2016. október 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PM07044
Ajánlattételi határidő: 2016. október 13 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadástól számított 42 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Figyelem! Módosítás!
Bejárás időpontja: 2016. október 10. (hétfő) 10 óra
Találkozás helye: SZTE Rektori épület Szeged, Dugonics tér 13. porta
SZTE ISZSZK 6720 Szeged, Dugonics tér 13. portásfülke átalakítása
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. (Borítékban beadott ajánlat érvénytelen.)
Helyszín: Szeged, Dugonics tér 13.
Tárgy:
SZTE ISZSZK Szeged, Dugonics tér 13. alatt a Rektori épületben található portásfülke átalakítása.
Feladat:
- a fülke és a fal közötti rések burkolása
- az üvegajtó és a fal közötti rés burkolása
- a pult fölötti üveglapok és a párkányzat közötti rés lezárása
- fülketető (hőszigetelt üveg 6mm ESG – 16mm – 4.4.1 VSG, LowE bevonat és Argon gáz nélkül) és a fülketetőt fogadó kiegészítő párkányzat és merevítések elkészítése
- lambériázás, vakolatba süllyesztett párnafára 1,2m magas és összesen 2m szélességben
- Színképzés a meglévő fa felületekkel megegyező színben, megjelenésnek illeszkednie kell a kész felületekhez (tölgy f. áru a meglévőhöz hasonló színű pácolással, selyemfényű PU lakkozással)
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, ajánlat adás feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel!
A munka nem építési engedély köteles.
A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.
A munkavégzés időtartamánál, a napi beosztásban, az átlagostól eltérő környezeti hatást kiváltó munkafolyamatok végzésénél egyéb időszaki korlátozásra is sor kerülhet.
A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről.
A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei).
A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni úgy, hogy az épületben a felújítás közben üzemelnie kell.
Szükséges dokumentumok:
- Felelős Műszaki Vezetői nyilatkozat.
- Kivitelezői nyilatkozat
- Beépített anyagok minőségi tanúsításai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű))
- Karbantartási útmutató.
- Építési napló hiánytalan másolat (szabályosan lezárva, minden mellékletével)
Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.
Helyszíni bejárás helye és időpontja:
SZTE ISZSZK Rektori épület Szeged, Dugonics tér 13. Porta
2016. október 5. (szerda) 11óra
A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:
nettó összeg:………………………..,- Ft
tartalékkeret (5%):…………………,- Ft
nettó összesen:……………..………,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A számla fizetési határideje 60 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
Letölthető állományok:
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes.docFELOLVASÓLAP.docÁltalános szerződéses feltételek új.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető
kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bozsó Mónika, műszaki ellenőr SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-179, +36 (62) 544-000/6179
email:
bozso.monika@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: EMRH Kft.
Nyertes ajánlati ár: 362 565,-Ft+ÁFA