A felhívás módosításra került!!!
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.
A beszerzés ismertetése
A beszerzés tárgya a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kara számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 700.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
· Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
· Alkalmassági feltétel (2): A megvalósításban résztvevő vállalat rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 1 éves szakmai tapasztalattal, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
· Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
Bírálati szempontok
1. Ajánlati ár a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan:
……… Ft + ÁFA Súlyszám: 4
Figyelem! Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
Ajánlati ár |
nettó Ft |
A hirdetésekre fordítandó összeg: |
…………..,- |
Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja: |
+ ………….,- |
Reklámkampány összes ajánlati ára: |
= 700.000,- |
Ajánlatkérő a fiókok nyitására és a kampánymenedzselésre megajánlott nettó ajánlati árakat fogja értékelni.
2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek:
……… EUR Súlyszám: 2
Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban.
3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek:
………,- Ft Súlyszám: 2
Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords keresőfelületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen 3 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Az ajánlat elvárt tartalma
· Árajánlat: 1) Fióknyitás és kampánymenedzselés díja
2) Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek
3) Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek
· Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról
· Egyszerű nyilatkozat a facebook ppc kampány területén szerzett minimum 1 éves, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
· Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
Nyertes ajánlattevő: Adana Online Kft.
Nyertes ajánlati ár: 700 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,