A Szegedi Tudományegyetem TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázatának keretében a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ új 265 ágyas klinikai épületébe betegbehívó rendszer leszállítása, telepítése, beüzemelése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése.
A szállítandó rendszerelemek
1.1. Központi rendszer
Vezérlő számítógép műszaki leírás szerinti konfigurációval
Vezérlőprogram műszaki leírás szerinti szolgáltatások biztosításával
Med Solution rendszer integráció
1.2. Betegfelvétel
Munkahelyi számítógépek minimum a műszaki leírás szerinti konfigurációban, operációs rendszerrel: 5 db
Asztali sorszám nyomtató a műszaki leírás szerint: 5 db
1.3. Várótermi kijelzők
LCD kijelző fali tartószerkezettel: 10 db
1.4. Speciális várók kijelzői: 2 db
1.5. Licencek (vezérlő, beteghívó, sorszámnyomtatás, multimédiás alkalmazás, hangbemondásos alkalmazás)
1.6. Egyéb (helyszíni szerelés szerelési anyaggal, beüzemelés, próbaüzem, kezelő személyzet betanítása, kiszállás, megvalósulási dokumentáció, stb.)
A betegbehívó rendszert a műszaki leírásban részletezettek szerint kell megvalósítani. (feltöltendő a webra felületre!)
Az ajánlattal kapcsolatos elvárások, ajánlatkérő szerződéses feltételei:
1. Ajánlati ár: Az ajánlati ár tartalmazza az áru ellenértékét, az áru kezelésével, rakodásával, a helyszínre történő szállításával, a teljesítés helyén való átadásával, helyszíni telepítésével, felszerelésével kapcsolatos minden költséget (beleértve a szükséges tervezési, szerelési, csatlakoztatási, telepítési költségeket), a teljes körű üzembe helyezésnek (beleértve a beüzemelést, programozást, a medikai rendszerrel történő integrációt és az üzemi próbát is), a betanításnak, az előírt dokumentációknak a költségét, a belföldi forgalomba hozatalhoz szükséges adókat, vámokat, illetékeket, minden egyéb, az áru rendeltetésszerű használatba vételével kapcsolatban felmerülő költségeket, a rendszerrel kapcsolatos minden licencdíjat, és a vállalt jótállás (a hardver eszközökre és szoftverekre 36 hónap) teljesítésének a költségeit is (kapcsolódó szolgáltatások). Az ajánlati ár forintban rögzített ár, azon felül Ajánlattevő semmilyen jogcímen nem tarthat igényt költségtérítésre. Az ÁFA a hatályos jogszabály szerint kerül megállapításra.
2. A teljesítés helye: Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Szeged, Semmelweis u. 6. sz.: a projekt keretében megvalósuló új 265 ágyas klinika épületében kell telepíteni, üzembe helyezni.
3. Teljesítési határidő: A szerződéskötést követő 60 napon belül. Ezen időpontig Ajánlattevő köteles a szerződés szerint minden eszközt a helyszínre leszállítani, beüzemelni, az előírt üzemi próbát, a személyzet betanítását lebonyolítani, az előírt dokumentumokat átadni. Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevővel a szállítás, telepítés, üzemi próba részleteit és ütemezését a szerződéskötést követően egyezteti.
4. Fizetési feltételek
a. A szerződés pénzügy forrása a TIOP-2.2.7-07/2F/2-2009-0008 kódszámú pályázat 90 %-os arányú támogatása, és 10 %-ban ajánlatkérő saját forrása
b. Ajánlatkérő rész-számlát nem fogad el.
c. A végszámla az eszközök teljes mennyiségének hiánytalan átadását és igazolt teljesítését követően nyújtható be. A számlán a szoftver és a hardver árát külön tételként kell szerepeltetni.
d. A számla kifizetése: a nettó 1 millió forintot elérő illetve meghaladó számla esetében Ajánlatkérő a számla összegéből az önrész arányát (10 %) utalja át. A támogatás (számla összegének 90 %-a) kifizetése a 4/2011. (I.28.) Korm. rendelet szerint, közvetlen szállítói finanszírozással a Közreműködő Szervezet feladatait ellátó ESZA Kft. Közreműködésével kerül kiegyenlítésre. A befogadott számla kifizetése 30 napon belül átutalással történik.
5. A szerződés teljesítése:
a. A szállítás várható időpontja előtt 5 munkanappal Megrendelőt telefax és e-mail útján értesíteni kell a leszállítandó Áru megnevezésének és mennyiségének megjelölésével.
b. A telepítés, üzembe helyezés során a működő kórházban a betegellátás folyamatos működését akadályozni nem lehet.
c. A rendszer éles üzembe helyezése előtt üzemi próbát kell tartani. Az eredményes üzemi próbához előírt követelmény: a teljes rendszernek 3 napon keresztül hibamentesen kell üzemelni. Az üzemi próbát ajánlatkérő kijelölt szakembere felügyelete mellett kell lebonyolítani és az eredményt dokumentálni szükséges.
d. A rendszert ajánlatkérő átadás-átvételi jegyzőkönyv felvételével veszi át.
e. Az átadás-átvétel lezárásáig maximum két alkalommal ajánlatkérővel egyeztetett időpontokban, ajánlatkérő által biztosított oktatási helyen a kijelölt személyzet részére díjmentesen magyar nyelven oktatást kell tartani. Az oktatásnak ki kell térnie többek között az alkalmazás használatára, az általában megjelenő problémák elhárítására (pl. papírcsere a nyomtatóban), a multimédiás tartalomszerkesztési lehetőségeire. Az oktatási anyagot a résztvevőknek kinyomtatva át kell adni és az oktatás megtörténtét jegyzőkönyvvel kell igazolni.
f. A rendszer átadás-átvételének keretében átadási dokumentációt kell átadni ajánlatkérőnek, amely az alábbiakat tartalmazza:
· magyar nyelvű felhasználói kézikönyv,
· magyar nyelvű műszaki / karbantartási kézikönyv,
· műszaki megfelelőségi / érintésvédelmi / mérési jegyzőkönyvek.
