Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE SZAKK/2012/KB0015

A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ(továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: USCOM Ultrasound Cardiac Output Monitor, kódszám:USCOM 1A

2012. február 27.

Ajánlat sorszáma: SZTE SZAKK/2012/KB0015

Ajánlattételi határidő: 2012.03.05.16 00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2012. 03. 30.

A beszerzés rövid ismertetése:

1 db USCOM Ultrasound Cardiac Output Monitor, kódszám:USCOM 1A

Részletezve:

1 db USCOM Hemodinamic Monitor 95500, kódszám: U10001

-Ultrahangos CW Doppler technológiájú

-Teljesen non-invazív hemodinamikai monitor

-Felnőtt, gyermek, csecsemő használatra

-Színes, grafikus, 12,1”-os, TFT érintő képernyő

-Képernyő felbontás: 800x600

-Érintő képernyős kezelő felület

-Magyar nyelvű program

-Hordozható

-Hálózati és akkumulátoros üzem

-Beépített akkutöltő és akkumulátor (min. 2 órás működés)

-Adattárolás: 10 000 páciens fájl

-Mért / számított paraméterek: VPK, VTI, HR, MD, ET%, SV, SVI, SVV, CO, CI, SVR, SVRI, PMN, FT, FTC, SW, CPO

-Méretek: 35x31x18 cm

-Tömeg: 5,4 kg (akkumulátorral)

1 db UH vizsgálófej – 2,2MHz, 100mW/cm2 kimenet, ergonomikus kiképzés

-kódszám:U60005

1 db Hálózati kábel

Az ajánlatok értékelése soronként, az ajánlati ár figyelembe vételével történik. Kérjük ajánlatukban tüntessék fel, hogy ajánlatuk mely sorra vonatkozik.

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen keresztül is pdf formátumban, a varjasi.otto@med.u-szeged.hu e-mail címre és határidőre történő megküldéssel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó ov. Logisztikai Osztály, ügyintéző: Molnár András előadó 62/545-645

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik. Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy a vonatkozó közbeszerzési szabályozás alapján 8 millió Ft nettó összértéket meghaladó ajánlati ár esetén az eljárást eredménytelenné kell nyilvánítania.


A pályázat nyertese:  A beszerzés elállás miatt nem valósult meg.