2015. december 22.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PSZ05996
Ajánlattételi határidő: 2016. január 07 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szállítási határidő: 2016. január 20.; Installáció elbontásának időpontja: 2016. január 23.18 óra után
A beszerzés rövid ismertetője:
A Szegedi Tudományegyetem 16. EDUCATIO Nemzetközi Oktatási Szakkiállításon való megjelenéséhez Syma vagy Octanorm rendszerű installáció leszállítása, az Egyetem 72 m2-es kiállítói területén való összeszerelése, majd bontása és elszállítása az alábbiak szerint:
- 16. EDUCATIO Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás helyszíne: SYMA Rendezvény és Kongresszusi Központ
- 16. EDUCATIO Nemzetközi Oktatási Szakkiállítás időpontja: 2016. január 21-23.
Szükséges Standfelszerelés és kiegészítők:
- 14 db zárható információs pult, melyek felett felületet kell biztosítani az egyes karok neveihez
- 2 db 2 m átmérővel rendelkező raktár, zárható harmonikaajtóval
- 4 db nagyméretű prospektustartó állvány (A4)
- 2 db bárasztal
- 36 db bárszék
- 6 db raktári állvány (206 cm magas, 30 cm mély, és összesen 5 db polccal rendelkezik/db)
- 6 db csatlakozó aljzat
- a két darab 2 m átmérőjű raktár fölé egy íves vonalvezetésű összekapcsolt torony, amiből minimum az egyik raktár felett 3 m átmérőjű köríveknek kell lennie, a torony elemek magassága 1 m, melyen a Szegedi Tudományegyetemről képek kerülnek elhelyezésre
- a torony elemek digitális printettel, az egyéb elemek dekorfólia borítással ellátva
Egyéb részletek:
- a raktár egy emelet magas, kör falas, zárható harmonika ajtós,
- az állványzat 2 emelet magas
- az állványon levő spot lámpák adják a fényt stand számára
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a teljes installáció leszállítására, összeszerelése, majd bontására és elszállítására nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során legalább 1 db kiállítási installáció kivitelezéséről, melyet felsőoktatási témájú kiállításon valósított meg.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevőnek rendelkeznie kell legalább 150 m2 standterület beépítésére elegendő SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 36 hónap során legalább 150 m2 standterületű kiállítási installáció kivitelezéséről, melyet az előírt SYMA vagy OCTANORM típusú installációs rendszerrel valósított meg.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a szolgáltatás ellenértékéről teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételétől számított 60 napon belül átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tóthné Vékony Tímea, PR-asszisztens SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-484, +36 (62) 544-000/6484
email:
vekony.timea@rekt.szte.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: „FENYVES” Kft., 1102 Budapest, Füzér u. 25.
Nyertes ajánlati ár: 695 000,-Ft+ÁFA