Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2016  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PB07260
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Notebook beszerzés
2016. december 02.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PB07260

Ajánlattételi határidő: 2016. december 07 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 8 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

1 db notebook beszerzés:

Apple Macbook Pro 13" Retina, Intel Core i5-6360U, 8GB RAM, 256GB SSD, Intel Iris Graphics 540, Touchbar, Mac OS Sierra - asztroszürke - MLL42MG/A



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással

(Egyetemünk a számlát csak utólag, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)


Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.


Az ajánlatban feltétlen tüntesse fel a termékre vonatkozó szállítási határidőt!


Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó egységárat valamint a nettó és bruttó végösszegeket is.


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékre adjon be ajánlatot, helyettesítő termékekre benyújtott ajánlatokat nem fogadunk el.


"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forintérték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."


Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Szegedi Tudományegyetem egységei 2016. december 27. és 30. között zárva tartanak. Ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagokat átvenni nem tudunk. Az egyetemi hivatalok 2017. január2-án kezdik meg működésüket!

Megértésüket köszönjük!




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Halof Ferenc, rendszergazda SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport, tel: +36 (62) 343-282, +36 (62) 544-000/3282

email: halof.ferenc@edu.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Szintézis Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 393 600,-Ft+ÁFA