2013. augusztus 30.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2013/PSZ02535
Ajánlattételi határidő: 2013. szeptember 06 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. szeptember 10-től 2015. március 31-ig tartó időszak alatt 12 alkalom. Megrendelő a kávészünetek pontos időpontjáról minimum 5 munkanappal a kávészünetek lebonyolítását megelőzően értesíti a Vállalkozót.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Karrier Iroda és SZTE Alma Mater részére, catering szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „12 db Workshop”
- Időpont: 2013. szeptember 10-től 2015. március 31-ig tartó időszak alatt 12 alkalom.
- 1. workshop: 2013. 09. 10. 10 óra 30 perc
- 2. workshop: 2013. 09. 12. 10 óra
- 3-12. workshop: Megrendelő a kávészünetek pontos időpontjáról minimum 5 munkanappal a kávészünetek lebonyolítását megelőzően értesíti a Vállalkozót.
- 12 db kávészünet lebonyolítása alkalmanként, 15 fő részére
- Vállalkozónak feladata a terítés, majd a kávészünetek végeztével a terített asztalok leszedése. A terítést a kávészünetek kezdési időpontját megelőzően 30 perccel el kell végeznie. Az asztalok leszedési időpontját a felek a kávészüneteket megelőzően egyeztetik.
- A kávészünetek ideje alatt a Vállalkozónak nem kell kiszolgáló személyzetet biztosítania.
- Helyszín: SZTE Karrier Iroda tárgyaló – 6722 Szeged, Honvéd tér 6.
- 4 db kávészünet vidéki helyszínen kerül megrendezésre, mely esetekben a hozzávalókat szállítható csomagolásban kell Megrendelő részére biztosítani a SZTE Karrier Iroda tárgyaló – 6722 Szeged, Honvéd tér 6. címre kiszállítva.
-
Kávészünet (8 alkalom, terítéssel): *10 dkg/fő pogácsa, vagy falatka (sajtos, tarjás, pizzás); *10 dkg/fő édes apró sütemény (pld.: mini rétes: almás, meggyes, túrós; zserbó; mini linzer); *1 adag/fő frissen főzött kávé (nem termoszos), tejszínnel, cukorral; *3 dl ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen); *3 dl rostos üdítő (őszibarack, narancs, körte). Az ásványvíznek és a rostos üdítőnek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.
-
Kávészünet (4 alkalom, hozzávalók szállítható csomagolásban biztosítva): *10 dkg/fő pogácsa; *10 dkg/fő édes apró sütemény (pld.: mini rétes: almás, meggyes, túrós; zserbó; mini linzer); *1 adag/fő frissen főzött kávé (termoszos), tejszínnel, cukorral; *3 dl ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen); *3 dl rostos üdítő (őszibarack, narancs, körte). Az ásványvíznek és a rostos üdítőnek nagy kiszerelésűnek kell lennie.
- Ajánlattevő köteles a kávészünetet megelőzően egyeztetni a részletes kínálatot az Ajánlatkérő képviselőjével.
- A szegedi helyszínen megrendezésre kerülő kávészünetek alatt az üvegpoharakat, porcelán tányérokat, tálaló- és szedőeszközöket, terítőket és szalvétákat, továbbá a vidéki helyszíneken megrendezésre kerülő kávészünetekhez a műanyag poharakat és tányérokat, szalvétákat a szolgáltatónak kell biztosítania.
Pályázati forrás: TÁMOP-4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004 számú, „Harmadik generációs összehangolt szolgáltatási portfólió és irányítási rendszer kialakítása, valamint stratégiai jellegű optimalizálás megvalósítása közösségi típusú felsőoktatási együttműködés formájában Dél-Kelet Magyarországon” című pályázat.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár (nettó Ft)
|
Ajánlati ár (bruttó Ft)
|
Kávészünet (terítéssel) díja/15 fő/alk.:
|
|
|
Kávészünet (hozzávalók szállítható csomagolásban biztosítva) díja/15 fő/alk.:
|
|
|
Mindösszesen/össz. alk.:
|
|
|
Ajánlatkérő a 12 alkalomra (8 alk. terítéssel, 4 alk. csomagolva a hozzávalók) mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania a kávészünetekkel kapcsolatban felmerülő költségekre, beleértve 8 alkalommal a helyszínre történő kiszállítás, tálalás, valamint 4 alkalommal a szegedi helyszínre történő kiszállítás és csomagolás költségét is.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 36 hónap során kitelepüléssel lebonyolított legalább 1 db minimum nettó 50.000 Ft értékű svédasztalos étkeztetésről (vacsora, ebéd, kávészünetek – vagylagos).
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
- Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a szolgáltatás ellátásához szükséges eszközparkkal, szakképzett személyzettel és tapasztalattal.
- Ajánlattevő rendelkezzen szegedi üzlettel/bérleménnyel a könnyebb kapcsolattartás, kitelepülés miatt.
Igazolási mód: Adja meg az üzlete/bérlemény címét és elérhetőségét.
- A pályázó cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, az ügyvezető bármely korábbi cégének/vállalkozásának nem lehet 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, az ügyvezető bármely korábbi cégének/vállalkozásának nincs 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a belső rendszerén keresztül ellenőrizze a nyilatkozat valóságtartalmát.
Fizetési mód: Nyertes ajánlattevő a catering szolgáltatás díjáról, kávészünetenként 1-1 db, mindösszesen 12 db számlát nyújthat be teljesítésigazolást követően, melyet az SZTE a számla kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja:
Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy nettó egymillió forintot meghaladó ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott egymillió forintot meghaladó ajánlat érvénytelen!) A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bolgár Zsolt, ügyvezető Universitas-Szeged Nonprofit Kft., tel: +36 (62) 546-681, +36 (62) 544-000/6681
email:
bolgar.zsolt@univkft.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Gold Bolt Kft., 6724 Szeged, Vértói út 7.
Nyertes ajánlati ár: 210 600,-Ft+ÁFA