2016. április 07.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PM06386
Ajánlattételi határidő: 2016. április 14 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 30 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Kivitelező feladata:
-
1. 10db 4MP felbontású, motoros zoommal rendelkező és vandál biztos (kültéri) kamera felszerelése a mellékelt elvi rajzokon jelölt helyekre. (minőségi színvonal a mellékelt költségvetésben)
-
2. Meglévő kamerarendszer teljes körű bontása, ill. a bontott berendezések átadása az Intézmény részére.
-
3. 1db új RACK szekrény kialakítása a rögzítő és kapcsolódó berendezéseinek a számára.
-
4. A Boldogasszony sgt. 6. épület portáján legalább 22”-os monitor üzembe helyezése, mely igazodik a megjelenítendő maximális képfelbontáshoz.
-
5. A portai szolgálat számára az OSD menü kezeléséhez, illetve a képmegjelenítés módosításához szükséges asztali kezelő szerv beüzemelése
-
6. A kamerák és RACK szekrény, adatrögzítő, stb. megtáplálása (erős-gyenge) áram szempontjából teljes körűen a kivitelező feladata a helyszíni bejáráson bemutatásra kerülő helyeken. A logikai rendszer és a berendezések installálása/beüzemelése teljes körűen a kivitelező feladata.
-
7. Erős és gyengeáramú hálózatokhoz kapcsolódó mérési jegyzőkönyvek készítése, egyszeri rendszer oktatás az összes üzemeltetésben résztvevő részére, magyar nyelvű kezelési és karbantartási utasítások, dokumentációk, valamint a teljes hardver kulcsok, vagy PIN és egyéb kódok teljes körű átadása.
-
8. A szükséges vezetékezés, műanyag kábelcsatornázás és faláttörések, illetve azok javítása a kivitelező feladata.
Műszaki átvétel feltétele:
Csak ONVIF szabvány kritériumainak megfelelő kamerarendszert fogadunk el!
A helyszíni bejáráson egyeztetetteknek megfelelően üzemképes berendezések átadása.
1 hét próbaüzem prezentálása. 24 hónap teljes körű garancia vállalása a berendezésekre és a szerelésre, teljes körű dokumentációk átadása a megrendelő részére
Figyelem:
- A mellékelt árazatlan költségvetés és az alaprajzon jelölt helyek a helyszíni bejáráson lesznek véglegesnek tekinthetőek.
Csak a helyszíni bejáráson résztvevő pályázótól fogadunk el ajánlatot!
A helyszín megtekinthető:
2016. április 12. 10:00 óra, (Szeged, Boldogasszony sgt. 6. ) Találkozás a portánál.
A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:
nettó összesen:……………..………,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A számla fizetési határideje 60 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.
A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.
Letölthető állományok:
Boldogasszony 6. kamera 4MPixel árazatlan.xlsföldszint kamerák.pdfÁltalános szerződéses feltételek új.docÉpítési szerződés webrás nem építési engedélyes.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kukla Zsolt, irodavezető
kukla.zsolt@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180
email:
szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Szalóki Tamás ev.
Nyertes ajánlati ár: 1 800 000,-Ft+ÁFA