Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2015  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05859
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE épületeiben található központi fázisjavító berendezések felülvizsgálata és javítása.
2015. november 17.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05859

Ajánlattételi határidő: 2015. november 24 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016. 01.05.

A beszerzés rövid ismertetője:

A nyertes pályázó feladata:

 

- A berendezések vezérlésének, ill. kondenzátor egységeinek illesztése az épületek villamos paramétereihez, (különösen a napelemes rendszerrel ellátott épületekben), melyet az épület áramszolgáltatói „regiszteres” fogyasztásmérőinek helyszíni kiolvasásával kell megoldani, annak dokumentálásával és szervizlapon.

- A kondenzátortelepek műszeres ellenőrzése-mérése, dokumentálása a szervizlapon, valamint az előző évi vizsgálatok során talált hibák javítása kondenzátor cserékkel, illetve fokozatok átalakításával, (csak semleges gáztöltésű és belső szakadó szálas típusú és gyorskisütő modullal ellátott kondenzátorokat fogadunk el), stb..

- A berendezések meghibásodott alkatrészeinek cseréje és dokumentálása a szervizlapon.

- A berendezések külső-belső tisztítása, portalanítása.

- Az elektromos és mechanikai kötések-rögzítések ellenőrzése, ezek szükség esetén azonnali javítása és dokumentálása a szervizlapon.

- A berendezések vezetékeinek ellenőrzése különös tekintettel a vezeték keresztmetszetek megfelelőségére, szigetelések minőségére, ill. a nem megfelelő biztosítási értékekre.

- A keletkezett hulladék törvényben előírt módon történő elszállíttatása, megsemmisíttetése és ezek dokumentálása a szervizlapon.

- A készülékek esetleges helyszíni átalakítása esetén az átalakítás utáni érintésvédelmi jegyzőkönyvek készítése.

 

A műszaki átvétel feltétele:

 

  • Az általunk is táv leolvasható fogyasztásmérők grafikonos vagy táblázatos formában megjelenített induktív meddő, esetleg kapacitív meddő teljesítményének szervizelés utáni egyértelmű csökkenése, javulása.

 

A pályázatból való kizáró ok:

 

- Nincs alkalmazásában, vagy a megjelölt alvállalkozója alkalmazásában FAM feljogosítási igazolvánnyal rendelkező munkavállalója.

- Nincs érvényes minőségirányítási rendszere.

- Nincs érvényes építési-szerelési biztosítása.

- Nem tudja a kormányrendeletben előírt módon a keletkező hulladékot elszállíttatni-megsemmisíttetni és azt megfelelően dokumentálni.

 

 

A javítások elvégzésének, dokumentációk átadásának határideje:

  

A pályázathoz kérjük csatolni a kért dokumentumok másolatát.

 

A készüléklista letölthető a lenti fázisjavítók 2015. xlsx táblázatra kattintva.

 

A helyszínek megtekinthetők előzetes egyeztetés után.

Ajánlatukban egyösszegű vállalási árat várunk, amelynek tartalmaznia kell az egyszeri vizsgálatok és a javítások, alkatrészek díjait.



Letölthető állományok:
Fázisjavítók 2015.xlsx
Általános szerződéses feltételek végleges.doc
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes módosított.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180

email: szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KRL Kontroll Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 238 188,-Ft+ÁFA