Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ01665
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: MARIVMICCOLL (HURO/1001/129/222) pályázathoz kapcsolódó belső adminisztratív ügyintézői/pénzügyi szakértői tevékenység ellátása.
2012. november 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ01665

Ajánlattételi határidő: 2012. november 14 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés kötés időpontjától, de legkésőbb 2012. 11. 25-től 2013. augusztus 31-ig

A beszerzés rövid ismertetője:

A megbízás tárgya a fent említett projekt keretében, a projekt szakmai menedzsmentje számára, egyetemi tanszéki szintű, gyakorlott, pénzügyi szakértői és adminisztratív segítségnyújtás a projekt sikere érdekében a vezető kedvezményezett (Lead Partner - LP) megbízásából.

A tanszéki szintű projekt adminisztratív ügyintézői feladatai:

részvétel a jelentések elkészítésében, a beszerzések lebonyolításában, kapcsolattartás, a számlák és egyéb a projekt végrehajtásával kapcsolatban keletkező dokumentáció folyamatos, mindennapi kezelése a tanszéken, a projekt résztvevőkkel kapcsolatos minden adminisztratív és pénzügyi teendő elvégzése a végrehajtásért felelős kutatási egységben (tanszéken), azaz a projekt teljes adminisztratív teendőinek elvégzése a projekt szakmai menedzsmentjével együttműködve. A jelen feladat meghatározásban leírt tevékenységnek nem tárgya a román partner jelentéseinek, illetve elszámolásainak elkészítése, de kiterjed a feladat a vezető kedvezményezett (LP) által elkészítendő projekt-szintű jelentésekkel kapcsolatos tevékenységre!

 

Az adminisztratív/pénzügyi munkatárs részletes feladatai:

· Alapfeladata, hogy a belső projektmenedzserrel együttműködve, a projekt napi adminisztratív teendőit elvégezze a tanszéken, folyamatos, minden napra kiterjedő helyszíni munkavégzéssel.

  • A szakmai projektmenedzserrel együtt egyeztet a beszerzési eljárások felelősével, követi és ellenőrzi a partnerszintű költségvetést és tevékenységlistát.
  • Részt vesz a projektmegbeszéléseken.
  • Közreműködik a projekt szakmai és pénzügyi megvalósításának dokumentálásában a szakmai projektmenedzserrel együttműködve.
  • Részt vesz a szükséges módosítások elkészítésében a szakmai projektmenedzserrel folytatott egyeztetés után (pl. tevékenységek ütemezésének változtatása, költségvetési átcsoportosítások).
  • Részt vesz a projekt záró időpontjáig, mind a folyamatban lévő jelentések (hiánypótlások), mind a projekt zárásáig újonnan benyújtandó partneri és projekt jelentések elkészítésében.
  • Részt vesz a projekt szakmai zárásakor a zárójelentés előkészítésében a szakmai projektmenedzserrel.
  • A benyújtott dokumentumokhoz kapcsolódóan hiánypótlások összeállítása szakmai projektmenedzserrel együttműködve.
  • A projekttel összefüggésben, számlák kezelése és a résztvevőkkel kapcsolatos mindennapos pénzügyi teendők elvégzése a kutatási egységben (tanszéken).

 

A szolgáltatás pályázatban becsült értéke: maximum bruttó 2.500.000,- Ft

 

Pályázati forrás: MARIVMICCOLL (HURO/1001/129/222), „Investigation of priority hazardous substances in the Maros River: establishment of a microbial culture collection for bioaugmentation purposes” című projekt

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 1

1) Ajánlati ár: ……….,- nettó Ft+Áfa

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező feladatok ellátására mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni. A legalacsonyabb árat adó ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
2) Ajánlattevő rendelkezik-e többéves tapasztalattal egyetemi tanszéki projekt adminisztráció vitelében: igen, vagy nem 1

Figyelem! Ajánlattevő pontosan adja meg az intézmény és az egység (tanszék) nevét, ahol az adminisztrációs és pénzügyi tevékenységet végezte.
































































































































Ajánlatkérő az igen válaszra 10 pontot, a nem válaszra pedig 0 pontot ad, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.
3) Ajánlattevő végzett-e magyar-szerb, vagy magyar román határon átnyúló EU-s projektben pénzügyi szakértői/adminisztratív ügyintézői tevékenységet: igen, vagy nem 1

Figyelem! Ajánlattevő adja meg az uniós projekt címét és azonosító számát, melyben a pénzügyi tevékenységet végezte.
































































































































Ajánlatkérő az igen válaszra 10 pontot, a nem válaszra pedig 0 pontot ad, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.


További információk:

Figyelem! A bírálati szempontokra adott, tartalmilag nem megfelelő válaszokat 0 ponttal vesszük figyelembe!

Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Alkalmassági feltételek és elvárások:

(1) Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az utolsó lezárt gazdasági évben az ajánlattevő jogi személy készpénz-, és készpénzzel egyenértékű eszközállománya mind a gazdasági év elején, mind a gazdasági év végén pozitív.

(2) Ajánlattevő rendelkezzen:

  • Középfokú közgazdasági, könyvelői vagy pénzügyi végzettséggel.

Igazolási mód: Aláírt önéletrajz, iskolai végzettségét igazoló bizonyítvány másolata csatolásával.

  • Legalább alapfokú angol nyelvtudással.

Igazolási mód: Ajánlattevő önéletrajzában nyilatkozzon a nyelvtudásáról.

  • Tapasztalattal természettudományos kutatást megvalósító pályázatok adminisztratív és pénzügyi bonyolításában.

Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a kutatási projekt címét és azonosító számát melynek adminisztratív és pénzügyi bonyolításában részt vett.

 

Figyelem!

  • A kiírás tárgyát képező feladatok ellátása alvállalkozó bevonásával nem lehetséges. A teljesítésbe alvállalkozót bevonó ajánlattevő ajánlatát érvénytelenné nyilvánítjuk.
  • Az alkalmassági feltételek nem teljesülése esetén az ajánlat érvénytelen, nem kerül további kiértékelésre!


Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről a projekt adminisztratív ütemezésének megfelelően, teljesítésigazolást követően 2 db részszámlát (2013. február és 2013. június) és 1 db végszámlát (2012. augusztus 31.) nyújthat be, számlánként a bruttó vállalkozói díj 1/3-ának megfelelő összegről. A számlák összege a számla kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vágvölgyi Csaba dr., tanszékvezető egyetemi tanár SZTE TTIK Biológus Tanszékcsoport
Mikrobiológiai Tanszék, tel: +36 (62) 544-822, +36 (62) 544-000/4822
+36 (62) 343-958, +36 (62) 544-000/3958
+36 (62) 544-005, +36 (62) 544-000/4005, fax:

email: csaba@bio.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: IMPALA 2000 Bt., 6781 Domaszék, Harang u. 5.
Nyertes ajánlati ár: 1 120 000,-Ft+ÁFA