2016. március 11.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PSZ06262
Ajánlattételi határidő: 2016. március 18 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016. április 08-10.
A beszerzés rövid ismertetője:
A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.
A XLIV. Medikus Kupa őrzés-védelmi tevékenységének ellátása, a felhívás csatolmányaként megtekinthető rendezvény Biztosítási Terv megvalósításával, az alábbiak szerint:
- Vállalkozó az ajánlat benyújtásával egyidejűleg
- nyilatkozik arról, hogy a Biztosítási Tervet elfogadja;
- elismeri, hogy a Biztosítási Terv minden vonatkozó jogszabályi és hatósági előírásnak megfelel;
- vállalja, hogy a Biztosítási Terv szakszerű megvalósításáért teljes körű felelősséget vállal.
- Vállalkozó a megbízás elnyerését követően azonnal köteles egyeztetni a rendezvény főszervezőjével, és gondoskodni a közreműködő hatóságok értesítéséről.
- Vállalkozó (nyertes ajánlattevő) köteles a rendezvényt megelőzően egyeztetni – az érintett hatóságok mellett – a Szegedi Tudományegyetem Védelmi Irodájával, részére minden szükséges és kért információt átadni, és folyamatos tájékoztatást nyújtani a rendezvényről.
Letölthető állományok:
Biztosítási terv.docHelyszín alaprajz.JPGBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a rendezvény őrzés-védelmi tevékenységének ellátására, mindösszesen nettó Ft + Áfa összegben kérjük megadni, megjelölve százalékos formában az Áfa tartalmat is.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden az őrzés-védelmi tevékenység ellátásával kapcsolatban felmerülő költségre.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 24 hónap során legalább 1 alkalommal teljesített őrzés-védelmi szolgáltatásról, melyet minimum 3000 fős sportrendezvényen és/vagy zenés-táncos rendezvényen nyújtott.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a rendezvény megnevezését és jellegét (sportrendezvény és/vagy zenés-táncos rendezvény), továbbá a biztosított rendezvényen résztvevők létszámát.
- Ajánlattevőnek a szolgáltatást, az alábbi létszámú, és végzettségű személyzettel kell ellátnia:
- 1 fő felsőfokú Biztonságszervező végzettséggel rendelkező Biztonsági őr
- min. 3 fő középfokú Biztonságszervező végzettséggel rendelkező Biztonsági őr
- min. 2 fő Rendezvénybiztosítási vizsgával rendelkező Biztonsági őr
- min. 19 fő személy- és vagyonőr végzettségű Biztonsági őr
Igazolási mód: Ajánlattevő sorolja fel név szerint a rendezvény biztosításában résztvevő minimum 25 fő biztonsági őrt, valamint csatolja 1 fő biztonsági őr esetében a felsőfokú Biztonságszervező végzettségét, min. 3 fő biztonsági őr esetében a középfokú Biztonságszervező végzettségüket, min. 2 fő biztonsági őr esetében a Rendezvénybiztosítási vizsgájukat, valamint min. 19 fő biztonsági őr esetében a személy- és vagyonőr végzettségüket igazoló dokumentumaik másolatát.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a helyszín biztosításának díjáról teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hézső Tamás, főszervező SZTE ÁOK HÖK, tel: +36 (70) 637-8200
email:
tamashezso@gmail.com
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: INSURE 98 Kft., 2220 Vecsés, Almáskert u. 1.
Nyertes ajánlati ár: 480 000,-Ft+ÁFA