Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2012  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2012/PB0074

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A SZTE Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátására

2012. február 20.

Ajánlat sorszáma: SZTE/2012/PB0074

Ajánlattételi határidő: 2012. február 27. 10.00

A beszerzés rövid ismertetése:

A SZTE Központi Raktár disztribúciós feladatainak ellátására

A SZTE az 1-2-3-as számú rajzon látható (Szeged, Tompai kapu 7.) központi raktárának globális szolgáltatásának kiszervezésére kér árajánlatot mely tartalmazni fog egy alapszolgáltatást (raktározás-kiszállítás), kiegészítő szolgáltatás (egyéb igazgatási feladat ellátása, kertészeti feladatok végzése, karbantartás- kis javítások, telep őrzése) és származtatott alapszolgáltatás (bértárolás) az alábbiak szerint részletezve.

1. Alapszolgáltatás:

A SZTE GMF Beszerzési Főosztály által - a nagy gyakorisággal jelentkező, jelentős költséget képviselő anyagok/termékek- beszállított eszközök, raktárban történő:

- bevételezése

- állagmegőrzése

- tárolása

- belső anyagmozgatása

- raktár bizonylatolási rendszerének működtetése

Heti két alkalommal a bevételezett termékek, a GMF beszerzési főosztálya által adott megbontásban az Egyetem egységeihez történő kiszállításának ellátása (egyetem egységeinek címlista mellékelve) az alábbi részfeladatok teljesítésével:

- komissziózás

- egységrakomány képzése csomagolás

- kiszállítás (közvetlenül a felhasználóhelyre)

Az alapszolgáltatásnál heti három alkalommal kell kiszállítani az Egyetem egységeire (340 tanszék/intézet, címlista mellékelve).

A kiszállított terméket közvetlenül a felhasználóhelyre kell szállítani mennyiségi korlátozás nélkül. A termékemet a megfelelő mennyiségben és minőségben köteles átadni a felhasználónak, aki ezt a teljesítés igazoláson igazolja. Amennyiben az átadott termék nem a megfelelő mennyiségben (hiányosan) nem a megfelelő minőségben (sérült, csomagolása nem megfelelő) kerül a felhasználóhoz, az ebből származó kárt a szolgáltatónak meg kell térítenie, a hibás szolgáltatás kijavítására irányuló feladatokat azonnal meg kell kezdenie.

 

2.  Kiegészítő szolgáltatás

a) Egyéb igazgatási feladatok ellátása

A Központi raktár „C” jelű épületében elhelyezett nagyteljesítményű iratmegsemmisítővel, éves szinten kb. 40 tonna irat megsemmisítése az adatvédelmi szabályzatok betartásával. A képződött, megsemmisített (ledarált) papír teljes mennyiségét havi rendszerességgel köteles átadni a SZTE Biztonságszervezési Főosztályának.

b) Kertészeti feladatok végzése

A Központi raktár telephelyén kialakított füves terület, fák kezelése (fűnyírás, fák metszése, permetezése, allergén növények ártalmatlanítása), a külső körlet rendben tartása (takarítás, télen a közlekedési utak hómentesítése)

c) Karbantartás-kis javítások

A telep „A”, „J” és „G” jelű fa épületének éves állagmegőrző karbantartása, kezelése (festése, lakkozása, gombátlanítása) az „F”, „E”, „D” sátrak ponyvájának javítása, az épületekben lévő elektronika; a vizes blokkoknál javítások elvégzése, hibaelhárítás

d) Telep őrzése

Mivel a központi raktárban a tanszék/intézet által igényelt termékek/eszközök tárolását és kiszállítását is végzi, a telep őrzése a vállalkozó feladata, éjszakai portás alkalmazásával. Továbbá a telepre biztosítást kell kötnie, nem alulbiztosítva azt.

 

3.) Származtatott alapszolgáltatás (bértárolás)

A SZTE szervezeti egységek területén végzett felújítási munkálatok időszakára tárolásra kiszállított vagyontárgyakat Vállalkozó bizonylaton átveszi és 3 hónapos időtartamig térítés nélkül tárolja. A három hónapon túli tárolásért a szervezeti egység 100 Ft+ ÁFA/m2 naptári nap tárolási díjat köteles fizetni, mely befolyt összeg az Egyetemet illeti.

A 3 pontban ismertetett feladatok ellátására pályázó ajánlattevő gazdasági alkalmasságának feltételei:

Csatolja az utolsó kettő lezárt évre vonatkozó saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg+eredménykimutatás, kiegészítő melléket nélkül) (amennyiben a letelepedése szerinti ország joga előírja a közzétételt). Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, az ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő cégszerűen ellenjegyzett nyilatkozatát és az utolsó kettő lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről (évenként megbontva) Kbt.66§ (1).b.

Alkalmatlanság: az Ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha mindkét utolsó lezárt évben a mérleg szerinti eredmény negatív.

Műszaki és szakmai alkalmasságra beadandó igazolások:

- A globális szolgáltatás végzését három fővel kell biztosítania a Vállalkozónak.  Legalább két főt 8-16 órás intervallumban foglalkoztatva és egy főt éjszakai portásként.

- Csatolja az alap-, kiegészítő-, származtatott alapszolgáltatás tárgykörében legalább 1-1 db  referencia igazolást, amit a referenciát adó cég cégszerűen aláír.

 

a.) Személyi feltételek:

Az 1-es pontban ismertetett feladatokat végző személy rendelkezzen középfokú végzettséggel illetve raktárgazdálkodásban való jártassággal.

