Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2016  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PM07003
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: AZ SZTE TŰZJELZŐ RENDSZEREINEK, CO ÉRZÉKELŐ RENDSZEREINEK, ÜZEMELTETÉSE ÉS KARBANTARTÁSA
2016. szeptember 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PM07003

Ajánlattételi határidő: 2016. szeptember 29 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 1 + 1 + 1 év

A beszerzés rövid ismertetője:

Az szte tűzjelző rendszereinek, co érzékelő rendszereinek, üzemeltetése és karbantartása


Szükségessége:

Az 2013 évi CXCII. törvény (a tűz elleni védekezésről, a műszaki mentésről és a tűzoltóságról szóló a 1996. évi XXXI. törvény módosítása) valamint a az 54/2014.. (XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat (Hatályos 2015.03.05.-től) előírja a kötelezettségeket a jogi személyek valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetek számára. Ennek értelmében: kötelesek a közvetlen tűzvédelmüket szolgáló – jogszabályban, hatósági határozatban előírt – tűzvédelmi berendezést, készüléket, felszerelést, technikai eszközt állandóan üzemképes állapotban tartani, időszaki ellenőrzésükről gondoskodni.

Aki beépített tűzjelző berendezés vagy tűzoltó berendezés tervezése, kivitelezése, karbantartása, javítása, telepítése, felülvizsgálata tevékenységet kíván folytatni, köteles az erre irányuló szándékát a tűzvédelmi hatóságnak bejelenteni. A bejelentésben meg kell jelölni a bejelentő természetes személyazonosító adatait. Ilyen tevékenységet csak az folytathat, aki rendelkezik a katasztrófák elleni védekezésért felelős miniszter rendeletében meghatározott szakmai képesítéssel, és megfelel az ott meghatározott egyéb feltételeknek.

A pályázati eljáráshoz szükséges egyéb információk:

Általános:

A pályázat tárgya:

1. Az SZTE tűzjelző rendszereinek, üzemeltetése, karbantartása, javítása.

2. Az SZTE CO érzékelő rendszereinek, üzemeltetése, karbantartása, javítása.

 

Mennyisége és teljesítési helyei:

A pályázat tételesen terjedjen ki a mellékletben felsorolt helyszíneken található összes tűzjelző eszközökre. A dokumentáció tartalmazza a feladat elvégzésére vonatkozó konkrét megoldási javaslatokat.

 

Teljesítés időszaka:  

A nyertes pályázóval szerződés 12+12+12 hónap időtartamra jön létre. A 12 hónapos határozott idő lejártát megelőző 30 napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni a 12. hónap végére. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 12+12 hónap határozott időre meghosszabbodik. A második 12 hónapos (azaz összesen 24 hónapos) határozott idő lejártát megelőző 30 napig bármelyik fél jogosult a szerződést rendes felmondással megszüntetni a 12 hónap (azaz összesen 24. hónap) végére. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 12 hónap határozott időre meghosszabbodik. A szerződést a 36. hónap lejártával meghosszabbítani nem lehet.

 

 

Teljesítés ütemezése:

A mindenkori érvényben lévő OTSZ előírása szerint. Az ajánlatadó feladata, kötelessége, és felelőssége a rendeletben előírt gyakoriság szerinti üzemeltetéssel, karbantartással összefüggő ellenőrzések javítások elvégzése. Pályázó által megadott ellenőrzési ütemterv szerinti rendszeradatbázis lista megléte.

 

Teljesítés követelménye:

A tűzjelző eszközök helyszínein található „beépített tűzjelző berendezés üzemeltetési napló” megfelelő oldalainak rendszeres kitöltése. ( OTSZ szerint meghatározott gyakorisággal)

A karbantartásokat minden esetben kitöltött munkalapokkal kell dokumentálni, melyeket a megrendelő kapcsolattartójának kell átadni. Ezen munkalapok alapján állítható ki teljesítésigazolás. A havi teljesítés feltétele a pályázó által megadott ellenőrzési ütemterv szerinti munka elvégzése, és a rendszeradatbázis lista megléte.

 

 

Kapcsolattartó és a teljesítés igazolására jogosult személy:

Lakatos István (Védelmi és Szállítási Iroda)

 

Ellenszolgáltatás megfizetésének módja:

Az elvégzett munka ellenértékét a megrendelő átutalással egyenlítjük ki a Védelmi és Szállítási Iroda által kiállított teljesítésigazolást követően.

 

Számlázás módja:

A vállalkozó a leigazolt munka után havi részszámlát állíthat ki.

