2012. december 11.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2012/PSZ01762
Ajánlattételi határidő: 2012. december 17 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Részteljesítés: 2013. január 31.; Végteljesítés: 2013. április 1.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szoftverfejlesztés Tanszék által specializált, továbbfejlesztett Ruby technológiájú Redmine projektmenedzsment rendszer funkcióinak bővítése:
- Jelen rendszer, a Tanszéki fejlesztéseknek és korábbi megrendeléseknek köszönhetően, alkalmas emberi erőforrások munkaidejének mérésére, riportolására, költségeinek kalkulálására, más rendszerekből történő adatfeltöltésre. További követelmény egy, a Redmine rendszeren belül könyvelt munkaidőkhöz költségek rendelése, azok a feltöltött adatokkal való egységes kezelése.
- Valós idejű adatkérő modul módosítatlan Redmine és Trac rendszerekkel való kapcsolathoz: a jelenlegi rendszer használata során kiütköző legnagyobb hátrány az, hogy az adatfeltöltés manuálisan történik. A rendszer üzemeltetői a produktivitás mérési kutatásokhoz szükséges adatokat egy eszmei időpontban az azt megelőző hétre statikusan rögzítik, vagyis későbbi változtatások az audit rendszerben nem látszanak. A nem egységes projekt költség monitorozó rendszerekből történő adatfeltöltés és a nem valós időben frissülő adatok torzulhatnak a lekért rendszerekben történő adatmódosítás esetén. A cél egy olyan interface kifejlesztése, mely valós időben, az adott rendszeren történt módosítás esetén a produktivitás mérő rendszer adatbázisát is konzekvensen megváltoztatja. További technológiai megvalósítási lehetőség lehet még (mely kisebb adatintegritási kockázattal jár) nem adat egyeztető interfacet, hanem valós idejű adat kiolvasó modult készíteni. A technológia és kockázatok felmérése, az ideális megoldás kiválasztása és elkészítése a vállalkozó feladata.
- Redmine rendszer frissítése: a korábbi kódbázis a Redmine 1.3-as verzióján alapult, azonban azóta verziót lépve a 2.1.2-es verzióra frissült. Az összes korábbi módosítás portolása, a módosítások helyességének ellenőrzése az új verzióra a megrendelés részét képezik.
Az 1-3 pontokban részletezett feladatok teljesítési határideje 2013. január 31.
- Költségkezelés bővítése, annak módosított, bővített adatbázis sémájának és új webes kezelőfelületeinek elkészítése, mind felhasználói, mind adminisztrátori oldalon:
· Fix költségek
· Dologi kiadások
· Utazási kiadások
· Kiadások kalkulálása a projektekhez
· Riportok fejlesztése: költség és munkaidő diagramok megjelenítése (oszlop diagram, torta diagram)
- Lekérdezések fejlesztése, új webes kezelőfelületek és riport felületek:
· Adott időszakban legmagasabb költségű projekt
· Adott időszakban nem teljesülő munkaidő könyvelés, ennek elszenvedett pénzügyi vesztesége
· Adott időszakban túl magas/alacsony költségű (költségkerethez képest) projektek
· Költség nemek szerinti részletes költségriport, definiálható időszakra (ld. Költségkezelés pont)
- Jogosultságkezelési továbbfejlesztés:
· Adott jogosultsági csoportok más-más projekt adatokat (Wiki és diagram riportok) láthassanak. Jogosultsági csoportok szerinti munkaidő és projektköltség riportok, adatbázis manipulálási műveletek elrejtése/megjelenítése
- A Tanszék által fejlesztett szabadság kezelő modul integrálása az új kódbázisba (szabadság igénylés, engedélyezés, projektvezetői megtagadás kezelése, adminisztrálása, szabadságok költségeinek kalkulálása)
- Projekt hierarchiabeli költségek kezelése: jelzés, amennyiben szülő projekt költségeit kalkuláljuk, csak fő-szülő projekt költségeinek megjelenítése, gyermek projektek költségeinek eliminálásával
- Kettős bejelentkezés (PHP riport felületek és Redmine rendszer) megszüntetése, SSO (singe-sign-on) alkalmazása a különálló riport és az integrált Redmine felületek felett.
A 4-9 pontokban részletezett feladatok teljesítési határideje 2013. április 1.
- A megrendelő a vállalkozó részére átadja a továbbfejlesztett rendszer teljes forráskód bázisát.
- A vállalkozó sem az átadott sem az újonnan kifejlesztett egységeket üzleti célra, továbbértékesítésre nem használhatja fel.
- Vállalkozó vállalja, hogy saját fejlesztéseit obfuszkálatlan forráskódként adja át a Tanszék számára, lemondva annak mindennemű további jogáról.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevőnek a munka során a mérő rendszer megtervezésében fejlesztésében és gyártásában kompetenciákkal kell bírnia.
Igazolási mód: Ajánlattevő mellékelje az alábbiakat:
- Technológiai leírás a megvalósításról (folyószöveg, programozási nyelvek megnevezése, kompetencia igazolása referenciákkal)
- Ütemterv, az ajánlat egyes pontjainak erőforrás igénye, becsült elkészítési dátum (Gantt diagram)
- Teszt terv, tesztelői kompetencia igazolása (rövid, folyószöveges leírás)
Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a szerződéses időszak alatt teljesítés igazolás után, az 1-3. pontban részletezett feladatok elvégzését követően 1 db részszámla (a bruttó vállalkozói díj 50%-áról), majd a szerződés teljesítését követően 1 db végszámla (a bruttó vállalkozói díj 50%-áról) benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Havasi Ferenc, tanársegéd SZTE TTIK Informatikai Tanszékcsoport
Szoftverfejlesztés Tanszék, tel: +36 (62) 544-143, +36 (62) 544-000/4143
+36 (62) 546-396, +36 (62) 544-000/6396, fax:
email:
havasi@inf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: H-Lab Nonprofit Kft., 6782 Mórahalom, Fesztivál köz 1.
Nyertes ajánlati ár: 6 337 500,-Ft+ÁFA