Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0070
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: A SZTE ÁOK Mikrobiológiai és Immunbiológiai Intézetbe fénymásoló gép kihelyezése teljes körű üzemeltetéssel.
2012. március 02.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0070

Ajánlattételi határidő: 2012. 03. 09. 9 óra

Szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától számított 48 hónapig tartó időszak.

A beszerzés ismertetése:

A SZTE ÁOK Mikrobiológiai és Immunbiológiai Intézetbe fénymásoló gép kihelyezése teljes körű üzemeltetéssel. Az igényelt fénymásoló gép paraméterei:

  • Állapota: új
  • Típusa: Konica-Minolta
  • Elvárt funkciók: másolás, nyomtatás, szkennelés
  • Másolási/nyomtatási sebesség (A/4): 20 lap/perc
  • Másolási/nyomtatási méret: max. A/3
  • Várható másolási kapacitás: 1500 lap/hó
  • Egyéb elvárások: fekete-fehér másolás, Duplex funkció

Elvárások a szerződéses időszak alatt:

  • Ajánlattevő szakemberei kötelesek a telefonos, vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 4 órán belül megkezdeni a helyszínen az üzemeltetés körében felmerülő bármilyen probléma elhárítását (toner csere, javítás, szükséges karbantartás stb.)
  • Ajánlattevő a teljes körű üzemeltetés keretében kihelyezett készülék javításának idejére köteles az érintett eszközzel egyenértékű cserekészüléket biztosítani, amennyiben a készülék meghibásodása esetén a hibát a helyszínre történő kiszállást követő 24 órán (1 munkanapon) belül nem tudja elhárítani.
  • Ajánlatkérő jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben ajánlattevő az üzemeltetés körében felmerülő bármilyen probléma helyszíni elhárítását a szerződésben foglaltaktól eltérően kétszeri alkalommal késedelmesen teljesíti.
  • A szerződéses időszak lejártát követően felek a készülék műszaki állapotának és a szerződéses árnak a felülvizsgálatát követően közös megegyezéssel meghosszabbíthatják a szerződést. Ajánlatkérő fenntartja a jogát arra, hogy a szerződéses időszak lejártát követően fénymásoló gép kihelyezésére teljes körű üzemeltetéssel új eljárást folytasson le. Ebben az esetben az új eljárást lezáró szerződés megkötésével az esetlegesen meghosszabbított szerződés azonnali hatállyal megszűnik.
  • Ajánlattevő köteles az ajánlati árát a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatoljon referencia nyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során 1 db Konica-Minolta fénymásoló gép kihelyezéséről, melyre jelenleg is érvényes teljes körű üzemeltetési szerződéssel rendelkezik.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő középfokú végzettségű szerviz technikus szakemberrel, aki az eszköz telepítésében, üzemeltetésében, javításában közreműködik és aki Konica-Minolta fénymásoló gépekre rendelkezik a gyártó általi szervizképesítéssel.

Igazolási mód: Ajánlattevő mutassa be szakemberét önéletrajza, végzettségét igazoló bizonyítványa másolata, valamint a gyártó általi szervizképesítést igazoló okirata másolata csatolásával.

  • Ajánlattevő rendelkezzen szegedi székhellyel vagy telephellyel a könnyebb kapcsolattartás miatt.

Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a székhelye, telephelye címét és elérhetőségét.

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

1) Ajánlati ár: ……,- nettó Ft/lap

Ajánlatkérő lapon A/4 méretű lapot ért. Ajánlattevő köteles az ajánlati árát a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet. Ajánlattevő minden hónapban jogosult az ajánlati egységára alapján 1500 lapnak megfelelő TÜSZ havidíj leszámlázására utólag az érintett hónapot követő hónap 1-től, abban az esetben is ha az 1500 laptól kevesebb másolás/nyomtatás történik az adott hónapban. Ajánlattevő továbbá a TÜSZ havidíjon felül, a bejelentett számlálóállás alapján az adott hónapban az 1500 lapot meghaladó lapszámot az ajánlati egységára alapján szintén jogosult leszámlázni. Ajánlatkérő köteles az adott hónapban másolt lapszámról a következő hónap első napján, amennyiben ez munkaszüneti nap az ezt követő első munkanapon a gép számlálóállását megküldeni a Szolgáltatónak.

Figyelem! Ajánlattevő a teljes körű üzemeltetés körében a kihelyezett eszköz üzemeltetésére a megadott áron felül a szerződés időtartama alatt nem számíthat fel semmilyen többletköltséget, annak a fogyóanyagokon, beleértve a fénymásoló tonert is és a munkadíjon felül a meghibásodás esetén felmerülő javítási költségeket is tartalmaznia kell. Ajánlattevő a gép helyszínre történő kihelyezéséért kiszállítási díjat nem számíthat fel, valamint köteles a gépet ingyenesen üzembe helyezni és a használatát térítésmentesen betanítani. 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítésigazolást követően havonta az érintett hónapot követő hónap 1-től 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít. Nyertes ajánlattevő köteles az 1 lapra megadott egységára alapján a havonta bejelentett számlálóállás szerint, ténylegesen másolt lapszámnak megfelelően elszámolni. Amennyiben a másolt lapszám az adott hónapban nem éri el az 1500 lapot, akkor is jogosult az egységára alapján 1500 lapnak megfelelő TÜSZ havidíj leszámlázására.

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérjük feltüntetni az eljárás sorszámát!

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Mándi Yvette

62/545-115

mandi.yvette@med.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

A pályázat nyertese: Konica Minolta Magyarország Kft., 1117 Budapest, Galvani u. 4.

Vállalási ár: 6,- Ft/lap+Áfa