Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PM01295
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A SZTE épületeiben lévő Áram-védőkapcsolók és Biztonsági irányfények havi ellenőrzése a 22/2005. (XII.21.) FMM és a 28/2011. (IX.6.) BM rendelet alapján.
2012. június 28.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PM01295

Ajánlattételi határidő: 2012. július 05 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: folyamatos

A beszerzés rövid ismertetője:

A munka rövid ismertetése:

A SZTE épületeiben lévő Áram-védőkapcsolók és Biztonsági irányfények havi ellenőrzése a 22/2005. (XII.21.) FMM és a 28/2011. (IX.6.) BM rendelet alapján.

 

 

A nyertes pályázó feladata:

- El kell végezni az Áram-védőkapcsolók és Biztonsági irányfények havi ellenőrzését a 22/2005. (XII.21.) FMM és a 28/2011. (IX.6.) BM rendeletben előírtak szerint.

- A vállalkozó köteles az ellenőrzéseket hiteles jegyzőkönyvekkel dokumentálni és a megrendelő részére kettő példányban havonta átadni.

- A feltárt hibákról és a meghibásodott berendezésekről a megrendelőt értesíteni kell.

- Az ellenőrzéseket 1 évig, azaz 12x1hónap kell végezni!

 

Tekintettel arra, hogy az elvégzendő ellenőrzéseket üzemelő épületekben kell végezni, az épületekbe és helyiségekbe történő bejutást, a szükség szerinti ellenőrzések és áramszünetek időpontját és időtartamát az épület vezetőjével, vagy gondnokával kell úgy egyeztetni, hogy az épületben folyó tevékenységet minél kisebb mértékben zavarja.

 

A műszaki átvétel feltétele:

 

A fentiekben felsorolt jegyzőkönyveket nyomtatott formában havonta 2 példányban, és elektronikus formában 1 példányban a számla leadásával egy időben kérjük átadni!

 

Tevékenységi helyek felsorolása:

 

A feltöltött dokumentációkban (SZTE 2012.ÁVK+Irányfény.xls)

 

 

A pályázatban való részvétel feltétele:

- A pályázónak vagy alkalmazásában lévő munkavállalójának rendelkeznie kell érvényes ÉV; EBF felülvizsgálói igazolvánnyal.

- A pályázónak rendelkeznie kell áram-védőkapcsoló ellenőrzésére vonatkozó referenciamunkával, amelyet egészségügyi intézményben és alap, közép vagy felsőfokú oktatási intézményben végzett.

- A pályázónak rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással.

A munkavégzés kezdési időpontja 2012. augusztus 01-től.

 

A pályáztatott tevékenységet épületenkénti külön-külön számlával kell elszámolni!

A pályázathoz kérjük csatolni az igazolványok másolatát, a referenciaigazolást és a biztosítás másolatát.

Ajánlatukban egyösszegű árajánlatot várunk, melynek tartalmaznia kell a 12x1 havi ellenőrzések díját.

Befejezési határidő: 2013. július 31.



Letölthető állományok:
SZTE 2012. ÁVK+Irányfény.xls
Vállalkozási szerződés minta.doc
Általános szerződéses feltételek végleges.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fazekas Róbert, főmunkatárs SZTE GMF Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586, fax:

email: fazekas.robert@gmf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.