2012. november 26.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2012/PSZ01712
Ajánlattételi határidő: 2012. december 05 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. január 7.
A beszerzés rövid ismertetője:
A vállalkozó vállalja, hogy a Tanszék tulajdonában lévő, jelenleg rendelkezésre álló JavaScript nyelven megvalósított, a fejlesztőket feladatokra ütemező eszköz kezdeti prototípus változatának egyszeri minőségi felmérését elvégzi, majd továbbfejleszti, és elkészíti annak béta-tesztelésre alkalmas első változatát a Tanszék útmutatásai alapján. A feladat elsődlegesen az alkalmazás grafikus felületének továbbfejlesztése, az emberallokációs funkciócsoport, valamint a szerver-kliens kapcsolat megvalósítása az alábbiak szerint.
Kliens oldalon:
- Felület testre szabásának biztosítása, hogy csak a szükséges attribútumok jelenjenek meg.
- Expand/collapse all megvalósítása.
- Emberek szerinti nézet megvalósítása.
- Alkalmazottak munkaidejének szerkesztési funkcióinak implementálása.
- Új feladatnézet elemek: Allokáció, munkaidő erőforrás igény, kandidáló, munkaóra lefoglalás megvalósítása.
Szerver oldalon:
- Az adatok tárolására egy modell kidolgozása.
- Az adatok eltárolásának megvalósítása egy platform és adatbázis független általános, objektum szintű és objektum állapotváltozásokat pontosan követő perzisztencia rendszerben, amely egy általános és egy modell specifikus interface-t biztosít az adatok eléréséhez, valamint validálja azok modellnek való megfelelését is.
- A kliensről érkező adatok letárolása ebben a rendszerben és ezek megjelenítése a kliens oldalon (feladatnézet elemek, alkalmazottak).
- A tesztelhetőség érdekében szükséges egy egyszerű egyfelhasználós bejelentkezés biztosítása (nem adatbázisból, és nem LDAP-al, hanem teszteli, hogy a felhasználónév és jelszó megegyezik-e a megadott sztringekkel).
- Egy valószínűségi minőségi modell kidolgozása az emberallokáció optimalizálására, amely a következő szempontokat veszi figyelembe:
o Az alkalmazott által korábban implementált forráskód minősége az ISO/IEC 9126 nemzetközi szabvány szerint
o Az alkalmazottról a HR által biztosított információk
o Alkalmazott adott időszakra vonatkozó terheltsége
o Alkalmazott ezen időszakhoz kapcsolódó további feladatai
A vállalkozó feladata az elkészített szoftver szállítása forráskód és bináris formában, a kapcsolódó forráskód dokumentációval együtt.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő rendelkezzen kliens-szerver architektúrában és relációs adatbázis alapú információs rendszerek fejlesztésében szerzett kompetenciával.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot azokról a munkáiról, amelyekben a fenti tapasztalatokat szerezte.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt szakemberei rendelkezzenek minimum Java, Stripes, JavaScript technológiák mély ismeretével.
Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be ajánlatában a teljesítésbe bevonni kívánt szakembereit önéletrajzuk csatolásával.
Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatásról 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ferenc Rudolf dr., adjunktus SZTE TTIK Informatikai Tanszékcsoport
Szoftverfejlesztés Tanszék, tel: +36 (62) 544-145, +36 (62) 544-000/4145
+36 (62) 546-396, +36 (62) 544-000/6396, fax:
email:
ferenc@inf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Monguz Információtechnológiai Kft., 6725 Szeged, Kálvária sgt. 87.
Nyertes ajánlati ár: 5 005 000,-Ft+ÁFA