· 2 példány átadás-átvételi jegyzőkönyv
· 1 példány oktatási jegyzőkönyv
· 1 pld Szállítói tanúsítvány a szoftverek jogtisztaságára és Megrendelő részére biztosított felhasználói jogra.
· a jogszabályban előírt egyéb kötelező dokumentumok (pl. jótállási jegy)
6. Jótállási kötelezettség: az átadás-átvételi jegyzőkönyv lezárásának napjától számított 36 hónapra teljes körű jótállás biztosítása a hardver és szoftver elemekre.
7. Kötbérfizetési kötelezettség:
a. késedelmi kötbér: késedelem esetén a teljesítésig minden napra a nettó szerződött ár 1 %-a. A kötbér maximuma a nettó szerződött ár 30 %-a. A kötbér a szerződésszegés napján esedékessé válik.
8. Szerviz, hibaelhárítás:
a. Az ajánlattevő az ajánlata szerinti eszközök szervizellátását köteles biztosítani, megadva a szervizek pontos helyét (cím), elérhetőségét (telefon, fax, e-mail).
b. A hét minden napján 24 órában a hibabejelentés fogadását biztosítani kell. A hiba bejelentését követő maximum 24 órán belül a hiba kijavításának megkezdése és, ha a hiba 72 órán belül nem javítható, a hiba kijavításának idejére csereeszköz biztosítása elvárás.
9. Engedélyek:
a. Ajánlattevőnek rendelkeznie kell az eszközök magyarországi forgalomba hozatalához szükséges engedélyekkel.
b. A Szállítónak kártalanítania kell a Megrendelőt harmadik fél által felmerülő minden olyan igény esetén, amely licenc, szabadalom, védjegy és ipari vagy használati minta oltalmak alá eső jogok megsértéséből származik az áruknak, vagy azok bármely részének a Megrendelő részéről történő felhasználás folytán.
c. A szerződéses díj megfizetésével a Megrendelő a szerződés keretében átadott árura vonatkozóan az 1999. évi LXXVI. törvény szerint időben, területileg és tartalmában korlátlan felhasználási jogot szerez.
Az ajánlattevő pénzügyi alkalmasságára vonatkozó elvárás:
Csatolja az ajánlatához a nyilatkozatot arról, hogy 30 napnál régebbi nyilvántartott köztartozása nincs.
Hiánya az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
Az ajánlattevő szakmai alkalmasságára vonatkozó elvárások:
1. Csatoljon a felhívás közzétételétől számított elmúlt 5 évben teljesített, működő 1 db ügyfél behívó rendszer szállítására vonatkozó referenciaigazolást. A behívó rendszernek legalább a következő elemeket tartalmazni kell: központi egység, bejelentkező egység sorszám nyomtatóval és várótermi kijelzők (minimum 2 db)
Az igazolás vagy nyilatkozat tartalmazza legalább a következő adatokat: a teljesítés ideje (év, hó), a szerződést kötő másik fél, valamint a részéről információt adó neve és telefonszáma, a szállítás tárgya, az ellenszolgáltatás összege. A referencia elvárást ajánlattevő cégszerűen aláírt saját nyilatkozatával vagy a szerződést kötő fél által kiadott igazolással teljesítheti.
Hiánypótlást követően a feltételnek nem megfelelő referencia vagy a referencia hiánya, az ajánlat érvénytelenségét vonja maga után.
Az ajánlat műszaki tartalmával szembeni elvárás:
Ajánlattevő röviden írja le a megvalósítani tervezett betegbehívó rendszer működési elvét és a szállítani tervezett hardver elemekről csatoljon termékleírást.
További információ, kiegészítő tájékoztatás szakmai kérdésekben kérhető:
Sinkovicz Attila
rendszerintegrációs főigazgatói megbízott
Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság
Telefon: 62) 544-000/6961 e-mail: sinkovicz.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatok értékelése: Ajánlatkérő az érvényes ajánlatok közül a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás szerinti ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az ajánlatok értékelését a teljes nettó ár (Ft) alapján végezzük.
Ajánlati kötöttség: az ajánlattételi határidőtől számított 30 nap
Az ajánlatot az alábbi tartalmi sorrend szerint kérjük összeállítani:
1) Ajánlati ár és a cégadatok
2) Cégszerű nyilatkozat ajánlatkérő szerződéses feltételeinek elfogadásáról (Az ajánlattal kapcsolatos elvárások, ajánlatkérő szerződéses feltételei 1-9.pontok)
3) Nyilatkozat a 30 napon túli köztartozás mentességről
4) Referencia nyilatkozat vagy igazolás
5) Az ajánlat műszaki tartalma (leírás, termékismertetők)
6) Szerviz adatok megadása (cím, telefon, fax, e-mail)
Nyertes ajánlattevő: MULTIMEX kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 990 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,