Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0094.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: SZTE ÁOK Dékáni Hivatal (6725 Szeged, Tisza Lajos krt. 109.) részére nyomdai szolgáltatás.

2012. március 23.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0094.

 

Ajánlattételi határidő: 2012. 03. 29.  12 óra

Szerződéses időszak a szerződés aláírásától számított 2012. december 31-éig tart.

 

A beszerzés rövid ismertetése:

 

SZTE ÁOK Dékáni Hivatal részére az alábbi nyomdai termék legyártása, valamint az alábbi dokumentumok bekötése:

 

 

Sorszám


Megnevezés


Darab


Megrendelések tervezet  ütemezése:


1.


Szent-Györgyi Hírlevél : 22 oldal, A/4-es formátumban színes képekkel


4X650 db


1. alkalom: 2012. március

2. alkalom: 2012. június

3. alkalom: 2012. szeptember

4. alkalom: 2012. december


2.


Kari Tanács 2010/2011. tanévi üléseinek jegyzőkönyvei és anyagai bekötése: A/4-es formátum, fekete műbőr kötésben, arany színű betűkkel feliratozva

(3 vagy 4 kötetben köthető össze)


2000 lap


2012. április


 

 

Műszaki leírás:

A fenti nyomdai termékekből 1-1 mintapéldány megtekinthető a SZTE ÁOK Dékáni Hivatalban, Dr. Lednitzky András dékáni hivatalvezetővel történő előzetes időpont egyeztetést követően 2012. 03. 26.  8 órától, 2012. 03. 27. 12 óráig tartó időszakban.  

Kapcsolattartó: Dr. Lednitzky András dékáni hivatalvezető (Tel.: 06-62/54-50-15, )

Figyelem!

Az ajánlattétel feltétele a nyomdai termékek 1-1 mintapéldányának megtekintése, a SZTE ÁOK Dékáni Hivatal Épületében. ( Szeged, Tisza Lajos krt. 109.)

 

A Nyomda részére átadott anyag kész tördelt digitális PDF anyag, kész borító grafika terv.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

 

Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét az 1._sz._Melleklet kitöltésével adja meg. Ajánlattevő a 2 nyomdai tételre összesen megadott ajánlati árakat fogja értékelni.  

Az ajánlati ár nyújtson fedezetet a teljesítés során Ajánlattevő valamennyi költségére (legyártás, bekötés, kiszállítás).

 

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

· Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során 1 szerződés alapján végzett minimum nettó 30.000,-Ft értékű nyomdai szolgáltatásról.

· Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő az egyes nyomdai termékek tételeinek legyártását, bekötését és kiszállítását követően teljesítés igazolás után számlát nyújthat be, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással egyenlít ki.

 

Számlázási cím:

SZTE ÁOK Dékáni Hivatal

6725 Szeged,Tisza Lajos krt. 109.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szeged, Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

Ifkovics Kálmán irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Szakmai kapcsolattartó neve, elérhetősége:SZTE ÁOK Dékáni Hivatal

Dr. Lednitzky András

Szeged, Tisza Lajos krt. 109.

Tel: 06-62/545-015

email: office.aokdh@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szolgáltatásra. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

 

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

 

Az eljárás nyertese: Generál Nyomda Kft.

Vállalási ár: 125.200,-Ft+Áfa