2015. december 18.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PB05987
Ajánlattételi határidő: 2016. január 04 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 1-2 héten belül
A beszerzés rövid ismertetője:
60 db tárgyalószék:
Tárgyalószék, fekete acélvázas, kárpitozott rétegelt falemez ülőlap és hátlap, szürke-fekete pepita színű kárpit, rakásolható, ülőszivacs 30mm, háttámla szivacs 25mm.
Tervezett szállítási cím: SZTE Herman Ottó Kollégium, 6726 Szeged, Temesvári krt. 50-52.
Tervezett számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Ezúton szeretnénk tájékoztatni kedves beszállítóinkat, hogy a Szegedi Tudományegyetem egységei 2015. december 24. és 2016. január 3. között ZÁRVA tartanak, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni. Az egyetemi hivatalok 2016. január 4-én kezdik meg működésüket!
Megértésüket köszönjük!
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási, szerelési vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól számított 60 nap
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.
A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre érvényes ajánlatot kell adnia.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.
Az ajánlatát kérem, hogy a kiírásban feltüntetett termékekre, vagy műszaki tartalmában teljesen egyenértékű vagy jobb helyettesítő termékekre és a megadott mennyiségekre nyújtsa be.
"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Buzás Szilárd, kollégiumigazgató SZTE Herman Ottó Kollégium, tel: +36 (62) 544-311, +36 (62) 544-000/4311
email:
iroda@ohsh.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: ORAKO Möbel-Art Kft.
Nyertes ajánlati ár: 303 600,-Ft+ÁFA