2015. november 17.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/KB05753
Ajánlattételi határidő: 2015. november 24 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja:
A beszerzés rövid ismertetője:
Az SZTE fekvőbeteg ellátással kapcsolatos teljesítményének és finanszírozásának monitoringja, egészségügyi szaktanácsadás, javaslattétel.
Teljesítés helye: SZTE SZAKK
Teljesítési határidő (szerződéskötéstől): 2015.11.01 - 2016. február 29.
A beszerzési rövid ismertetése:
- Az SZTE SZAKK megbízás alapján megjelölt telephelyein és szervezeti egységeiben havonta adott határidőre elvégzi a tevékenységi körön belül elvégzett ellátások dokumentációs felülvizsgálatát, az azzal kapcsolatos eljárások számbavételét, valamint azok okirati megfelelőségét, továbbá vizsgálja ezen adatok finanszírozási jellemzőit. Javaslatot ad az esetleges hibák és hiányosságok korrekciójára.
- Az SZTE SZAKK fekvőbeteg ellátásának finanszírozásával kapcsolatos monitoring tevékenységét a vonatkozó jogszabályok és egyéb szabályozások naprakész követése mellett végzi, a gyakorlati alkalmazáshoz szükséges ismereteket, információkat átadja. A tevékenység végzését a fentiekben jártas szakemberek bevonásával végzi, annak megfelelőségéről felelősséggel tartozik.
Kérjük Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy E-mailen keresse a
kapcsolattartót.
Kapcsolattartó az igénylő részéről:
Dr. Záborszki Annamária - EBIG igazgató
Elérhetőségei:
Tel.: 62 / 544-966
E-mail.: zaborszki.annamaria@med.u-szeged.hu
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió (építési beruházásnál
nettó 15 millió) forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt
köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során
ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték
megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont |
súlyszám |
leírás |
legalacsonyabb összegű ajánlati ár |
8 |
Az ajánlattevőnek ajánlatában nettó havi díjra kell ajánlatot adnia, mely lehet fix vagy változó, illetve ennek a kettőnek a kombinációja. A kapcsolattartásból eredő költségek az ajánlattevőt terhelik. Az ajánlattevőnek a feladat ellátása érdekében ebben a felhívásban havonta minimum 40 óra rendelkezésre állást is biztosítani kell képviselői által az SZTE telephelyén.
|
megfelelő referenciák |
1 |
|
szakember ellátottság |
1 |
|
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kisagócsi Tünde, anyaggazdálkodó SZTE KK Gazdasági Hivatal Logisztikai Osztály, tel: +36 (62) 545-606, +36 (62) 544-000/5606
email:
kisagocsi.tunde@med.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: MP-ZIPP Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 800 000,-Ft+ÁFA