Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ01712

MEGHOSSZABBÍTVA!!!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Szoftverfejlesztés Tanszék részére, „Fejlesztő/feladat ütemező szoftver eszköz elkészült komponensének egyszeri minőségi felmérése, valamint a továbbfejlesztett verziójának elkészítése, kapcsolódó implementáció és elvégzése.”
2012. november 26.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ01712

Ajánlattételi határidő: 2012. december 05 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. január 7.

A beszerzés rövid ismertetője:

A vállalkozó vállalja, hogy a Tanszék tulajdonában lévő, jelenleg rendelkezésre álló JavaScript nyelven megvalósított, a fejlesztőket feladatokra ütemező eszköz kezdeti prototípus változatának egyszeri minőségi felmérését elvégzi, majd továbbfejleszti, és elkészíti annak béta-tesztelésre alkalmas első változatát a Tanszék útmutatásai alapján. A feladat elsődlegesen az alkalmazás grafikus felületének továbbfejlesztése, az emberallokációs funkciócsoport, valamint a szerver-kliens kapcsolat megvalósítása az alábbiak szerint.

Kliens oldalon:

  • Felület testre szabásának biztosítása, hogy csak a szükséges attribútumok jelenjenek meg.
  • Expand/collapse all megvalósítása.
  • Emberek szerinti nézet megvalósítása.
  • Alkalmazottak munkaidejének szerkesztési funkcióinak implementálása.
  • Új feladatnézet elemek: Allokáció, munkaidő erőforrás igény, kandidáló, munkaóra lefoglalás megvalósítása.

Szerver oldalon:

  • Az adatok tárolására egy modell kidolgozása.
  • Az adatok eltárolásának megvalósítása egy platform és adatbázis független általános, objektum szintű és objektum állapotváltozásokat pontosan követő perzisztencia rendszerben, amely egy általános és egy modell specifikus interface-t biztosít az adatok eléréséhez, valamint validálja azok modellnek való megfelelését is.
  • A kliensről érkező adatok letárolása ebben a rendszerben és ezek megjelenítése a kliens oldalon (feladatnézet elemek, alkalmazottak).
  • A tesztelhetőség érdekében szükséges egy egyszerű egyfelhasználós bejelentkezés biztosítása (nem adatbázisból, és nem LDAP-al, hanem teszteli, hogy a felhasználónév és jelszó megegyezik-e a megadott sztringekkel).
  • Egy valószínűségi minőségi modell kidolgozása az emberallokáció optimalizálására, amely a következő szempontokat veszi figyelembe:

o Az alkalmazott által korábban implementált forráskód minősége az ISO/IEC 9126 nemzetközi szabvány szerint

o Az alkalmazottról a HR által biztosított információk

o Alkalmazott adott időszakra vonatkozó terheltsége

o Alkalmazott ezen időszakhoz kapcsolódó további feladatai

A vállalkozó feladata az elkészített szoftver szállítása forráskód és bináris formában, a kapcsolódó forráskód dokumentációval együtt.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen kliens-szerver architektúrában és relációs adatbázis alapú információs rendszerek fejlesztésében szerzett kompetenciával.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot azokról a munkáiról, amelyekben a fenti tapasztalatokat szerezte.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

  • Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt szakemberei rendelkezzenek minimum Java, Stripes, JavaScript technológiák mély ismeretével.

Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be ajánlatában a teljesítésbe bevonni kívánt szakembereit önéletrajzuk csatolásával.

Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatásról 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ferenc Rudolf dr., adjunktus SZTE TTIK Informatikai Tanszékcsoport
Szoftverfejlesztés Tanszék, tel: +36 (62) 544-145, +36 (62) 544-000/4145
+36 (62) 546-396, +36 (62) 544-000/6396, fax:

email: ferenc@inf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Monguz Információtechnológiai Kft., 6725 Szeged, Kálvária sgt. 87.
Nyertes ajánlati ár: 5 005 000,-Ft+ÁFA