Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0038
Ajánlattételi határidő: 2012. 02. 07. 13 óra
Tervezett szerződéses időszak: A szerződéskötés időpontjától 2012. február 15-ig.
A beszerzés ismertetése
A beszerzés tárgya a Szegedi Tudományegyetem Marketing és Kommunikációs Igazgatóság számára:
Facebook reklámkészítés, és elhelyezés a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 180 000.- Ft + ÁFA
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során.
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
Bírálati szempontok
Figyelem! Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
Ajánlati ár |
nettó Ft |
A hirdetésekre fordítandó összeg: |
…………..,- |
Fiók nyitás és kampánymenedzselés díja: |
+ ………….,- |
Reklámkampány összes ajánlati ára: |
= 180.000,- |
Ajánlatkérő a fióknyitásra és kampánymenedzselésre megajánlott ajánlati árakat fogja értékelni.
Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre.
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről 1 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyet a SZTE teljesítésigazolást követően, a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Az ajánlat elvárt tartalma
1) Fióknyitás és kampánymenedzselés díja
2) Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során elköltött hirdetési összegek
Ajánlat benyújtásának módja
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.
Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.
További információ kérhető
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető
SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Révész Balázs marketing és kommunikációs igazgató
SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
A pályázat nyertese: Adana Online Kft.
Vállalási ár: 30.000,- Ft + Áfa (hirdetési keretösszeggel együtt mindösszesen: 180.000,- Ft + Áfa)
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,