2014. december 09.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2014/PB04392
Ajánlattételi határidő: 2014. december 15 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: megrendeléstől számított 2-3 hét
A beszerzés rövid ismertetője:
1 db irodai munkaállomás és 2 db laptop a csatolt dokumentáció alapján.
Letölthető állományok:
IT eszközök specifikáció.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Az ajánlatban feltétlen tüntesse fel a termékekre vonatkozó jótállási időt/garanciális feltételeket valamint a szállítási határidőt is!
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó egységárat valamint a nettó és bruttó végösszegeket is.
A felsorolt termékekre külön-külön részajánlati körönként is tehető ajánlat. Helyettesítő termékre benyújtott ajánlatokat nem fogadunk el.
Pénzügyi keret: TÁMOP-4.1.2.E-13/1/KONV-2013-0011 projekt terhére.
"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forintérték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."
„Figyelem! Az Egyetem 2014. december 24-től 2015. január 4-ig zárva tart, ezért ezen időszakon belül levélpostai küldeményeket, csomagot nem tudunk átvenni.”
Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Alattyányi István, SZTE JGYPK Testnevelési és Sporttudományi Intézet, tel: 62/544-725
email:
alattyanyi.istvan@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Astrum 2000 Kft
Nyertes ajánlati ár: 495 900,-Ft+ÁFA