Az ajánlatadó feladatai

  • Kötelező karbantartások elvégzése (OTSZ és egyéb műszaki ajánlások (TVMI) szerint meghatározott gyakorisággal, és szakmai tartalommal)
  • Karbantartással kapcsolatos dokumentációs feladatok ellátása
  • Tűzriadó gyakorlatok során a rendelkezésre állás (évi 1 alkalom/ épület)
  • A szerződés keretében a munka mennyisége változhat a szerződés mellékletében szereplő mennyiséghez képest + / − 10% - ban.
  • A nyertes ajánlatadónak kötelessége karbantartási ütemtervet a megrendelő részére elkészíteni, és jóváhagyatni, a szerződéskötéstől számított 1 hónapon belül.
  • Az ajánlatadó feladata, és kötelessége a rendszerek üzemeltetése során tapasztalt, rendellenességek azonnali jelzése a megrendelő felé. (műszaki, esztétikai, ergonómiai eltérés)
  • A tűzjelző rendszert kezelő személyzet oktatása (évente, és a kezelő személyzet változása esetén)
  • A tűzjelző rendszerek nyilvántartásának, adatbázisainak vezetése. (központ tipusa, érzékelők tipus , stb…) (A megrendelő által részletezett adatbázist az ütemezett karbantartással együtt kell elkészíteni, mely a teljesítés igazolás egyik feltétele.)
  • Az ajánlatadónak minden nap 8-18 óráig rendelkezésre kell állnia és a hiba javítását a bejelentést követően a lehető legrövidebb időn belül meg kell kezdenie.
  • Azonnali beavatkozást igénylő esetben (vezérlési hiba, nem nyugtázható riasztás) 4 órán belül.
  • Egyéb esetekben 24 órán belül
  • Téves riasztás esetén rendkívüli karbantartás elvégzése.
  • Az új még garanciális időszakban lévő rendszerek esetén az ajánlatadónak jeleznie kell a garanciális hibákat.

Karbantartási, javítási anyagok elszámolása.

  • Az ajánlatadó ajánlati árának tartalmaznia kell a karbantartás, ellenőrzés rezsi anyag költségeit.
  • Optikai érzékelő költségét az ajánlatadó által beárazott áron lehet elszámolni.
  • Egyéb érzékelők, és alkatrész beszerzésére az ajánlatadónak ajánlatot kell tennie. Az Egyetem saját hatáskörben dönt az anyag beépítéséről.
  • Az Egyetem fenntartja a jogot, hogy a villamos anyagot saját hatáskörben szerezze be.
  • Az ajánlatadó karbantartási díjának az érzékelők, és egyéb alkatrészek cseréinek munkadíját tartalmaznia kell.
  • Meghibásodott alkatrész elszámolás feltétele tűzjelző hiba report nyomtatása.

Műszaki és szakmai megfelelés:

A pályázat beadásához szükséges:

- 1 éven belüli felhívás tárgyához kapcsolódó munkákra vonatkozó referenciaigazolás. Azon munkák közül néhánynak a felsorolása, ahol a tűzjelző rendszerek üzemeltetését karbantartását, javítását végezték el.

 


- Igazolása annak, hogy a munka teljes körű elvégzésében résztvevő szakemberek rendelkeznek a szükséges szakmai gyakorlattal és a munka elvégzéséhez szükséges szakmai képesítéssel. A biztonságtechnikai szaktevékenység megfeleltetése is szükséges a munka elvégzéséhez. Az igazolás módjaként a vállalkozó mutassa be a szakemberei igazolását (szakmai önéletrajz, szakirányú végzettséget igazoló bizonyítványok egyszerű másolata).

- Nyilatkozat arról, hogy hatósági ellenőrzés alkalmával, a pályázati dokumentációval összefüggésben megállapított hiányosság esetén, - amennyiben a hiányosság a szerződőt terheli – megteszi a megszüntetés érdekében a szükséges intézkedéseket, a dokumentációt kiegészíti és az ezzel kapcsolatos költségeket nem hárítja át a megrendelőre.

 

 

Értékelési részszempontok, azok súlyszámai és az értékelési módszer:

 

1. Karbantartás üzemeltetés éves költsége (nettó)

Karbantartási, üzemeltetési költség a komplett kiírásban szereplő 68 darab tűzjelző rendszerre vonatkozik egy éves időtartamra.

Súlyszám: 60

 

Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).

 

 

2. Optikai érzékelők összes költsége (nettó)

Az ajánlatadó a 2. melléklet szerinti táblázatban a tűzjelző rendszerhez tartozó optikai érzékelő beszerzési árát adja meg. Minden rendszernél egy darab jelenleg beszerezhető, a rendszerrel kompatibilis érzékelőt kell beárazni. Bírálatnál rendszerek érzékelőinek összes ára szerepel.

Súlyszám: 30

 

Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).

 

3. Eseti karbantartás költsége 1 db érzékelőre. (nettó)

Eseti karbantartást a téves riasztás esetén kell az ajánlatadónak elvégeznie. Eseti karbantartást a rendszer érzékelőinek darabszáma szerint lehet elszámolni.

 

Súlyszám: 10

Értékelési módszer: Az ajánlatkérő számára legelőnyösebb ajánlat kap 10 pontot, míg a többi ajánlat pontértéke a legjobbhoz arányosítva kerül meghatározásra, aránypár alkalmazásával (legelőnyösebb ajánlat / vizsgált ajánlat X 10).

 

 

 

Kiegészítő információk:

  • Tűzjelző központ: 68 darab
  • CO érzékelő rendszer 2 épület
  • Érzékelő darabszám 11500 darab

 

Ajánlatot az adhat aki a helyszíni megbeszélésen és bejáráson részt vesz.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Szeged,Szentháromság u. 34. Tárgyaló

 

2016. szeptember 23. (péntek) 10 óra

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összesen:……………..………,- Ft/év

ÁFA 27%:………………………..…- Ft/év

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft/év

 

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
1_melléklet_helyszinek.pdf
2_melléklet_érzékelő árak.xlsx
Általános szerződéses feltételek új.doc
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes.doc
FELOLVASÓLAP.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető

kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kőnnye Csaba, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: konnye.csaba@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Kvalitas Kft. és a Bit -Sol KFt.
Nyertes ajánlati ár: 7 080 000,-Ft+ÁFA

Készítő