2013. február 11.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2013/PSZ01910
Ajánlattételi határidő: 2013. február 18 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013.04.02
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Tudományegyetem távközlési (gyengeáramú) hálózatának eseti hibaelhárítása, telefonmellék eseti áthelyezése és eseti kiépítése, továbbá cordless telefonjainak, digitális rendszerkészülékeinek és telefaxainak eseti javítása, analóg (egyszerű) készülékeinek eseti javítása, valamint készülékek eseti beállítása, programozása, rendezőelemek és KRONE sávok eseti karbantartása, ERICSSON alközpontok eseti karbantartása, tisztítása.
Letölthető állományok:
SZTE_2013_Gyengeáramú hálózat_Szerződéstervezet.docSZTE_2013_Gyengeáramú hálózat_Eseti megrendelés adatlapja.docSZTE_2013_Gyengeáramú hálózat_Ajánlati feltételek.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila, irodavezető-helyettes SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda Távközlés, tel: +36 (62) 545-001, +36 (62) 544-000/5001
email:
donko.attila@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Borg System Kereskedelmi és Szolgáltató Kkt.
Nyertes ajánlati ár: 29 900,-Ft+ÁFA