Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2015  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2015/PM05667
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Az Áram-védőkapcsolók havi szerelői ellenőrzését a 22/2005. (XII.21.) FMM és az 54/2014. (XII. 5.) BM rendeletben előírtak alapján.
2015. október 07.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2015/PM05667

Ajánlattételi határidő: 2015. október 19 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015.11.02-2016.10.1

A beszerzés rövid ismertetője:

A nyertes pályázó feladata:

 

Az Áram-védőkapcsolók havi szerelői ellenőrzését a 22/2005. (XII.21.) FMM és az 54/2014. (XII. 5.) BM rendeletben előírtak alapján.

- A vállalkozó köteles az ellenőrzéseket hiteles jegyzőkönyvekkel dokumentálni és a mellékelt táblázat alapján épületenként a megrendelő részére egy nyomtatott példányban havonta átadni.

- Valamint a helyszíni ellenőrzések végzését igazolva az intézmény képviselőjével a helyszínen aláíratni a mellékelt -„ÁVK helyszíni minta” táblázat szisztémája szerint készült-táblázatot.

- A mellékelt „ÁVK ingatlan nyílván tartás” alapján, de az épületekben még fel nem tárt áramvédő kapcsolókat a megrendelő részére táblázatba foglalva havi rendszerességgel átadni.

- A feltárt hibákról és a meghibásodott berendezésekről a megrendelőt haladéktalanul értesíteni.

- Évente egy alkalommal az áramvédő kapcsolók műszeres ellenőrzése és dokumentálása (célszerűen a naptári év megkezdésekor, ill. az újonnan feltárt készülékeknél).

 

Figyelem:

 

Az ellenőrzéseket határozott ideig (1 évig, azaz 12x1hónap) kell végezni!

 

Tekintettel arra, hogy az elvégzendő ellenőrzéseket üzemelő épületekben kell végezni, az épületekbe és helyiségekbe történő bejutást, a szükség szerinti ellenőrzések és áramszünetek időpontját, időtartamát és annak rendszerességét az épület vezetőjével, vagy műszaki ügyintézőjével kell úgy egyeztetni, hogy az épületben folyó tevékenységet minél kisebb mértékben zavarja.

 

A műszaki átvétel feltétele:

 

A fentiekben felsorolt jegyzőkönyveket nyomtatott formában havonta 1 példányban, és elektronikus formában, 1 példányban a számla leadásával egy időben kérjük átadni!

 

Letölthető dokumentációk:

 

(SZTE 2015.ÁVK ingatlan nyilvántartás. xlsx)

 

(SZTE 2015.ÁVK referencia. docx)

 

(SZTE 2015.ÁVK helyszíni minta. xlsx)

 

A pályázatban való részvétel feltétele:

 

A pályázónak vagy alkalmazásában lévő munkavállalójának rendelkeznie kell érvényes felelős műszaki vezetői hatósági bizonyítvánnyal MV-Ép/ÉV

- A pályázónak, vagy alkalmazásában lévő munkavállalójának rendelkeznie kell érvényes ÉV felülvizsgálói igazolvánnyal és a pályázó saját tulajdonú, hiteles felülvizsgálói mérőműszerével.

- A pályázónak rendelkeznie kell a pályázat megjelenése előtti 3 évből, legfeljebb 1 szerződésből teljesített és legalább 1500 db Áram-védőkapcsoló rendszeres havi ellenőrzésére vonatkozó referenciamunkával, amelyet egészségügyi intézményben, vagy alap, közép és felsőfokú oktatási intézményben végzett (mellékelt referencia igazolás kitöltésével).

- A pályázónak igazolnia kell, hogy nem tartozik a Kbt. 56. § (1)-(2) bekezdésének és a Kbt. 57. § (1) bekezdésének hatálya alá.

- A pályázónak rendelkeznie kell érvényes építési-szerelési biztosítással.

A munkavégzés kezdési időpontja 2015. november 02-től.

 

A pályáztatott tevékenységet épületenkénti külön-külön havi elszámolású számlával kell elszámolni!

A pályázathoz kérjük csatolni az igazolványok, hatósági bizonyítványok másolatát, a kitöltött referenciaigazolást és a biztosítás másolatát.

Ajánlatukban egyösszegű árajánlatot várunk, melynek tartalmaznia kell a 12x1 havi ellenőrzések díját, melyet darabszámokra lebontható formában kell megadni, az épületek változásából (darabszámok változásából) adódó elszámolási módosítások érdekében.


A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:

Ellenőrzési díj .............netto Ft darab/hó

Ellenőrzési díj ..............netto Ft összesen/hó
Ellenőrzési díj ..............netto Ft /év
27% áfa.............................Ft/év
Ellenőrzési díj ..............bruttó összesen Ft /év

A számla fizetési határideje 60 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

 

A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.

A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.






Letölthető állományok:
Általános szerződéses feltételek végleges.doc
Építési szerződés webrás nem építési engedélyes módosított.doc
SZTE 2014. ÁVK helyszíni minta.xls
SZTE 2015.ÁVK ingatlan nyilvántartás.xlsx
SZTE 2014. ÁVK referencia.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető

fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Szikszay Miklós, munkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 546-180, +36 (62) 544-000/6180

email: szikszay.miklos@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Villszer 2008 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 849 056,-Ft+ÁFA