Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2011/PSZ0133
MEGHOSSZABBÍTVA!!!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: SZTE Déli-klinikapark területén lévő irattár helyiségekbe galériás irattári polcrendszer leszállítása helyszíni összeszereléssel.
2011. november 23.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PSZ0133

Ajánlattételi határidő: 2011. 12. 09. 14 óra

Helyszíni bejárás időpontja: 2011. 11. 28. 10 óra, ezt követően 2011. 12. 02. 15 óráig helyszíni bejárás kezdeményezhető Ifkovics Kálmánnal történő előzetes időpont egyeztetés után.

Teljesítés tervezett határideje: A szerződéskötéstől számított 4 hét.

 

A beszerzés ismertetése:

SZTE Déli-klinikapark területén lévő 2. sz. melléklet szerinti „A”, „B”, „C” irattár helyiségekbe galériás irattári polcrendszer helyszínre történő leszállítása és összeszerelése az . sz. melléklet műszaki elvárásainak megfelelően.

Raktárhelyiségek alaprajza: . sz. melléklet szerint, a méretek a helyszínen ellenőrizendők.

 

Figyelem!!! Ajánlatkérő konzultációval egybekötött helyszíni bejárást biztosít 2011. 11. 28. 10 órakor, majd ezt követően Ifkovics Kálmánnal a 06/30-249-9618-as telefonszámon történő előzetes időpont egyeztetést követően 2011. 12. 02. 15 óráig az irattár helyiségekben. Az ajánlattétel feltétele helyszíni bejáráson való részvétel, helyszíni méret egyeztetés. Helyszíni bejárás helye: SZTE Klinikai Központ Déli-klinikapark Nagygarázs. Megközelítés: Szeged, Semmelweis u.-i hátsó kapun bejutva egyenesen az Égető mellett.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

· Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap időszakban legalább az „A”, „B” és „C” jelű irattár helyiségeknek megfelelő alapterületre történt galériás irattári polcrendszer kivitelezéséről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

1) „A” irattár helyiség galériás irattári polcrendszerének ajánlati ára: ……….. nettó Ft

2) „B”és „C” irattár helyiség galériás irattári

polcrendszerének ajánlati ára: ……….. nettó Ft

3) 2 db galériás irattári polcrendszer ajánlati ára összesen (1+2): ……….. nettó Ft

 

Ajánlatkérő a 2 db galériás irattári polcrendszerre mindösszesen megajánlott árakat fogja értékelni. Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania a helyszínre történő kiszállítás és az összeszerelés költségeire.

 

Fizetési feltételek: Nyertes Ajánlattevő a polcrendszer átadása után, a teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással egyenlít ki. Az Egyetem más fizetési feltételt nem tud elfogadni.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ellátási Főosztály, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán főosztályvezető

SZTE GMF Ellátási Főosztály

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ábrahám László osztályvezető

SZTE KK Gazdasági Hivatal Műszaki Előkészítési és Lebonyolítási Osztály

abraham.laszlo.1@med.u-szeged.hu  

 

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

 

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

A pályázat nyertese: UGP Raktártechnika Kft.

Vállalási ár: 8.875.000,- Ft+Áfa