Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2011/PSZ0149
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: Keretszerződés 50db távközlési (gyengeáramú) hálózat kiépítésére a LIM telephely és a telefonmellék telephelye között, a meglévő gerinchálózat és rendezőelemek felhasználásával.
2011. december 08.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PSZ0149

Ajánlattételi határidő: 2011. 12. 23. 10 00

Teljesítés tervezett időpontja: 2012. január 01. – 2012. december 31.

A megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetése: Keretszerződés 50db távközlési (gyengeáramú) hálózat kiépítésére a LIM telephely és a telefonmellék telephelye között, a meglévő gerinchálózat felhasználásával. A Megrendelő az egyedi intézeti/tanszéki igényeknek megfelelően tételenként ad ki megrendelést, és teljesítés igazolása után erre a megrendelésre fogad el számlát. A Megrendelőnek lehetősége van a mennyiség 100%-ában, az ajánlati ár 1 darabra vetített átalányárában további megrendelést kezdeményeznie.

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. (Az ajánlati árnak tartalmaznia kell a hálózatkiépítés szállításához és telepítéséhez szükséges összes költséget (anyag és munka, kiszállás))

Fizetési határidő: 30 nap

Ajánlat benyújtásának módja: Az ajánlatokat elektronikus úton, e-mailen keresztül pdf formátumban, kell beadni az ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu e-mail címre a felhívásban megadott határidőre.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán főosztályvezető

SZTE GMF Ellátási Főosztály

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila osztályvezető

SZTE GMF Távközlési Osztály

donko.attila@gmf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az eljárás nyertese: Borg System Kereskedelmi és Szolgáltató Kkt.

Vállalási ár: 335.000,-Ft+ÁFA