Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02116
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről állati tetem és alom hulladékok elszállítása és ártalmatlanításra történő átadása az ATEV Zrt. részére.”
2013. április 03.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02116

Ajánlattételi határidő: 2013. április 15 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés aláírásától számított egy évig tartó időszak.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem telephelyeiről az EWC 18 02 02* kódszámú állati tetem és alom hulladékok elszállítása és ártalmatlanításra történő átadása az ATEV Zrt. részére, az alábbiak szerint:

 

Telephely

Szállítások 2013.évben várható gyakorisága (alkalom)

2012. évben keletkezett mennyiség (kg)

ÁOK Elméleti Intézetek

Anatómiai Intézet-Kossuth Lajos sgt. 40.

 

580

Farmakológiai Intézet-Dóm tér 12.

2460

Biokémiai Intézet-Dóm tér 9.

348

Élettani Intézet-Dóm tér 10.

5771

Kórélettani Intézet-Semmelweis u. 1.

2761

Orvosi Mikrobiológiai Intézet-Dóm tér 10.

18

Orvosi Informatikai Központ Szeged, Korányi fasor 9.

9

Sebészeti Műtéttani Intézet-Pécsi u. 4.

3390

Népegészségtani Intézet-Dóm tér 10.

262

Sejtbiológiai Intézet-Pécsi u. 4.

49

Kísérleti Állatház-Domaszék

320

Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ

I. sz. Belgyógyászati Klinika-Korányi fasor 8-10.

 

150

Szemészeti Klinika-Korányi fasor 11.

102

Neurológiai Klinika-Semmelweis u. 6.

169

ÁOK és Szent-Györgyi Albert Klin. Közp. össz.:

52 alkalom (hetente egyszer)

 

GYTK-Eötvös u. 6.

7 alkalom (eseti megrendelés)

615

DNT-Tisza Lajos krt. 111.

7 alkalom (eseti megrendelés)

800

TTIK Élettan-Középfasor 52.

3 alkalom (eseti megrendelés)

280

Fogorvostudományi Kar Szeged, Tisza L. krt. 64.

eseti megrendelés

0

 

A elkövetkezendő egy évben keletkező veszélyes hulladék mennyisége és szállítási gyakorisága előre nem tervezhető, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a fenti táblázatban megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását a fentitől eltérő gyakorisággal fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt. Kivéve az ÁOK Elméleti Intézeteit, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Klinikáit, mely 13 telephelyről folyamatosan, heti egyszeri alkalommal történik a szállítás. A heti egyszeri szállítás alkalmával Ajánlattevő a megnevezett 14 telephely közül onnan köteles begyűjteni a veszélyes hulladékot ahonnan hozzá előzetesen szállítási igény érkezett. Függetlenül az igénylő egységek számától az adott heti egyszeri szállítás 1 alkalomnak minősül, melyet a megadott egységáron számolhat el.

 

Főbb szerződéses feltételek:

  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történt, felek az 1 éves időszak lejártát követőn, közös megegyezéssel további 1 évig meghosszabbíthatják a szerződést, az addigi egységárak azonos szinten tartása mellett.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
  • Vállalkozó az 1 alkalomra megadott szállítási díját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
  • A felhívásban és a szerződés tervezetben felsorolt telephelyek száma felmerülő, új igény esetén bővülhet.


Letölthető állományok:
Szerződés tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Alkalmankénti szállítás díja: …………,- nettó Ft/alkalom

Az 1 alkalomra megadott szállítási díjnak fedezetet kell nyújtania a veszélyes hulladék SZTE fent felsorolt telephelyeiről az ATEV Zrt. hódmezővásárhelyi telephelyére történő átszállítására, beleértve a felrakodás, a célállomáson történő lerakodás, valamint a szállító jármű higiéniai követelményeknek megfelelő fertőtlenítésének a költségeit is.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
  • Ajánlattevő adja meg a Csongrád Megyei Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság által az undort keltő anyagok begyűjtésére vonatkozó, továbbá a közúti szállítóeszközre kiadott érvényes engedélye számát.
  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy a veszélyes hulladékot ártalmatlanítás céljából az ATEV Zrt. (Hódmezővásárhely, Tanya u. 32.) részére adja át.


Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a GYTK, FOK, TTIK, valamint DNT esetében minden egyes megrendelést követő szállítás után, a leigazolt „SZ” kísérőjegy alapján – mely a számla alapbizonylatát fogja képezni – számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Az ÁOK és Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ esetében a folyamatos, heti egyszeri szállításról havonta a leigazolt Átadás-átvételi lap, szállítólevél és a Kereskedelmi okmány alapján – melyek a számla alapbizonylatát fogják képezni – 1-1 db számlát állíthat ki a SZTE ÁOK Elméleti Intézetek (Szeged, Tisza L. krt. 107.) és a SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ (Szeged, Tisza L. krt. 107.) részére, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő ebben az esetben a havi szállítás összegét az Átadás-átvételi lap adatain alapuló, az ÁOK Elméleti Intézeteiből, valamint a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központból összesen elszállított hulladékarány alapján köteles megbontani és ennek megfelelően az 1-1 db számlát kiállítani. Nyertes ajánlattevő az egy alkalomra adott szállítási egységárát a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vassné Petőfi Sylvia dr., környezetvédelmi munkatárs SZTE GMF Védelmi Iroda, tel: +36 (62) 544-294, +36 (62) 544-000/4294

email: vassne.petofi.sylvia@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KARIOL Bt., 6800 Hódmezővásárhely, Galamb u. 11.
Nyertes ajánlati ár: 3 200 000,-Ft+ÁFA