Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2015  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05853
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Szeged, Boldogasszony sgt. 6. szalagfüggöny, redőny felszerelése
2015. november 13.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05853

Ajánlattételi határidő: 2015. november 20 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 21 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)

 

Helyszín: Szeged, Boldogasszony sgt 6.

 

Tárgy:

 

A SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar (Szeged, Boldogasszony sgt. 6.) helyiségeibe szalagfüggöny és redőny felszerelése:

  • Főépület 1111. sz tanterem fényzáró szalagfüggöny 3db, ablak méret 150x215cm
  • Főépület 035 és 038 sz Hallgatói Önkormányzat irodáiba fehér szalagfüggöny, ablak méret 145x265 cm
  • Hattyas 4-es épület 4109. sz. tanterem fehér műanyag redőny 4 db ablak méret, 180x150cm

Méretek a helyszínen ellenőrizendők!!!

 

A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.

 

Általános előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell a finomtakarítás költségeit is.

Az építkezés időtartamára a közterület foglalási engedély, utca, utcarész lezárási, forgalom elterelési engedély beszerzése és annak esetleges költségei is az ajánlattevőt terhelik.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A munkavégzésből adódó törmeléket a Vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a munkaterületről. A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírás és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre.

 

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

 

Beépített anyagok minőségi tanúsításai, teljesítmény nyilatkozatai, műbizonylatai (rendszerint az ÉMI által kiadott okiratok, engedélyek, (Magyar nyelvű))

Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével)

Felelős műszaki vezetői szabványossági nyilatkozat

Kezelési, karbantartási utasítások

 

Az árajánlat főösszesítőjén 5% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Helyszíni bejárás helye és időpontja:

 

SZTE JGYPK Szeged, Boldogasszony sgt. 6. porta

 

2015. november17. (kedd) 9 óra

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

nettó összeg:………………………..,- Ft

tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

 

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

 

Megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes.doc
Általános szerződéses feltételek új.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Széllné Bozsó Mónika, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-179, +36 (62) 544-000/6179

email: szellne.bozso.monika@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: ABCOM Kft. (Szeged, Déva u. 22.)
Nyertes ajánlati ár: 472 500,-Ft+ÁFA