Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0029

MEGHOSSZABBÍTVA!!!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: TÁMOP-4.2.1-08/1-2008-0002 számú, „Tudáshasznosulást, tudástranszfert szolgáló eszköz-és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Szegedi Tudományegyetemen és a Dél-alföldi régióban” című pályázatban felmerülő „Technológia transzfer programhoz kapcsolódó szolgáltatások”

2012. január 24.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0029

Ajánlattételi határidő: 2012. 02. 03. 13 óra

Teljesítési határidő: 2012. február 25.

A beszerzés ismertetése:

A. ) Az SZTE nemzetközi technológia transzfer programokhoz és hálózatokhoz való csatlakozási lehetőségeinek bemutatása, a csatlakozási feltételek feltárása

Feladat: Annak bemutatása, hogy mely nemzetközi technológia transzfer hálózatok illetve technológiai információ –megosztó rendszerek segíthetik elő leghatékonyabban az SZTE technológia transzfer tevékenységét és annak feltárása, hogy az ezekhez való csatlakozásnak milyen speciális előnyei, konkrét adminisztrációs illetve anyagi feltételei vannak. A tanulmánynak kiemelten kell foglalkozni a Távol-keleti technológia piacok elérhetőségével és az ezt támogató információs rendszerekkel.

Teljesítés módja: 1 db összefoglaló tanulmány

B.) Az SZTE ipari kapcsolati térképének elkészítése

Feladat: Az SZTE elmúlt 5 évben kötött összes kutatás-fejlesztési megállapodásának felhasználásával egy kapcsolati adatbázis és kapcsolati térkép készítése, melynek alapján a kapcsolatok módja, azok erőssége, a transzferek iránya valamint a kulcskapcsolatok láthatóvá válnak

Teljesítés módja: 1 db ipari kapcsolati adatbázis; 1 db ipari kapcsolati térkép

A szolgáltatás pályázatban becsült értéke: nettó 7,5 millió Ft+Áfa

Figyelem! Ajánlatkérő a becsült értéknél magasabb ajánlati árat nem tud elfogadni. 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatolja az utolsó lezárt üzleti évre (2010.) vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás benyújtandó, a kiegészítő melléklet nélkül) (amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét) Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő egyszerű, vagy könyvelője (könyvvizsgálója) által ellenjegyzett nyilatkozatát is az utolsó lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az utolsó lezárt üzleti évében a mérleg szerinti eredménye negatív.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon a 2009., 2010. és 2011. években – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről (évenként megbontva)

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az ajánlattevőnek a 2009., 2010. és 2011. években – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele átlagosan nem éri el az évi nettó 30 millió Ft-ot.

  • Ajánlattevő rendelkezzen összességében legalább 3 fő, felsőfokú közgazdasági , természettudomány vagy műszaki végzettséggel rendelkező szakértővel, akik közül
    • legalább egynek rendelkeznie kell legalább 3 éves technológia transzfer területen szerzett gyakorlattal,
    • legalább egynek rendelkeznie kell legalább 2 éves Távol-keleti technológia transzfer gyakorlattal,
    • legalább egynek rendelkeznie kell legalább 3 éves, a felsőoktatás-ipar relációban szerzett ipari kapcsolati menedzsment gyakorlattal,
    • legalább kettőnek legalább középfokú szintű angol, államilag elismert nyelvvizsgával, vagy annak megfelelő végzettséggel kell rendelkeznie.

Igazolási mód: Mutassa be legalább 3 fő szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza, diploma másolata, valamint nyelvvizsga bizonyítvány másolata csatolásával.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az elmúlt 3 éven belül teljesített, legalább 3 technológia transzfer tranzakcióról, melyből legalább 2 Távol-keleti partnerrel zajlott, valamint legalább 3 nemzetközi technológia transzfer hálózatban való aktív tagsági viszonyról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Az elmúlt 3 évben legalább 10 ipari megbízás közvetítése összesen legalább 300 M Ft értékben és az elmúlt 3 évben legalább 1 ipari kapcsolati menedzsment rendszer felépítése.

Igazolási mód: Egyszerű nyilatkozat.

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatásról teljesítés igazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melynek az összegét a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással egyenlíti ki. 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Buzás Norbert KFI igazgató

SZTE Kutatásfejlesztési és Innovációs Igazgatóság

innoig@rekt.u-szeged.hu

hodi.marta@rekt.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi teljesítésre. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

A pályázat nyertese: Laser Consult Kft. és DEAK Zrt., mint közös ajánlattevők

Vállalási ár: 7.100.000,- Ft+Áfa