Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2016  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PB06001
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Kiírópapírok,irodai kötészeti kellékek,irodatechnikai termékek és adathordozók
2016. január 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PB06001

Ajánlattételi határidő: 2016. január 07 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződéskötéstől számított 6 hónap (a termékek lehívása 6 hónap alatt folyamatosan történik)

A beszerzés rövid ismertetője:

Részletes specifikáció: lásd csatolt melléklet (táblázat)

Az ajánlattételi felhíváshoz csatolt táblázat kitöltése és az ajánlathoz való csatolása az érvényes ajánlattétel elsődleges feltétele! Az ajánlattételi táblázatot a megadott formában (oszlopok, sorok) kell kitölteni. Az ajánlattételi táblázatba nem lehet további sorokat, oszlopokat beszúrni, illetőleg a megadottakat törölni.


Érvénytelen az ajánlat:

  1. Ha az "X" jelöléssel ellátott előírt soroknál nem csatol be árumintát a legkisebb kiszerelési egységben (1 csomag, 1 db), melynek beadási határideje 2016. január 7. (csütörtök) 10 óra; helye: 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. III. emelet Logisztikai Beszerzési Iroda
  2. A márkajelölések a termék elvárt műszaki/minőségi megfelelősége érdekében kerültek feltüntetésre. Amennyiben az ajánlattevő helyettesítő terméket ajánl, abban az esetben a termék gyártójától származó hivatalos műszaki adatlappal igazolnia kell az egyenértékűséget – ellenkező esetben ajánlata érvénytelen!
  3. Ajánlattevő csatoljon be referenciát a beszerzés tárgyára vonatkoztatva 7 mft értékben, melyeket a szerződő másik fél (végfelhasználó) által leigazolva is be kell csatolni az ajánlattal egyidejűleg. Aki nem ad be ilyen referenciát annak az ajánlata érvénytelennek minősül!
  4. Rendelkezzék ISO 9001 minőségirányítási rendszerrel: „papír, írószer, irodatechnikai nagykereskedelme” tekintetében.
  5. Legyen WEB áruháza, mely műszakilag alkalmas rendelések lebonyolítására és minimum az alábbi specifikációval rendelkezik: internetes elérhetőség azonnali foglalás a készletből a nap 24 órájában, rendelési állapot lekérdezése, hozzá tartozó adatok megjelenítése (rendelés küldése-visszaigazolása, leszállítás, számlázás, raktárkészlet adatok elérése online a nap 24 órájában, biztonsági okokból leérdezhető legyen ki, mikor, milyen gépről jelentkezett be az adott felhasználók közül. Ha nem rendelkezik webáruházzal, akkor ajánlata érvénytelen!
  6. Csatoljon a beszerzés tárgyára vonatkozó saját termékkatalógust, melyet nyertesség esetén köteles térítésmentesen kiszállítani a SZTE 340 egységére.
  7. A nyertes ajánlattevő az egyes megrendeléseket értékhatártól függetlenül köteles kiszállítani a SZTE valamennyi felhasználói helyére (kb. 340 egység) melyek megtalálhatók: http://www.oldportal.u-szeged.hu/szervezeti-felepites


Letölthető állományok:
specifikáció - kiírópapírok, irodai kötészeti kellékek, irodatechnikai termékek, adathordozók.xls

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Teljesítési/Kiszállási idő: megrendeléstől számított 2 munkanapon belül

Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól számított 30 nap.

 

A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.

 

Az ajánlatkérő, mint Megrendelő és a nyertes ajánlattevő, mint Szállító között szállítási keretszerződés jön létre 6 hónap időtartamra, mely idő alatt az egyetemi egységek/intézmények eseti igényei alapján történnek a lehívások.

 

Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlattevő részére, az ajánlat végösszegének tartalmaznia kell az összes adó, illeték, a teljesítés helyére való szállítási és egyéb járulékos költségeket, továbbá minden olyan vámos, adót és egyéb illetéket, amely az ajánlattevőnél felmerül, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

A termékenként megadott tervezett 6 hónap keretmennyiségek az Ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 1 éves időszak megrendelései alapján kerültek meghatározásra.

A szerződéses időszak alatt ténylegesen megrendelendő mennyiségek előre nem tervezhetőek, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a megadott tervezett 6 hónap keretmennyiségektől eltérő mennyiségeket fog ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

 

Amennyiben a szerződéses időszak alatt a KEF-ben nyertesnek hirdetett szállító(k) azonos termékeinek súlyozott mindösszesen ára alacsonyabb a kiírás kapcsán kötött szerződés díjainál, jelen szerződés a KEF-es keretszerződések hatálybalépésével automikusan megszűnik.

 

Amennyiben a 6 hónap időszak lejártát megelőzően a szerződés keretében beszerzett termékek mindösszesen ellenértéke eléri a hatályos közbeszerzési törvény (Kbt.) értékhatárát a szerződés a szerződéses időszak lejártát megelőzően automatikusan megszűnik. A Megrendelő az 6 hónap időszak alatt nem rendelhet meg olyan terméket, amellyel a közbeszerzési értékhatár feletti összes ellenérték kerülne megrendelésre.

 

Az ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem Egységei részére az EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló Kiírópapírok,irodai kötészeti kellékek,irodatechnikai termékek és adathordozók beszerzései esetében a jelen eljárást alkalmazni.

 

A 2/2015. (IV. 16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgató jóváhagyásával köthető, az eredményhirdetés még nem jelent kötelezettségvállalást. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy a jóváhagyás elmaradása esetén az eredményhirdetést ajánlatkérő módosítja és az eljárást eredménytelennek nyilvánítja.

 

"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lajkóné Takács Ibolya, irodavezető-helyettes SZTE GMF Logisztikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 546-767, +36 (62) 544-000/6767

email: lajkone.takacs.ibolya@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Barát Papír Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 998 358,-Ft+ÁFA