Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0038
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: Facebook hirdetési fiók biztosítása és felvételi kampány menedzselése az SZTE Marketing és Kommunikációs Igazgatóság részére.
2012. január 31.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0038

Ajánlattételi határidő: 2012. 02. 07. 13 óra

Tervezett szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától 2012. február 15-ig.

A beszerzés ismertetése

A beszerzés tárgya a Szegedi Tudományegyetem Marketing és Kommunikációs Igazgatóság számára:

Facebook reklámkészítés, és elhelyezés a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 180 000.- Ft + ÁFA

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során.

Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): A megvalósításban résztvevő vállalat rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 1 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

 

Bírálati szempontok

  1. Fióknyitás és kampánymenedzselés díja: ……… Ft + ÁFA Súlyszám: 2

Figyelem! Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

Ajánlati ár


nettó Ft


A hirdetésekre fordítandó összeg:


…………..,-


Fiók nyitás és kampánymenedzselés díja:


+ ………….,-


Reklámkampány összes ajánlati ára:


= 180.000,-


Ajánlatkérő a fióknyitásra és kampánymenedzselésre megajánlott ajánlati árakat fogja értékelni.

  1. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során elköltött hirdetési összegek: ……… EUR Súlyszám: 2

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre. 

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyet a SZTE teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Árajánlat:

1) Fióknyitás és kampánymenedzselés díja

2) Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során elköltött hirdetési összegek

  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a facebook ppc kampány területén szerzett minimum 1 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

Ajánlat benyújtásának módja

Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

További információ kérhető

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Révész Balázs marketing és kommunikációs igazgató

SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

pr@rekt.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

A pályázat nyertese: Adana Online Kft.

Vállalási ár: 30.000,- Ft + Áfa (hirdetési keretösszeggel együtt mindösszesen: 180.000,- Ft + Áfa)