Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ01515
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SH/7/2/20 számú, „A látható fény energiájának átalakítása szén nanokompozitok segítségével: napenergiahasznosítás és fotokatalízis” című pályázat „könyvvizsgálata”.
2012. szeptember 13.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ01515

Ajánlattételi határidő: 2012. szeptember 20 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A köztes könyvvizsgálói audit esetében: 2012. október 14-től számított 2 hónap. Záró könyvvizsgálói audit esetében: A pályázat tervezett záró időpontjától (2014. október 14.) számított 2 hónap.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem SH/7/2/20 számú, „A látható fény energiájának átalakítása szén nanokompozitok segítségével: napenergiahasznosítás és fotokatalízis” című pályázata kötelező köztes helyszíni könyvvizsgálói auditja és záró pénzügyi jelentésének helyszíni könyvvizsgálói auditja a mellékelt angol nyelvű „Scope of Audit” előírásai alapján.

Figyelem!!! Nyertes Ajánlattevőnek a köztes és a záró könyvvizsgálói auditról angol nyelvű jelentést kell készítenie.

A pályázat tervezett köztes és záró auditjának időpontját és az auditok során vizsgálandó időszakokat az alábbi táblázat tartalmazza:

 

Projekt-azonosító

Projekt címe

SZTE támogatás (bruttó Ft)

Tervezett köztes és záró időpont

Az auditálás során vizsgálandó időszak

SH/7/2/20

A látható fény energiájának átalakítása szén nanokompozitok segítségével: napenergiahasznosítás és fotokatalízis

171.343.000,-

2012. 10. 14.

2010.október 15-től 2012. október 14-ig

2014. 10. 14.

2012. október 15-től 2014. október 14-ig

Figyelem! Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül, akkor Ajánlattevőnek igazodnia kell Ajánlatkérő ütemezéséhez.

 

Figyelem! Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződés tervezet a kiírás csatolmányaként megtekinthető.

Letölthető állományok:
Scope of Audit.doc
Szerz tervezet(Svájci).docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a pályázat könyvvizsgálatára az alábbi formában kérjük megadni:

 

Köztes könyvvizsgálat díja (nettó Ft)

Záró könyvvizsgálat díja (nettó Ft)

Könyvvizsgálat díja mindösszesen (nettó Ft):

 

 

 

 

Ajánlatkérő a köztes és záró könyvvizsgálatra mindösszesen megadott nettó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Figyelem! Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a könyvvizsgálókra előírt jogszabályi és szakmai szabályok szerinti teljes szolgáltatást. A helyszínen elvégzendő audit kiszállási díját és minden egyéb a szolgáltatással kapcsolatos költséget az Ajánlattevő visel. Az pályázat auditjára a mellékelt angol nyelvű „Scope of Audit” előírásai az irányadók.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatolja az utolsó kettő lezárt üzleti évre vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás benyújtandó, a kiegészítő melléklet nélkül) (amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét). Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő egyszerű, vagy könyvelője (könyvvizsgálója) által ellenjegyzett nyilatkozatát is az utolsó kettő lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről (évenként megbontva).

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha mindkét utolsó lezárt üzleti évében a mérleg szerinti eredménye negatív.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon a 2009., 2010. és 2011. években könyvvizsgálói szolgáltatásból származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről (évenként megbontva)

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az ajánlattevőnek a 2009., 2010. és 2011. években könyvvizsgálói szolgáltatásból származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele átlagosan nem éri el az évi nettó 10 millió Ft-ot.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap időszakban teljesített könyvvizsgálói szolgáltatásairól.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét. Továbbá adja meg a TÁMOP és/vagy TIOP és/vagy DAOP és/vagy KEOP és/vagy SH projekt azonosítószámát és címét, amelynél a könyvvizsgálatot végezte.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik az elmúlt 3 évben lezárult, illetve folyamatban lévő legalább 1 db TIOP és/vagy TÁMOP és/vagy DAOP és/vagy KEOP és/vagy SH projektben végzett könyvvizsgáló szolgáltatással, mely projekt össz támogatási értéke legalább bruttó 200 millió Ft.

  • Ajánlattevő csatolja a szakmai felelősségbiztosítását.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik szakmai felelősségbiztosítással.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 2 fő, bejegyzett Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló szakemberrel, akik közül

- 1 fő legalább 5 éves költségvetési gazdasági vagy számviteli gyakorlattal rendelkező, a Magyar Könyvvizsgáló Kamara tagja, „költségvetési minősítésű bejegyzett kamarai könyvvizsgáló” szakember, továbbá

- 1 fő oktatási intézményben végzett TÁMOP és/vagy TIOP és/vagy DAOP és/vagy KEOP és/vagy SH projektre vonatkozó könyvvizsgálói audit készítés gyakorlatával rendelkező szakember.

(Az alkalmasságnak megfelelhet úgy is, hogy a 2 féle kompetenciával akár csak az egyik szakember rendelkezik, a másik szakember pedig legalább Magyar Könyvvizsgáló Kamarai tag könyvvizsgáló)

Igazolási mód: Mutassa be legalább 2 fő szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza és a kamarai hatályos bejegyzés igazolása csatolásával, aki a közbeszerzés tárgyát képező szolgáltatást személyesen végzi.
  • Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a könyvvizsgálói auditokat a mellékelt angol nyelvű „Scope of Audit” előírásai szerint fogja elvégezni, valamint, hogy az auditokról a szükséges, és előírás szerinti angol nyelvű jelentést el fogja készíteni.


Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó aki

a) Végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték.

b) Olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tagja, vagy vezető tisztségviselője gazdasági, illetőleg szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; illetőleg olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdésének b), illetőleg g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, illetőleg ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta.

c) A közbeszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt.

d) Egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.

e) Korábbi – három évnél nem régebben lezárult – közbeszerzési és egyéb pályázati eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, illetőleg a hamisadat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig.

Figyelem! Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy a fenti kizáró okok hatálya alatt nem áll.


Fizetési feltételek: Ajánlattevő a pályázat köztes és záró könyvvizsgálata után, teljesítésigazolást követően 1-1 db (mindösszesen 2 db) számlát nyújthat be, melyeknek az összegét a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással egyenlíti ki.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dudásné Nagy Marianna, pályázati referens SZTE TTIK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 546-746, +36 (62) 544-000/6746, fax:

email: dudasne.marianna@sci.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Diamant Könyvvizsgáló Kft., 1223 Budapest, Gyulavezér u. 72.
Nyertes ajánlati ár: 138 000,-Ft+ÁFA