Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PM01351
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE épületeiben található központi fázisjavító berendezések felülvizsgálata, javítása.
2012. július 06.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PM01351

Ajánlattételi határidő: 2012. július 13 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2012. október 15.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE épületeiben található központi fázisjavító berendezések felülvizsgálata, javítása.

 

A nyertes pályázó feladata:

 

- A berendezések vezérlésének, ill. kondenzátor egységeinek illesztése az épületek villamos paramétereihez, melyet az épület áramszolgáltatói „regiszteres” fogyasztásmérőinek helyszíni kiolvasásával kell megoldani, annak dokumentálásával szervizlapon.

- A kondenzátortelepek műszeres ellenőrzése-mérése, dokumentálása szervizlapon.

- A berendezések meghibásodott alkatrészeinek cseréje, dokumentálása szervizlapon.

- A berendezések külső-belső tisztítása, portalanítása.

- Az elektromos és mechanikai kötések-rögzítések (digitális hőfokméréses) ellenőrzése, javítása, dokumentálása szervizlapon.

- A berendezések vezetékeinek ellenőrzése különös tekintettel a vezeték keresztmetszetek megfelelőségére, szigetelések minőségére, ill. a nem megfelelő biztosító értékekre.

- A keletkezett hulladék törvényben előírt módon történő elszállítása, megsemmisítése, dokumentálása szervizlapon.

- A készülékek javítása, ill. átalakítása utáni érintésvédelmi jegyzőkönyvek készítése.

 

A műszaki átvétel feltétele:

 

- Az általunk távleolvasott fogyasztásmérők grafikonos vagy táblázatos formában megjelenített induktív meddő, esetleg kapacitív meddő teljesítményének szervizelés utáni egyértelmű csökkenése.

- A készülékek digitális formátumú „előtte-utána” fénykép dokumentációja 1db DVD lemezen történő átadással.

 

A pályázatból való kizáró ok:

 

- Nincs alkalmazásában, vagy a megjelölt alvállalkozója alkalmazásában FAM feljogosítási igazolvánnyal rendelkező munkavállalója.

- Nincs érvényes minőségirányítási rendszere.

- Nincs érvényes építési-szerelési biztosítása.

- Nem tudja a kormányrendeletben előírt módon a keletkező hulladékot elszállítani-megsemmisíteni, dokumentálni.

 

A munkavégzés kezdési időpontja 2012. augusztus 21-től.

 

A javítások elvégzésének, dokumentációk átadásának határideje 2012. október 15.

 

A pályázathoz kérjük csatolni a kért dokumentumok másolatát.

 

A készüléklista letölthető a lenti fázisjavítók xlsx táblázatra kattintva.

 

A helyszínek megtekinthetők előzetes egyeztetés után.

Ajánlatukban egyösszegű vállalási árat várunk, amelynek tartalmaznia kell az egyszeri vizsgálatok és a javítások, alkatrészek díjait.

A számlákat épületenkén külön-külön kérjük benyújtani!!!



Letölthető állományok:
Fázisjavítók.xlsx
Általános szerződéses feltételek végleges.doc
Vállalkozási szerződés minta.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE GMF Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180, fax:

email: szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KRL kontroll Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 983 701,-Ft+ÁFA