Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0095

MEGHOSSZABBÍTVA!!!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (Szeged, Dóm tér 9.) lézereinek eseti javítása.

2012. március 23.

Ajánlat sorszáma:SZTE/2012/PSZ0095

Ajánlattételi határidő:2012. 04. 03. 16 óra

Szerződéses időszak: A szerződés aláírását követő 1 év.

A beszerzés ismertetése:

SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (Szeged, Dóm tér 9.) lézereinek eseti megrendelés alapján történő javítása. Ajánlattevőnek az alábbiakban felsorolt gyártók által forgalmazott különböző típusú lézerek javítását kell végeznie, azok meghibásodása esetén:

  • Quantel
  • Spectra Physics


  • Thorlabs


  • Melles Griot
  • Venteon
  • FemtoLasers
  • Coherent
  • Jenoptik
  • RGB Laser
  • Roithner
  • Nel
  • Fitel
  • Universal Laser Systems
  • Guangzhou Gabriel Optic-Electronic Ltd
  • LLG
  • Photonics Industries

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó a javítások során kizárólag gyári alkatrészeket használhat fel a meghibásodott alkatrész/alkatrészek cseréjénél, javításánál.
  • Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a lézerek meghibásodásának a bejelentésére.
  • Vállalkozó szakemberei kötelesek a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 24 órán (1 munkanapon) belüli helyszínre történő kiszállással megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását, és amennyiben szükséges kötelesek gondoskodni a lézer biztonságos elszállításáról, abban az esetben is, ha a lézer csak kizárólag külföldön javítható.
  • Vállalkozó a helyszínen nem javítható lézer elszállítása esetén, amennyiben a javítás csak külföldi alvállalkozó bevonásával külföldön végezhető el, akkor vállalkozó előzetes szállítási költségkalkulációt készít, melyet Megrendelővel leigazoltat. Ezen leigazolt költség a javítás leigazolt óradíjával együtt képezi a számla alapbizonylatát.
  • Vállalkozó köteles az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó a javítás során beépített, kicserélt alkatrészekre a./ az újonnan beépített optikai elemekre 3 hónap, b./ egyéb (elektronika, optomechanikai alkatrészek stb.) 1 év garanciát vállal.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történt, felek az 1 éves időszak lejártát követőn, közös megegyezéssel további 1 évig meghosszabbíthatják a szerződést, az addigi rezsióradíj azonos szinten tartása mellett.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 5 évben végzett lézer/lézerek javításáról/szervizeléséről, mely javítás/szervizelés összege elérte minimum a nettó 3.500.000,- Ft-ot.

Figyelem!A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő rendelkezzen érvényes szakmai felelősségbiztosítással.

Igazolási mód:Ajánlattevő csatolja a felelősségbiztosítása másolatát. 

A szolgáltatás becsült nettó értéke: 3.500.000,- Ft

Bírálati szempontok:

1) Eseti javítás rezsióradíja: ………,- nettó Ft/óra Súlyszám: 50

2) Reagálási idő: ………. óra Súlyszám: 25

Ajánlatkérő reagálási időn a hiba telefonon, faxon, e-mail-en történő bejelentésétől a vállalkozó részéről a fenti kommunikációs csatornák egyikén a kapcsolatfelvétel időpontjáig eltelt időt érti. Vállalkozó a hibabejelentéstől számított, megadott reagálási időn belül köteles felvenni a kapcsolatot az Ajánlatkérővel.

3) Kiszállási díj: ……….,- nettó Ft/alkalom Súlyszám: 15

4) Újonnan beépített optikai elemekre vállalt további garancia: ……….. hó Súlyszám: 5

5) Egyébre elemekre vállalt további garancia: ……….. hó Súlyszám: 5

Ajánlatkérő a 4. és 5. bírálati szempontok alatt a szerződéses feltételeknél kötelezően előírt garancia időn túl vállalt garanciát érti.

 

 

Ajánlattevő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Nyertes Ajánlattevő a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagokat, alkatrészeket, valamint a lézer esetleges elszállításának (akár külföldre is) a költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel.

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda Szállítás, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: SIPOS ÁRON

Tel.:62-544-420

e-mail: siparon@titan.physx.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.