Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2011/PSZ0125.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: TÁMOP-4.2.3-08/1-2009-0015 számú pályázatban felmerülő Szakértői tanulmány készítése TÁMOP-4.2.3-08/1-2009-0015 pályázat Informatórium projektrész megvalósítása érdekében”, tárgyú szolgáltatás.

2011. november 07.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PSZ0125.

 

Ajánlattételi határidő: 2011. 11. 14. 10 00

 

A tanulmányok elkészítésének határideje: 2011. november 30.

 

A beszerzés ismertetése:

„Szakértői tanulmány készítése TÁMOP-4.2.3-08/1-2009-0015 pályázat Informatórium projektrész megvalósítása érdekében”.

Az elkészítendő tanulmány az Informatórium leendő szolgáltatásaival összhangban kell, hogy elkészüljön, azok működési és szolgáltatásspektrumát kell számításba vegyék.

Az Informatórium olyan az információs szolgáltatások egyetemi-akadémiai világának következő generációját megtestesítő integrált fizikai tér, amelyben megjelenítő, feldolgozó eszközök, háttér-rendszerek, adatbázisok, az ezekre épülő információs szolgáltatások és az ezek igénybe vételéhez szükséges asszisztencia ill. vizualizációs kapacitás egyszerre érhető el.

A tanulmányok elkészítése az AGÓRA PÓLUS SZEGED projekttel összhangban kell, hogy történjen. Az AGÓRA Pólus Szeged olyan új kulturális centrum lesz Szegeden, mely a diákokat a tudománnyal hivatott összekapcsolni. Az AGÓRA Pólus keretében kerül megvalósításra a beruházás, mely eredményeképpen születő épület fogja befogadni az Informatóriumot. További információ elérhető a http://www.szeged.hu/hirek/fejlesztesek/5559-agora-egy-uj-kulturalis-centrum-szegeden.html oldalon.

A feladat egy tanulmány elkészítéséből áll:

Belsőépítészeti tervezés – Marketingstratégiai megfontolások ALAPJÁN

A tanulmány tartalmazzon vizuális és marketingkommunikációs megfontolásokat az Informatórium belsőépítészeti berendezésével kapcsolatban. Elemezze azokat a szükségleteket és igényeket, amelyeket az Informatórium célközönsége és működése megkíván a marketingstratégia megvalósítása érdekében és adjon ezen igények és szükségletek megfelelő kielégítésére javaslatot. Tartalmazzon továbbá konkrét eszközjavaslatokat és terveket is, amelyek megfelelnek az Informatórium építészeti terveiben felvázolt belsőépítészeti kialakításnak.

Terjedelem: 1 szerzői ív

Ajánlattevő a Tanulmányt 1 példányban nyomtatva, spirálozva és 1 példányban CD-re kiírva adja át Minkó Mihály részére.

A Szolgáltatás pályázatban becsült értéke: Bruttó 500.000,-Ft

Pályázat száma: TÁMOP-4.2.3-08/1-2009-0015 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.

Az árajánlatnak tartalmaznia kell a tanulmány nettó és bruttó árát (  …. Ft+Áfa).

Ajánlatkérő a nyertes Ajánlattevő visszalépése esetén a második legalacsonyabb összegű ajánlatot tevővel köt vállalkozási szerződést.

Fizetési feltételek:

Vállalkozó a teljesített feladatért, a részletes elszámolás teljesítésigazolással történő elfogadása után jogosult számlát kiállítani. A számla kifizetése a kézhezvételtől számított 15 napon belül történik.

Vállalkozó számláit 2 példányban köteles benyújtani. A kifizetés a Vállalkozó bankszámlájára, átutalással, forintban történik.

 

Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó aki

a)  Végelszámolás alatt áll, vagy vonatkozásában csődeljárás elrendeléséről szóló bírósági végzést közzétettek, vagy az ellene indított felszámolási eljárást jogerősen elrendelték.

b)  Olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tagja, vagy vezető tisztségviselője gazdasági, illetőleg szakmai tevékenységével kapcsolatban jogerős bírósági ítéletben megállapított bűncselekményt követett el, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól nem mentesült; illetőleg olyan gazdálkodó szervezet, amelynek tevékenységét a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény 5. §-a (2) bekezdésének b), illetőleg g) pontja alapján a bíróság jogerős ítéletében korlátozta, az eltiltás ideje alatt, illetőleg ha az ajánlattevő tevékenységét más bíróság hasonló okból és módon jogerősen korlátozta.

c)  A közbeszerzési eljárásokban való részvételtől jogerősen eltiltásra került, az eltiltás ideje alatt.

d) Egy évnél régebben lejárt adó-, vámfizetési vagy társadalombiztosítási járulékfizetési kötelezettségének nem tett eleget, kivéve, ha megfizetésére halasztást kapott.

e)  Korábbi – három évnél nem régebben lezárult – közbeszerzési és egyéb pályázati eljárásban hamis adatot szolgáltatott és ezért az eljárásból kizárták, illetőleg a hamis adat szolgáltatását jogerősen megállapították, a jogerősen megállapított időtartam végéig.

Figyelem! Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy a fenti kizáró okok hatálya alatt nem áll.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Ellátási Főosztály, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. 3. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérjük feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán főosztályvezető

SZTE GMF Ellátási Főosztály

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Minkó Mihály

Rektori Hivatal

Stratégiai és Minőségfejlesztési Igazgatóság 

Tel.: 06-30/550-4335

misim@hung.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért. A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

 

Az eljárás nyertese: Profi Info Kft.

Vállalási ár: 400.000,-Ft+Áfa