Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0057.

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet. A beszerzés tárgya: SZTE Rektori Hivatal

(6720 Szeged Dugonics tér 13.) szoftver és hardver támogatási szolgáltatás.

 

2012. február 15.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PSZ0057.

 

Ajánlattételi határidő: 2012. 02. 27. 10 óra

 

Szerződéses időszak: Szerződés aláírásától számított 1 éves időtartam.

 

A beszerzés ismertetése:

 

SZTE Rektori Hivatal (6720 Szeged Dugonics tér 13.) szoftver és hardver támogatási szolgáltatás.

 

Feladatok:

a. Technikai támogatás és tanácsadás az SZTE Rektori Hivatal központi informatikai rendszerének üzemeltetéséhez, konfigurálásához és továbbfejlesztéséhez.

b. Az alkalmazott IT rendszerek (HP serverek, APC szünetmentesek, Microsoft szoftverek) javító állományainak (patchek) a biztosítása és szükség esetén telepítése.

c. A szervergépek hardverének leállást eredményező hibája esetén a hiba bejelentés beérkezését követő 2 munkaórán belül megkezdett helyszíni diagnosztizálása, s a megszüntetéshez szükséges lépések megszervezése. Teljes szerver leállás esetén, ha a hibát 16 munkaórán belül nem sikerül elhárítani a csökkentett üzemvitel biztosításához hasonló funkcionalitású cserekészülék biztosítása.

d. A szervergépek hardverének éves karbantartása.

e. A központi szoftver rendszerek (Windows Server, Exchange Server) felmerülő problémái esetén, amelyek helyszíni beállítást, konfigurálást igényelnek, a probléma megoldásának a bejelentés beérkezését követő 4 munkaórán belüli helyszíni megkezdése.

f. Munkanapokon, munkaidőben 8:00 és 17:00 között telefonos Ügyfélszolgálat, 7x24 órában pedig elektronikus úton elérhető Ügyfélszolgálat működtetése.

g. A helyi szakemberek számára havonta egyszeri konzultációs és/vagy oktatási lehetőség biztosítása ajánlattevő szakembereivel.

h. Megrendelő kérésére munkaidőn túli ügyelet vállalása (Havidíjtól független elszámolás szerint)

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

a. Ajánlattevő az ajánlattételi felhívás közzétételét megelőző 3 évben rendelkezzen legalább kettő, a jelen pályázat tárgyával megegyező termékkörre és felhasználó számra vonatkozó szolgáltatási szerződéssel. (Intel alapú HP serverek, Microsoft Windows Server; Microsoft Exchange Server, min. 150 felhasználó)

b. Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik auditált minőségbiztosítási rendszerrel.

c. Ajánlattevő alkalmatlan, ha a hardver támogatáshoz nem rendelkezik Szeged közigazgatási határán belüli telephellyel.

d. Ajánlattevő alkalmatlan, ha az ajánlattételi felhívás közzétételekor nem vesz részt a HP és a Microsoft partner programjaiban.

Igazolás módja: Nyilatkozatok.

 

Figyelem! Az a. pontra beadandó referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

 

- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 felsőfokú végzettségű, főállású szakemberrel, akik közül

a. legalább egynek rendelkeznie kell Intel alapú HP szerverek szervizelésével kapcsolatos technikai minősítéssel (AIS, APS, ASE, MASE), s minimum 3 éves gyakorlattal

b. legalább egynek rendelkeznie kell Microsoft Windows 200x Server technikai minősítéssel (MCP, MCTS, MCSA, MCSE), s minimum 5 éves informatikai rendszerek támogatása terén végzett gyakorlattal,

c. legalább egynek rendelkeznie kell Microsoft Exchange 20xx Server technikai minősítéssel (MCP, MCTS), s minimum 5 éves informatikai rendszerek támogatása terén végzett gyakorlattal

Igazolás módja: Ajánlattevő csatolja a szakemberek technikai önéletrajzát, valamint a diploma másolatot.

 

Az Ajánlattevő által megadott havidíjnak az alábbi tevékenységek díját magában kell foglalnia:

- A Feladatok f. pontja szerinti havi Ügyfélszolgálati tevékenység díja

- A Feladatok c. és e. pontja szerinti havi rendelkezésre állás

- A Feladatok d. pontja szerinti karbantartás díja

- Összesen havi 5 óra hibaelhárításra, támogatásra, konzultációra, oktatásra felhasználható munkadíj

- Az Ügyfélszolgálat által fogadott, s azonnal megválaszolt kérdésekkel kapcsolatos szaktanácsadásra Ajánlattevő nem számíthat fel munkadíjat!

- A fenti tevékenységeken túli munkavégzésekre alkalmazott óradíjakat külön táblázatban kell megadni

 

Az ajánlattételi felhívásban szereplő havi – kötelezően – teljesítendő óraszámon kívüli feladatok, munkák ellátása kapcsán szintén nyilatkozniuk kell Ajánlattevőnek, hogy azt milyen óradíjakon vállalják, ha arra adott hónapban igény merülne fel.

(pl.: rendszermérnöki support, hardver javítás, szaktanácsadás.)

 

Igazolás módja: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi felhívásban szereplő havi – kötelezően – teljesítendő óraszámon kívüli feladatok, munkák ellátása kapcsán milyen óradíjakon vállalják (pl.: rendszermérnöki support, hardver javítás, szaktanácsadás.)

 

2. Ajánlattevő rendelkezzen Csongrád megyei telephellyel vagy székhellyel.

 

Igazolási mód: Ajánlattevő  adja meg a székhelye vagy telephelye címét és elérhetőségét.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ajánlatkérő az egy hónapra fenti tevékenységekre megajánlott átalánydíjak nettó Ft összegét fogja értékelni.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatásról teljesítés igazolást követően havonkénti számlát nyújthat be, melynek az összegét a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, banki átutalással egyenlíti ki.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szolgáltatás Szervezési Iroda, 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. III. emelet 35. iroda, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen (viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu) keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett határidőre történő megküldéssel.

 

Amennyiben e-mailen keresztül történik az ajánlat eljuttatása, akkor a levél „Tárgyánál” kérem feltüntetni az eljárás sorszámát.

 

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda

Ifkovics Kálmán irodavezető

E-mail: ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: SZTE Rektori Hivatal Informatika

 

SZTE Rektori Hivatal

Som Zoltán rendszergazda

 

E-mail: helpdesk@rekt.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi teljesítésre. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

 

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

 

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

 

Az ajánlat nyertese:Digital Kft.

Vállalási ár: 128.000,-Ft+Áfa/hó