2016. január 07.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2016/PSZ06015
Ajánlattételi határidő: 2016. január 12 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2016. február 6.; február 20.; március 5.; március 19.; április 2.; április 16.; április 30.; május 14.
A beszerzés rövid ismertetője:
A Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. által támogatott nemzetpolitikai képzés megvalósítása Újvidéken helyi érdeklődők részére.
A bérlendő teremhez információk:
- Az előadások tömbösített formában, szombati napokon, 10.00 és 16.00 óra között zajlanak a következő napokon: 2016. február 6.; február 20.; március 5.; március 19.; április 2.; április 16.; április 30.; május 14.
- Bérlendő terem (a fentebb megadott valamennyi időpontra): 1 db kb. 20 fő befogadására alkalmas előadóterem, mely legyen berendezve paddal/asztallal és székekkel vagy asztalok híján lehajtható írófelületű konferenciaszékekkel.
- A teremhez kapcsolódó egyéb igények: biztosítani kell az előadó részére laptopot, projektort összeszerelve, beüzemelve és vetítővásznat (vagy vetítésre alkalmas falfelületet) minden képzési napon.
- A terem fűtött legyen, fogas, ruhaakasztó legyen a teremben.
- A képzés épületében toalett, kézmosási lehetőség legyen biztosított a résztvevők számára.
- A képzés helyszínéül szolgáló épületnek Újvidéken, tömegközlekedéssel is megközelíthető helyen kell elhelyezkednie.
- Az épület rendelkezzen saját parkolóval, legalább 15 személygépkocsi részére.
- Biztosított legyen a hétvégi portaszolgálat az oktatók és a képzés résztvevőinek fogadására.
A megadott időpontok tervezettek. Nem várt változás esetén Bérlő a tényleges időpontokat legkésőbb a tényleges kurzusokat megelőző 4 munkanappal egyezteti, véglegesíti Bérbeadóval.
Pályázati forrás: Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt.: Nemzetpolitikai képzési program az SZTE-n és a vajdasági tisztviselők részére, Ikt.sz.: BGA 6410/4/2015
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az árajánlat forintban kerüljön meghatározásra, és tájékoztatásul az ajánlattétel napján érvényes hivatalos jegybanki forint/dinár árfolyamnak megfelelően dinárban is kerüljön feltüntetésre. (Az alkalmazott árfolyam igazolására a szerbiai Jegybank megfelelő honlap hivatkozását kérjük megadni.)
Figyelem!: Ajánlatkérő az árajánlatban megadott forint összeget fogadja el, és teljesítés után a számla ugyanennek a forint összegnek megfelelő dinár összegben állítható csak ki, a számla kiállítása napján érvényes hivatalos szerbiai jegybanki forint/dinár árfolyamnak megfelelően. Az árfolyamváltozásból eredő esetleges árfolyamnyereség Ajánlattevőt illeti, az esetleges árfolyamveszteség Ajánlattevőt terheli!
Az árajánlatnak tartalmaznia kell a nettó árat és az általános forgalmi adó (Áfa) kulcsát és összegét, valamint összegezve a bruttó árat is. Kérjük egyértelműen jelezni, ha Áfa nem merül fel a kért szolgáltatásra.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árat fogja értékelni és elfogadni. Teljesítés után az elfogadott bruttó árnál magasabb összeg nem számlázható.
További információk:
Érvényes ajánlat feltételei:
- Ajánlattevő ajánlatában nevezze meg az épületet, intézményt, valamint adja meg az épület címét és elérhetőségét, ahol a bérelni kívánt termet biztosítja. A fenti paramétereknek nem megfelelő épület, terem megadása esetén Ajánlatkérő az ajánlatot érvénytelennek tekinti, és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Fizetési feltételek: Bérbeadó a bérleti díjról 1 db számlát nyújthat be a teljesítésigazolást követően. Felek kötelesek a képzések tényleges időpontjait a teljesítésigazolásban rögzíteni.
A számla összege 2016. május 31-ig, átutalással kerül kifizetésre. Ennek érdekében a hiánytalan és helyes számladokumentációnak legkésőbb 2016.05.18-ig be kell érkeznie az Ajánlatkérőhöz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szekeres Ildikó, irodavezető, projektmenedzser SZTE ÁJTK Nemzetközi és Regionális Tanulmányok Intézet, tel: +36 (62) 544-135, +36 (62) 544-000/4135
email:
iszekeres@irsi.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.