Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ
Ajánlattételi felhívás SZTE SZAKK/2011/KB0035

A Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ(továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A felhívás tárgya: Gazdasági szaktanácsadói szolgáltatás

2011. december 07.

Ajánlat sorszáma: SZTE SZAKK/2011/KB0035

Ajánlattételi határidő: 2011.12.14. 16 00

A kezdés tervezett időpontja: 2012. 01. 01.

A felhívás rövid ismertetése:

1. Gazdasági szaktanácsadói szolgáltatás

Leírás:

Általános információk:

Igénylő egység pontos megnevezése címe:

Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ 6725 Szeged, Korányi fasor 14-15,

 

Szolgáltatás tárgya, feladatok rövid leírása (részletes leírás mellékletként csatolandó):

 

Szolgáltatás tárgya, feladatok rövid leírása:

Az SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ (továbbiakban: Központ) minden egységére és feladataira kiterjedő gazdasági szaktanácsadói feladatok elvégzése. A feladat ellátás során a Gyermekegészségügyi Központ „A” „B” „C” és „D” részlegeire vonatkozóan a módosításokkal együtt hatályos magyar Számviteli törvény, Államháztartási törvény és az évek szerinti Költségvetési törvényben meghatározottak szerint jár el, figyelembe véve a betegellátás mindenkor érvényben lévő szabályait és az egyetem belső szabályozási rendeket. Feladat ellátása során a Gyermekegészségügyi Központ által végzett rögzítések, nyilvántartások adatait egyezteti a megbízó gazdasági rendszerében rögzített számviteli adatokkal. Szakértői szempontból véleményezi az esetleges eltéréseket, hiányosságokat és javaslatot tesz azok kijavítására, helyesbítésére.  Az analitikus nyilvántartók által elkészített béradatok nyilvántartását, ügyeleti, készenléti elszámolásokat szúrópróba szerűen felülvizsgálja. Figyelemmel kíséri és szúrópróba egyeztetéssel felülvizsgálja az átvett vagyonok vagyonnyilvántartását, melyet a vagyon nyilvántartásáért felelős munkatárs analitikus gépi könyvelésben rögzített. Folyamatosan egyezteti az egységek gazdálkodásához tartozó szerződéseit, keret nyilvántartásait és az azok könyvviteli nyilvántartásban történő teljesítését. Az Egyetem által a gazdálkodáshoz tartozó elemzések egyeztetése után javaslatot tesz az intézmény egészére vonatkozó gazdasági feladatok ellátására, takarékossági intézkedésekre, a havi keret betartására. Felhívja a Klinika gazdasági egyensúlyát javító intézkedési lehetőségekre, pályázatokra, esetlegesen felkérés szerint azokban részi is vesz.

Analitikus nyilvántartásban megszervezi és havi rendszerességgel biztosítja a Társadalombiztosítási Igazgatóság által kiadott havi TVK keret betartását.

A Központ és a megbízó által biztosított információk alapján teljesíti megbízását. Feladatai között ellátja a Központ igazgatója feladat és hatáskörébe tartozó gazdálkodást érintő területeken a gyermekegészségügy teljes feladat ellátására vonatkozó pénzügyi, gazdasági és egészségügyi betegellátás financiális területeire vonatkozó szakmai tanácsadást. Ennek érdekében a bevételek és kiadások egyeztetéséhez a főkönyvi könyvelés és a Központi nyilvántartásaiba folyamatos információ lekérdezés és betekintési jogosultságot kap, megismeri a Központ gazdálkodására vonatkozó összes információt. A Központ és Megbízó Megbízott által feladata ellátásába tartozóan kért minden szükséges információt időben hozzáférhetővé tesz a megbízott számára és nem tart vissza semmilyen információt.

A megbízás folyamán a felek kölcsönösen együttműködnek. Mindkét fél vállalja, hogy a megbízás folyamán a megbízottól szerzett bármely információt bizalmasan kezeli jelen szerződés megszűnése után is.

Megbízott a jelen szerződés szerinti tevékenységet saját eszközeivel, a megbízás tárgya szerinti tevékenységhez megfelelő szakértelemmel bíró személy biztosításával végzi, aki Word, Excel mellett SAP és TÜSZ, MedSol információs rendszerek naprakész tudásával rendelkezik.

 

Feladatellátás helye: Gyermekgyógyászati Klinika és Gyermekegészségügyi Központ 6725 Szeged, Korányi fasor 14-15, 6726 Szeged, Temesvári krt. 35-36, 6720 Szeged, Boldogasszony sgt. 15. fekvőbeteg ellátás telephelyeire és ezen területi egységek összes szakorvosi feladat ellátására, iskolaegészségügyi betegellátásra, gondozási feladatok, oktatási, kutatási, alapítványi, átadott bevételek, fizetőbeteg ellátás feladatok területére terjed ki.

 

Teljesítési határidő/részhatáridők illetve a szolgáltatás megrendelésének tervezett időpontja:

2012. január 01 – 2012. december 31. között napi rendszerességgel járó gazdasági tanácsadói, elemzői feladat az intézmény vezetője által meghatározott feladatok egészére kiterjedően.

 

Szakmai követelmények:

Felsőfokú állami végzettség kiemelten személyügyi szervező ismeretek mellett közgazdasági diploma, és felsőfokú (mérlegképes) könyvviteli, adóügyi, könyvvizsgálói kiemelten szakmai képesítés. Kiemelt bírálati követelmény egészségügyi területén legalább 20 éves szakmai tapasztalat, egyetemi betegellátó intézményben legalább gazdasági tanácsadói tevékenységet 10 éve ellátó referencia, SAP, TÜSZ, MedSol informatikai rendszerek ismerete, központi költségvetési szervek gazdálkodásának ismerete, kincstári és egészségügyi betegellátás finanszírozási követelményeinek szakmai gyakorlati tudása. Előnyt jelent ÁBPE rendszerek ismerete, angol nyelv legalább alapfokú ismerete. A feladat ellátás napi rendszerességgel történő rendelkezésre állást, információ adási kötelezettséget követel meg.

A szerződében foglalt feladatok teljesítése éves kötelezettséget és napi rendelkezésre állást jelent, ezért a megbízási feladatat teljesítése és a feladat ellátás elvégzése után a díj havi részletekben számla ellenében felvehető.

Az ajánlatok értékelése soronként, az ajánlati ár figyelembe vételével történik. Kérjük ajánlatukban tüntessék fel, hogy ajánlatuk mely sorra vonatkozik.

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE SZAKK GH Logisztikai Osztály, Szeged, Semmelweis u. 8., személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen keresztül is pdf formátumban, a varjasi.otto@med.u-szeged.hu e-mail címre és határidőre történő megküldéssel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó ov. Logisztikai Osztály, ügyintéző: Molnár András előadó 62/545-645

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.