Az összesen 21 EU-s és balkáni partnerből álló konzorcium alapvető célja, hogy 6 balkáni (macedóniai, albániai és koszovói) egyetemen fenntartható mezőgazdasági és turisztikai képzéseket alapítson, valamint felnőttképzésen keresztül a helyi közösségekben a környezettudatosságot erősítse, valamint részükre korszerű mezőgazdasági és turisztikai ismereteket közvetítsen.
A projekt teljes költségvetése 1,220 millió Euró, amelynek nagy része a kedvezményezett balkáni partnerekhez és az általuk megvalósítandó tevékenységekhez és elérendő indikátorokhoz van rendelve. Az elszámolható költségek között személyi kifizetések (staff cost), különböző mobilitásokhoz kapcsolódó utazási és megélhetési költségek (travel cost and cost of stay), eszközbeszerzések (equipment), nyomtatási költségek (printing), egyéb közvetlen költségek (other cost) és közvetett költségek (indirect cost) szerepelnek partnerenként meghatározott arányban és összegben.
A SATIS projekt keretében áttekintő jellegű külső minőségbiztosítási auditot a projekt első két évére (2010. január – 2011. december), illetve a 2012-ben már megvalósult, illetve folyamatban lévő tevékenységekre vonatkozóan szükséges elvégezni. A projekt zárásakor a források szakszerű felhasználását igazoló pénzügyi bizonylatok áttekintése és a záró pénzügyi beszámoló megfelelőségének igazolása.
Az audit szempontrendszere az alábbi:
1. Az audit előkészítése
o Dokumentumtérkép elkészítése, amely dokumentumok az audithoz a szükséges információkat szolgáltatják, és amelyek áttekintésre kerülnek.
o Írásos kockázatelemzés elkészítése, amely a benyújtott pályázat alapján megfogalmazza a projekt megvalósulását veszélyeztető kockázati tényezőket és azok várható időbeli fellépését.
o Menedzsment dokumentumok áttekintése: menedzsment szervezet, együttműködés
o A projekt félidős jelentésének áttekintése, feldolgozása. A dokumentumok illeszkedésének vizsgálata.
2. Helyszíni audit lefolytatása
o Az audit kommunikációjának rögzítése
o Feladatok átbeszélése
o Rendelkezésre állások és rendelkezésre bocsátások menete
o Audit jegyzőkönyv készítése
3. Audit jelentés kidolgozása
o Szakmai beszámoló a projekt előrehaladásáról.
o A megvalósítás megfelel-e a pályázatban megfogalmazott irányelveknek?
o Rendelkezésre állnak-e a pályázatban bemutatott személyi és tárgyi feltételek? A menedzsment elkötelezettsége, szaktudása, kapacitása megfelelő és elegendő-e a projekt irányításához, megvalósításához és dokumentálásához?
o A projekt megvalósításába bevont partnerek szerepe világos-e, a pályázatban foglaltak szerint folyik-e az együttműködés?
o Reális-e a projekt időbeli ütemezése?
o Projekt megvalósítás állapota az audit időpontjára tervezetthez viszonyítva.
o A résztvevők (célcsoport, projektmenedzsment, partnerszervezetek) motiválásának formái és eszközei.
o Kockázati tényezők a projekt végrehajtás folyamatában.
o Konzorcium, egyes partnerek és a menedzsment működésének értékelése.
o Rendben van-e a projekt dokumentálása?
o A szerződésben rögzítettek szerint alakulnak-e az indikátorok? Milyen egyéb indikátorokat terveztek a pályázatban? Ezek a tervek szerint alakulnak-e?
o A megvalósított fontosabb tevékenységek és eredmények minősítése.
o Milyen módon mérik a tevékenységek eredményességét és az elégedettséget?
o A pályázatban tervezett eredmény- és hatásmutatók hogyan alakulnak?
o A félidős jelentésben rögzítettek megegyeznek-e az audit tapasztalataival. Az esetleges eltérések befolyásolhatják-e a projekt tervezett haladását?
o Milyen problémák nehezítették a projekt megvalósítását. Melyek a koordinátor által megtett intézkedések, megoldások?
o Melyek a lehetséges kockázatok a projekt megvalósítás következő szakaszában?
4. Az audit jelentés véglegesítése
o Az audit jelentés prezentálása
o A projekt megvalósítása és előrehaladása során feltárt problémák összegzése, valamint az ezek elhárítására készített javaslat.
o Az esetleges indikátor-hiányosságok feltárása, valamint az ezek elhárítására készített javaslat. A céloktól való esetleges eltérés okainak feltárása, és szükséges korrekció érdekében javasolt lépések.
o A partnerség értékelése, az esetleges problémák, és azok megoldására tett javaslatok.
5. A javaslatok megvalósítására tett megoldási terv kidolgozása közösen a Megrendelővel
o Megvalósítási terv a problémák megoldására
o Korrigáló és megelőző tevékenységek kialakítása
Az 1-5. pontban meghatározott feladatok teljesítési határideje: 2013. január 31.
6. A projekt futamideje során az 1-5. pontokban foglaltak szerint minőségbiztosítási monitoring a projekt futamidejének végéig, illetve részvétel és szakmai konzultáció biztosítása a projekt zárójelentésének elkészítése során
7. A projekt zárójelentésével együtt beküldendő pénzügyi audit jelentés elkészítése, amelyben a pályázat nyertesének igazolást kell kiállítania arról, hogy a záró pénzügyi beszámolóban foglaltak megfelelő dokumentumokkal alátámasztottak.
Figyelem!!! A munka elvárt szintű elvégzése érdekében, a projekt koordinátora minden, a projekthez kapcsolódó dokumentumot és konzultációs lehetőségeket rendelkezésre bocsát a pályázat nyertese számára. A projekt munkanyelve angol, így a dokumentumok döntő többsége is angol nyelven készült, illetve készül.Az ajánlati árat a kiírás tárgyát képező feladatokra összesen nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden az elvégzendő feladatok kapcsán felmerülő költségre.
Alkalmassági feltételek:
Igazolási mód: Ajánlattevő nyilatkozata, a fenti alkalmasságról.
Igazolási mód: Ajánlattevő nyilatkozata a referenciákról, legalább a következők feltüntetésével: szerződést kötő fél, szerződés tárgya, összege, referenciát adó személy neve és elérhetősége.
Igazolási mód: Ajánlattevő nyilatkozata a referenciákról, legalább a következők feltüntetésével: szerződést kötő fél, szerződés tárgya, összege, referenciát adó személy neve és elérhetősége
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a 3 fő szakember önéletrajzát (EU PASS formátumban), és a végzettséget igazoló bizonyítványainak és a nyelvvizsga bizonyítványának másolatát.
Igazolási mód: Ajánlattevő nyilatkozata arról, hogy megfelel a fenti előírásoknak.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szerződéses időszak alatt teljesítés igazolás után, az 1-5. pontban részletezett feladatok elvégzését követően 1 db részszámla (a vállalási ár 60%-áról), majd a szerződés teljesítését követően 1 db végszámla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételét követő 30 napos fizetési határidővel átutalással teljesít.
Nyertes ajánlattevő: EPD Tanácsadó Kft., 6750 Algyő, Tiszavirág u. 29.
Nyertes ajánlati ár: 1 440 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,