszert, javaslatot tehet a viszonyítási adatkörökre illetve javasolt időszakokra a 2010-2013-as évekre.
  • Az ajánlattevő ajánlatban a projektzáró dokumentum tartalmára, végleges táblázataira, grafikonjaira javaslatot tehet.


Fizetési mód: Ajánlattevő tegyen javaslatot a részletfizetés formájára, összegére.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ördögh Mária, titkársági asszisztens SZTE GMF, tel: +36 (62) 546-970, +36 (62) 544-000/6970

email: ordogh.maria@gmf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ABACOM Kft., 1081 Budapest, Rákóczi út 63.
Nyertes ajánlati ár: 4 000 000,-Ft+ÁFA