Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2011  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2011/PM0069

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK Ady tér 1 szám alatt lévő épületet ellátó meghibásodott APC SL240KH UPS készülékek hűtőventillátorainak és kondenzátorainak cseréje.

2011. december 05.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2011/PM0069

Ajánlattételi határidő: 2011.12.15. 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2012.01.04.

Előteljesítést nem fogadunk el!

A beszerzés rövid ismertetése:

Az épületben található APC SL240KH UPS (szünetmentes tápegységek) karbantartása alkalmával kiderült hibák (Hűtőventillátor, kondenzátorok cseréi) javításai. A műszaki lap a helyszínen megtekinthető.

Kérjük továbbá:

  • Nyilatkozatukat arról is, hogy árajánlatuk a munkák tárgyában megnevezett cél eléréséhez, ill. a munkaterület működőképes, biztonságos és rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban való visszaadásához szükséges munkák teljességét tartalmazza.
  • Kérjük a garanciális feltételek megadását. (Mivel szervizelt berendezésről van szó, abban az esetben, ha nem a szervizelést végző cég nyeri a munkát, szükséges a garanciális feltételek átvállalása is.)
  • A tervezett munkával kapcsolatos esetleges műszaki észrevételeket
  • A várható karbantartás időtartamát, valamint a hálózat várható áramszünetének időtartamát.
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell, a cserélt alkatrészek elszállítását, veszélyes hulladék kezelését, ártalmatlanítását.

 

Az átadás-átvétel módja, szükséges dokumentumok:

A sikeres átadás-átvétel feltétele az alábbi dokumentumok átadása:

  • Munkalap
  • Üzembe helyezési jegyzőkönyv, mely tartalmazza a készülék teszt eredményeit is.

 

Az épület telefonon történő előzetes egyeztetés után a helyszínen megtekinthető 2011.12.07-én.

A munkához 5% tartalékkeretet kell beállítani.

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság 6722 Szeged, Szentháromság utca 34. I. emelet Titkárság, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen keresztül (fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu) is pdf formátumban, a felhívásban közzétett e-mail címre és határidőre történő megküldéssel. Kérjük az e-mailben küldött ajánlatokban is megadni az ajánlattevő pontos beazonosításához szükséges adatokat, elérhetőségeket, valamint feltüntetni a tárgyban az ajánlat sorszámát.

További információ kérhető: Kőnnye Csaba Tel.: 30/510-80-82

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kőnnye Csaba

konnye.csaba@gmf.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő műszaki háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: SOS UPS Ambulancia Kft. (1134 Budapest, Angyalföldi u. 23.)

Nyertes ajánlati ár 5% tartalékerettel: 2.572.500,-Ft+Áfa