Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0126
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: SOILMAP (HURO/0901/062/2.2.2), „DEVELOPMENT AND EVALUATION OF A COMPLEX CHEMICAL-PHYSICAL-MICROBIOLOGICAL APPROACH FOR ASSESSING QUALITY OF SOILS” című pályázat utolsó két trimeszteréhez kapcsolódó belső pénzügyi szakértői/adminisztratív ügyintézői tevékenység ellátása.
2012. április 12.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0126

Ajánlattételi határidő: 2012. 04. 19. 15 óra

Szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától 2012. június 30-ig tartó időszak.

 

A beszerzés ismertetése:

A megbízás tárgya a fent említett projekt keretében a projekt belső projektmenedzsmentje számára, egyetemi tanszéki szintű, gyakorlott, pénzügyi szakértői segítségnyújtás a projekt sikere érdekében a vezető kedvezményezett (Lead Partner - LP) megbízásából.

A tanszéki szintű pénzügyi menedzser feladata szakértői tevékenység és részvétel a pénzügyi jelentések elkészítésében, a beszerzések lebonyolításával kapcsolatos szakértői tevékenység és kapcsolattartás, a számlák kezelése és a résztvevőkkel kapcsolatos pénzügyi teendők elvégzése kutatási egység (tanszéki) szinten, valamint a projekt teljes napi adminisztratív teendőinek bonyolítása a belső projekt menedzsmenttel együttműködve. A jelen feladat meghatározásban leírt tevékenységnek nem tárgya a román partner jelentéseinek, illetve elszámolásainak elkészítése, de kiterjed a feladat a vezető kedvezményezett (LP) által elkészítendő projekt-szintű jelentésekkel kapcsolatos tevékenységre!

Pénzügyi munkatárs részletes feladatai:

  • Belső projektmenedzserrel együtt egyeztet a beszerzési eljárások felelősével, követi és ellenőrzi a kutatási egység (tanszék) szintű költségvetést és tevékenységlistát.
  • Részt vesz a projektmegbeszéléseken.
  • Közreműködik a projekt szakmai és pénzügyi megvalósításának dokumentálásában a belső projektmenedzserrel együttműködve.
  • Részt vesz a szükséges módosítások elkészítésében a belső projektmenedzserrel folytatott egyeztetés után (pl. tevékenységek ütemezésének változtatása, költségvetési átcsoportosítások).
  • Részt vesz a projekt záró időpontjáig, mind a folyamatban lévő jelentések (hiánypótlások), mind a projekt zárásáig újonnan benyújtandó partneri és projekt jelentések elkészítésében.
  • Részt vesz a projekt szakmai zárásakor a zárójelentés előkészítésében a belső projekt menedzserrel.
  • A benyújtott dokumentumokhoz kapcsolódóan hiánypótlások összeállítása a belső projektmenedzserrel együttműködve.
  • A számlák kezelése és a résztvevőkkel kapcsolatos pénzügyi teendők elvégzése kutatási egység (tanszéki) szinten.
    • A projekt napi adminisztratív teendőinek bonyolítása a belső projektmenedzserrel együttműködve.

Alkalmassági feltételek és elvárások:

(1) Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az utolsó lezárt gazdasági évben az ajánlattevő jogi személy készpénz-, és készpénzzel egyenértékű eszközállománya mind a gazdasági év elején, mind a gazdasági év végén pozitív.

(2) Ajánlattevő rendelkezzen:

  • Középfokú közgazdasági, könyvelői vagy pénzügyi végzettséggel.

Igazolási mód: Aláírt önéletrajz, iskolai végzettségét igazoló bizonyítvány másolata csatolásával.

  • Legalább alapfokú angol nyelvtudással.

Igazolási mód: Egyszerű nyilatkozat csatolásával.

 

Figyelem!!! A kiírás tárgyát képező feladatok ellátása alvállalkozó bevonásával nem lehetséges. A teljesítésbe alvállalkozót bevonó ajánlattevő ajánlatát érvénytelenné nyilvánítjuk.

 

Bírálati szempontok:

1) Ajánlati ár: ……….,- nettó Ft+Áfa súlyszám: 3

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező feladatok ellátására mindösszesen megadott nettó árakat fogja értékelni. A legalacsonyabb árat adó ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.

2) Ajánlattevő végzett-e magyar-román, vagy magyar-szerb határon átnyúló EU-s projektben pénzügyi szakértői/adminisztratív ügyintézői tevékenységet: igen, vagy nem súlyszám: 1

Figyelem!!! Ajánlattevő adja meg az uniós projekt címét és azonosító számát, melyben a pénzügyi tevékenységet végezte.

Ajánlatkérő az igen válaszra 10 pontot, a nem válaszra pedig 0 pontot ad, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.

3) Ajánlattevő vett-e részt mikrobiológiához kapcsolódó kutatási pályázatok adminisztratív és pénzügyi bonyolításában: igen, vagy nem súlyszám: 1

Figyelem!!! Ajánlattevő adja meg a mikrobiológiához kapcsolódó kutatási projekt címét és azonosító számát, melynek adminisztratív és pénzügyi bonyolításában részt vett.

Ajánlatkérő az igen válaszra 10 pontot, a nem válaszra pedig 0 pontot ad, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.

4) Ajánlattevő rendelkezik-e szakmai tapasztalattal Felsőoktatási intézménynél végzett adminisztrációs és pénzügyi tevékenység területén: igen, vagy nem súlyszám: 1

Figyelem!!! Ajánlattevő adja meg az intézmény nevét, ahol az adminisztrációs és pénzügyi tevékenységet végezte.

Ajánlatkérő az igen válaszra 10 pontot, a nem válaszra pedig 0 pontot ad, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal.

Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítés igazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.

 

A szolgáltatás pályázatban becsült értéke: maximum bruttó 850.000,- Ft

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot.

Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója:

Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója:

Prof. Dr. Vágvölgyi Csaba

tanszékvezető egyetemi tanár

Tel.: 62/544-822

csaba@bio.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

 

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.