Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2016  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (anyagok, eszközök)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2016/PB06179
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Irodabútorok
2016. február 19.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2016/PB06179

Ajánlattételi határidő: 2016. február 24 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Legkésőbb 2016.03.31.

A beszerzés rövid ismertetője:

Irodabútorok beszerzése


Teljesítési határidő: 2016.03.31


Részletes termékleírás, pontos mennyiségi egységek: lásd csatolt melléklet


Kérjük, hogy csak a kiírásban meghatározott termékekre és a kiírásban igényelt mennyiségre adjon be ajánlatot.


A termékek bővebb paraméterei a helyszíni bejáráson kerülnek pontosításra, amelyről az igénylő egység kapcsolattartója jegyzőkönyvet vesz fel.


  • Helyszíni felmérés időpontja: 2016. február 23. kedd, 12:30
  • Helyszíni felmérés címe: SZTE ÁJTK Dékáni Hivatal Szeged, Tisza Lajos krt. 54. I. emelet
  • Szakmai kapcsolattartó: Engi Erika Tel: +36 (62) 544-206; e-mail: engie@juris.u-szeged.hu


Az ajánlattevők részére a helyszíni felmérésen történő megjelenés kötelező, amennyiben nem jelennek meg a megadott időpontban és helyszínen, ajánlatukat érvénytelennek tekintjük!



Letölthető állományok:
484_Irodabútorok beszerzése_termékleírás_ÁJTK.docx
484_tárgyaló szék kék huzattal_kép.jpg

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

 Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási, helyszíni üzembe helyezés és egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.

 

Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól számított 30+30 nap.

 

Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.

Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.

 

A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.

 

A termékek bővebb paraméterei a helyszíni bejáráson kerülnek pontosításra, amelyről az igénylő egység kapcsolattartója jegyzőkönyvet vesz fel.

Az ajánlattevők részére a helyszíni bejáráson történő megjelenés kötelező, amennyiben nem jelennek meg a megadott időpontban és helyszínen, ajánlatukat érvénytelennek tekintjük!

 

Az ajánlatkérő csak olyan ajánlatot fogad el, ahol az ajánlati ár forintban meghatározott, devizás ajánlati ár. Ez esetben fel kell tüntetni a forintosított ellenértéket, és rögzíteni kell, hogy mely árfolyamon számolták azt ki és a forintos ellenértékre kell vállalni a 30 napos árgaranciát. A forintban (vagy forintra átszámolt devizás) megadott ajánlati ár érvényességi ideje legalább 30 nap kell legyen.

 

Tervezett szállítási és számlakiküldési cím: SZTE ÁJTK Dékáni Hivatal, 6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 54.

Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy a 1025/2014. (I. 30.) Korm. határozat alapján a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó költségvetési szerveknél a bútorokra – a kisértékű tárgyi eszközök kivételével – beszerzési tilalom van érvényben.

Az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Korm. rendelet alapján, kisértékű tárgyi eszközök: a kettőszázezer forint egyedi értéket nem meghaladó bekerülési értékű tárgyi eszközök.

A fentiekre tekintettel az ajánlatkérő csak a nettó kettőszázezer forint egyedi érték alatti ajánlatot hirdethet nyertesnek. 

 

"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Engi Erika, hivatalvezető SZTE ÁJTK Dékáni Hivatal, tel: +36 (62) 544-206, +36 (62) 544-000/4206

email: engie@juris.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Almus Pater Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 424 436,-Ft+ÁFA

Készítő