Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2011/PSZ0146.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya:  1 db Shimadzu típusú HPLC nagynyomású folyadék-kromatográf készülékhez tartozó system controller SIL-10ADVP alaplap javítása.

2011. december 05.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PSZ0146.

 

Ajánlattételi határidő: 2011. 12. 15.  13 óra

 

Teljesítési határidő: 2011. 12. 22.

 

A beszerzés rövid ismertetése:

 

A szolgáltatás tárgya, feladatok rövid leírása

 

1 db Shimadzu típusú HPLC nagynyomású folyadék-kromatográf készülékhez tartozó system controller SIL-10ADVP alaplap javítása vezérlési hiba miatt.

 

Javítási helyszín:

Szegedi Tudományegyetem

GYTK Farmakognóziai Intézet

6720 Szeged, Eötvös u. 6.

 

A készülék megtekinthető a SZTE GYTK Farmakognóziai Intézetben, Dr. Veres Katalinnal történő előzetes időpont egyeztetéssel. (Tel.: 06-62/54-55-58)

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap időszakban legalább 1 db Shimadzu típusú HPLC nagynyomású folyadék-kromatográf készülék alaplap javításáról.

 

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. Az ajánlati árat nettó Ft+ÁFA formában kérjük megadni, mely árnak fedezetet kell nyújtania a fent meghatározott javítás munkadíjára, a javítás során felhasznált segédanyagok költségére, a helyszínre történő kiszállás költségeire.

 

Bruttó becsült érték: 375.000,-Ft

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

GYTK Farmakognóziai Intézet

6720 Szeged, Eötvös u. 6.

 

Fizetési feltételek: A szolgáltatás díja átutalással, egy összegben kerül kifizetésre a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással, a Farmakognóziai Intézet által igazolt teljesítést követően.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szeged, Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE GMF Ellátási Főosztály

Ifkovics Kálmán főosztályvezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szegedi Tudományegyetem

SZTE GYTK Farmakognóziai Intézet

Dr. Veres Katalin Tel.: 62/54-55-58

veres@pharm.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szolgáltatásra. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

 

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

 

Az eljárás nyertese: Simkon Kft.

Vállalási ár: 300.000,-Ft+Áfa