A 2/a, 3/a pontban tevékenykedők rendelkezzenek középfokú/szakmunkás műszaki végzetséggel

A személyi feltételek teljesítéséhez a végzettséget igazoló okirat másolatát kérjük becsatolni.

b.) Tárgyi feltételek:

- Rendelkezzen az ajánlattevő 1 db automata súrológéppel (Cleanfix RA431E) vagy vele megegyező tökéletességfokú géppel

- Rendelkezzen 1 db automata súrológéppel (Cleanfix WWU32.000-RA 431E) vagy vele megegyező műszaki paraméterű géppel

- A kiszállításhoz szükséges 1 db zárt kocsiszekrényű kisteherautóval

- Kertészeti munkákhoz:

· 1 db benzinmotoros rotációs kapálógép Honda Fy 315

· 1 db motoros fűnyíró TDL 354 W

· 1 db szegélynyíró gép MTB 790M

· 1 db SNAPPER motoros fűnyírógép ESPV22675 HW

vagy ezekkel ekvivalens tökéletességi fokú gépekkel

- 1 db magasnyomású mosó K 7280

Alkalmatlan az Ajánlattevő, ha nem rendelkezik a fentiekben felsorolt személyi és tárgyi feltételekkel, illetve ha nem biztosítja a kiíró által  kért három fő létszám rendelkezésre állását, továbbá ha nem tudja becsatolni a kért referencia igazolásokat.

A globális szolgáltatás végzéshez szükséges energia költségek az elmúlt évek alapján a következők, melyet a nyertes Ajánlattevőnek kell átvállalnia, a vállalkozási díjában szerepeltetnie:

- gáz: 40.000 Ft/hó

- villany:20.000 Ft/hó

- víz:30.000 Ft/hó

A nyertes ajánlattevő kiválasztásának szempontja:

A pályázó ismertesse részletesen a globális szolgáltatás keretén belül a munkafolyamatokat a hozzárendelt létszámmal. Az Ajánlatkérő azon Pályázó ajánlatát fogadja el, aki a legmagasabb szolgáltatási színvonalat biztosítja a legalacsonyabb vállalási díj mellett.

Elfogadási nyilatkozat csatolása:

A vállalkozó tevékenységét a SZTE GMF Logisztikai Beszerzési Irodája felügyeli. A GMF-nek akkreditált minőségirányítási rendszere van, ezért negyedévenként elégedettség mérést fog végezni, az alábbi minőségkritériumok alapján:

1. Megbízhatóság: a szolgáltató betartja ígéretét (pontosan számláz, a megbeszélt időben teljesít). Súlyszám:4

2. Szaktudás: A szolgáltatás azt a képzetet kelti az Ajánlatkérőben, hogy a szükséges szakértelemre épül. Súlyszám:4

3. Reagálási készség: hajlandóság és készség a szolgáltatás nyújtására (azonnal visszahívja a Megbízót, késedelem nélkül teljesít). Súlyszám:3

4. Elérhetőség: Kapcsolatfelvétel lehetősége (telefonkapcsolat, várakozási idő). Súlyszám:3

5. Udvariasság: Elsősorban a Megbízóval közvetlen kapcsolatban álló személyzet (contact personnel) esetében.  Súlyszám:1

6. Kommunikációs készség: A Megbízó befogadó készségére szabott információ átadás. Súlyszám:2

7. Bizalomkeltés: A szolgáltató szavahihetősége, becsületessége. Súlyszám:2

8. Kivételes problémakezelés: A Megbízó olyan egyedi igényeinek megértése, amely túlmegy az alapszolgáltatás ígéret én. Súlyszám:4

9. Dologi tényezők: A szolgáltatás tárgyi elemei és környezete. Súlyszám:5

Az ajánlatkérő meg fogja határozni a fenti kritériumok fontossági súlyát, a kritériumok minőség-összetevők színvonalát és a minőség-összetevők számát, majd ezeket egy preferenciaregresszió-modellbe helyettesítve meghatározza a Szolgáltató globális szolgáltatási minőségének színvonalát.

Ezt a vizsgálatot, elégedettség mérését negyedévente elvégzi, ami egyfajta visszacsatolás, minőség-ellenőrzés. Amennyiben a globális szolgáltatás színvonala 100%, abban az esetben a szolgáltató a vállalkozási díjat teljes egészében megkapja. Amennyiben ezt nem éri el, úgy abban az esetben a vállalkozási díjat a Megbízó annyi százalékkal csökkenti, amennyi százalékkal a minőségi teljesítés 100% alatt van.  Ezt a díjat kapja a következő negyedévi felmérésig, függetlenül attól, hogy a két felmérés közti időszakban hogy teljesít (természetesen a kirívóan negatív teljesítés azonnali felmondást vonhat maga után).

Az Ajánlatkérő lehetőséget biztosít a SZTE Központ Raktárában történő helyszíni bejárásra, melynek ideje: 2012. február 24. 13:00- 14:00.

Helye: 6725 Szeged, Tompai Kapu 7.

 

Specifikációk:

 SZTE_cimjegyzek

raktar_alaprajzok

 

Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság 6722 Szeged, Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Érvényes ajánlat eljuttatható e-mailen keresztül is pdf formátumban, a felhívásban közzétett hivatalos kapcsolattartó e-mail címére határidőre történő megküldéssel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos és szakmai kapcsolattartója: Szöllősy Ervin szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vorindán Elisabeth vorindan.elisabeth@gmf.u-szeged.hu

 

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlatot a Master Clean Plus Kft adta.

Alapszolgáltatás Br. ára:5 969 000 Ft/év

Kiegészítő szolgáltatás ára: 5 080 000 Ft/év

Származtatott alapszolgáltatás ára: 3 429 000 Ft/év