2015. december 17.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PB05981
Ajánlattételi határidő: 2015. december 22 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződéskötéstől számított 1 év (a termékek lehívása 1 év alatt folyamatosan történik)
A beszerzés rövid ismertetője:
Részletes specifikáció: lásd csatolt melléklet (táblázat)
Az ajánlattételi felhíváshoz csatolt táblázat kitöltése és az ajánlathoz való csatolása az érvényes ajánlattétel elsődleges feltétele! Az ajánlattételi táblázatot a megadott formában (oszlopok, sorok) kell kitölteni. Az ajánlattételi táblázatba nem lehet további sorokat, oszlopokat beszúrni, illetőleg a megadottakat törölni.
Érvénytelen az ajánlat:
-
Ha az "X" jelöléssel ellátott előírt soroknál nem csatol be árumintát a legkisebb kiszerelési egységben (1 csomag, 1 db), melynek beadási határideje 2015. december 22. (kedd) 12 óra; helye: 6722 Szeged, Szentháromság u. 34. III. emelet Logisztikai Beszerzési Iroda
-
A márkajelölések a termék elvárt műszaki/minőségi megfelelősége érdekében kerültek feltüntetésre. Amennyiben az ajánlattevő helyettesítő terméket ajánl, abban az esetben a termék gyártójától származó hivatalos műszaki adatlappal igazolnia kell az egyenértékűséget – ellenkező esetben ajánlata érvénytelen!
-
Ajánlattevő csatoljon be referenciát a beszerzés tárgyára vonatkoztatva 7 mft értékben, melyeket a szerződő másik fél (végfelhasználó) által leigazolva is be kell csatolni az ajánlattal egyidejűleg. Aki nem ad be ilyen referenciát annak az ajánlata érvénytelennek minősül!
- Rendelkezzék ISO 9001 minőségirányítási rendszerrel: „papír, írószer, irodatechnikai nagykereskedelme” tekintetében.
- Legyen WEB áruháza, mely műszakilag alkalmas rendelések lebonyolítására és minimum az alábbi specifikációval rendelkezik: internetes elérhetőség azonnali foglalás a készletből a nap 24 órájában, rendelési állapot lekérdezése, hozzá tartozó adatok megjelenítése (rendelés küldése-visszaigazolása, leszállítás, számlázás, raktárkészlet adatok elérése online a nap 24 órájában, biztonsági okokból leérdezhető legyen ki, mikor, milyen gépről jelentkezett be az adott felhasználók közül. Ha nem rendelkezik webáruházzal, akkor ajánlata érvénytelen!
- Csatoljon a beszerzés tárgyára vonatkozó saját termékkatalógust, melyet nyertesség esetén köteles térítésmentesen kiszállítani a SZTE 340 egységére.
-
A nyertes ajánlattevő az egyes megrendeléseket értékhatártól függetlenül köteles kiszállítani a SZTE valamennyi felhasználói helyére (kb. 340 egység) melyek megtalálhatók: http://www.oldportal.u-szeged.hu/szervezeti-felepites
Letölthető állományok:
1-es Nyomtatópapírok és iratrendezési anyagok.xlsxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Teljesítési/Kiszállási idő: megrendeléstől számított 2 munkanapon belül
Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól számított 30 nap.
A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre ajánlatot kell adnia.
Az ajánlatkérő, mint Megrendelő és a nyertes ajánlattevő, mint Szállító között szállítási keretszerződés jön létre 1 éves időtartamra, mely idő alatt az egyetemi egységek/intézmények eseti igényei alapján történnek a lehívások.
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlattevő részére, az ajánlat végösszegének tartalmaznia kell az összes adó, illeték, a teljesítés helyére való szállítási és egyéb járulékos költségeket, továbbá minden olyan vámos, adót és egyéb illetéket, amely az ajánlattevőnél felmerül, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
A termékenként megadott tervezett éves keretmennyiségek az Ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 1 éves időszak megrendelései alapján kerültek meghatározásra.
A szerződéses időszak alatt ténylegesen megrendelendő mennyiségek előre nem tervezhetőek, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a megadott tervezett éves keretmennyiségektől eltérő mennyiségeket fog ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.
Amennyiben a szerződéses időszak alatt a KEF-ben nyertesnek hirdetett szállító(k) azonos termékeinek súlyozott mindösszesen ára alacsonyabb a kiírás kapcsán kötött szerződés díjainál, jelen szerződés a KEF-es keretszerződések hatálybalépésével automikusan megszűnik.
Amennyiben az 1 éves időszak lejártát megelőzően a szerződés keretében beszerzett termékek mindösszesen ellenértéke eléri a hatályos közbeszerzési törvény (Kbt.) értékhatárát a szerződés a szerződéses időszak lejártát megelőzően automatikusan megszűnik. A Megrendelő az 1 éves időszak alatt nem rendelhet meg olyan terméket, amellyel a közbeszerzési értékhatár feletti összes ellenérték kerülne megrendelésre.
Az ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem Egységei részére az EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló tisztító és takarító eszközök beszerzései esetében a jelen eljárást alkalmazni.
A 2/2015. (IV. 16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgató jóváhagyásával köthető, az eredményhirdetés még nem jelent kötelezettségvállalást. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy a jóváhagyás elmaradása esetén az eredményhirdetést ajánlatkérő módosítja és az eljárást eredménytelennek nyilvánítja.
"Jelen beszerzési eljárásban csak nettó 8 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz."
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin
szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Lajkóné Takács Ibolya, irodavezető-helyettes SZTE GMF Logisztikai Beszerzési Iroda, tel: +36 (62) 546-767, +36 (62) 544-000/6767
email:
lajkone.takacs.ibolya@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.