Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PSZ0028
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: TÁMOP-4.2.1-08/1-2008-0002 számú, „Tudáshasznosulást, tudástranszfert szolgáló eszköz-és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Szegedi Tudományegyetemen és a Dél-alföldi régióban” című pályázatban felmerülő „Spin-off vállalkozások alapításához kapcsolódó tanácsadási szolgáltatások”
2012. január 24.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0028

Ajánlattételi határidő: 2012. 01. 31. 12 óra

Teljesítési határidő: 2012. február 25.

A beszerzés ismertetése:

A.) Spin-off vállalkozások alapításához kapcsolódó üzleti modell és előzetes üzleti terv készítése

Feladat: 4 konkrét szellemi alkotásra alapozott üzleti vállalkozás üzleti modelljének és előzetes üzleti tervének elkészítése az alábbi minimális tartalommal:

Technológia/ termék előnyeinek bemutatása, versenytársak, helyettesítő termékek/technológiák bemutatása; potenciális célpiacok, célcsoportok feltárása, piacszegmentáció; jogszabályi kötelmek, törvényi korlátozások ismertetése, marketing 4P modell

Teljesítés módja: 4 db előzetes üzleti terv

B.) Spin-off finanszírozási lehetőségek elemzése

Feladat: a hazai finanszírozási lehetőségek elemzése, különös tekintettel az üzleti angyalokra, az angyal-alapokra és JEREMIE-alapokra. Ezek összegyűjtése, projektszűrési és befektetési gyakorlatuk bemutatása valamint kategóriánként 2-2 befektetés példaszerű ismertetése.

Teljesítés módja: 1 db összefoglaló tanulmány

A szolgáltatás pályázatban becsült értéke: nettó 7,5 millió Ft+Áfa

Figyelem! Ajánlatkérő a becsült értéknél magasabb ajánlati árat nem tud elfogadni.

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatolja az utolsó lezárt üzleti évre (2010.) vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás benyújtandó, a kiegészítő melléklet nélkül) (amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét) Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő egyszerű, vagy könyvelője (könyvvizsgálója) által ellenjegyzett nyilatkozatát is az utolsó lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről.

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az utolsó lezárt üzleti évében a mérleg szerinti eredménye negatív.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon a 2009., 2010. és 2011. években – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevételéről (évenként megbontva)

Alkalmatlanság: Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az ajánlattevőnek a 2009., 2010. és 2011. években – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele átlagosan nem éri el az évi nettó 30 millió Ft-ot, valamint a beszerzés tárgya szerinti árbevétele nem éri el az évi 15 millió Ft-ot.

  • Ajánlattevő rendelkezzen összességében legalább 3 fő, felsőfokú közgazdasági vagy pénzügyi végzettséggel rendelkező szakértővel, akik közül
    • legalább egynek rendelkeznie kell minimum 2 éves, hazai vállalkozásfinanszírozási területen szerzett gyakorlattal,
    • legalább egynek rendelkeznie kell minimum 3 éves, üzleti tervek és/vagy fejlesztési projektek megvalósíthatósági tanulmányainak készítésében gyakorlattal,
    • legalább egynek rendelkeznie kell minimum 3 éves, elemzési-értékelési területén szerzett tapasztalattal,
    • legalább kettőnek legalább középfokú szintű angol, államilag elismert nyelvvizsgával, vagy annak megfelelő végzettséggel kell rendelkeznie,
    • egy szakértőt projektvezetőként kell megjelölni, akinek legalább 3 éves kutatási-elemzési -tanácsadási projektek vezetésére vonatkozó tapasztalattal kell rendelkeznie.

Igazolási mód: Mutassa be legalább 3 fő szakemberét, a szakember által aláírt önéletrajza, diploma másolata, valamint nyelvvizsga bizonyítvány másolata csatolásával.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az elmúlt 3 éven belül teljesített, valamennyi Európai Uniós támogatásból és/vagy hazai forrásból megvalósított üzleti tervek és/vagy fejlesztési projektek megvalósíthatósági tanulmányai készítéséről és/vagy vállalkozásfinanszírozás területén legalább 3 darab szolgáltatásról, amelyek közül minimum 1 darab referencia legalább nettó 6.000.000 forint értékű.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatásról teljesítés igazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melynek az összegét a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással egyenlíti ki.

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán irodavezető

SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu  

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dr. Buzás Norbert KFI igazgató

SZTE Kutatásfejlesztési és Innovációs Igazgatóság

innoig@rekt.u-szeged.hu

hodi.marta@rekt.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi teljesítésre. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

A pályázat nyertes: Equinox Consulting Kft.

Vállalási ár: 7.000.000,- Ft+Áfa