2015. szeptember 21.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PM05589
Ajánlattételi határidő: 2015. szeptember 28 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. november 30.
A beszerzés rövid ismertetője:
A nyertes pályázó feladata:
- A táblázatban található helyeken a fogyasztásmérés beazonosítása és a fogyasztásmérő cseréje
- Minden érintett épület fogyasztásmérő cseréje esetén szükséges, a vízellátás szüneteltetésének előre történő egyeztetése az intézmény vezetőjével, gondnokával, műszaki-üzemviteli szempontból illetékes vezetőjével
- Az elkészült plombálható fogyasztásmérési helyek folyamatos átadása, dokumentálása. Mely magában foglalja a leszerelt mérőállás feljegyzését (fényképes rögzítését is!) az induló mérőállást és a le, ill. felszerelt fogyasztásmérők gyári azonosítójának írásos rögzítését
Locsoló mérők kiépítése esetén:
- tervdokumentációk készítése
- tulajdoni lap és hozzájárulások beszerzése
- szolgáltatói engedélyeztetés, műszaki átvétel
- teljes körű ügyintézés (szolgáltatónál történő ügyintézés, szerződéskötés stb.)
- locsolómérők kiépítése
- az érintett épületekben hitelesített vízmérők kiépítése
- bontási és helyreállítási munkák
- az elkészült plombálható fogyasztásmérési helyek folyamatos átadása, dokumentálása, mely magában foglalja az induló mérőállást és a felszerelt fogyasztásmérők gyári azonosítójának írásos rögzítését (fényképes rögzítését is!)
- Az érintett telephelyre történő bejutást az intézmény vezetőjével, gondnokával, műszaki-üzemviteli szempontból illetékes vezetőjével előre egyeztetni szükséges
A műszaki átadás feltétele:
- Az elkészült mérőhelyek plombazsinórral, ill. plombával való ellátása, melyet az általunk használt plombafogóval hitelesítünk
- A fent említett átadási dokumentációk 2db írásos, valamint 1db digitális formátumban történő átadása melyeket mérőhelyenként kell elkészíteni az összes átadott fogyasztásmérőről
- A felhasznált anyagok műbizonylatainak és a mérők OMH hitelességét igazoló dokumentumok átadása
Locsoló mérők kiépítése esetén:
- A fent említett dokumentációk, tervdokumentációk 1db írásos, valamint 1db digitális formátumban történő átadása melyeket mérőhelyenként kell elkészíteni az összes átadott fogyasztásmérőről
- A felhasznált anyagok műbizonylatainak és a mérők OMH hitelességét igazoló dokumentumok átadása
Fogyasztásmérő lista:
A feltöltött dokumentációkban (2015-víz almérők.xlsx)
A pályázatban való részvétel feltétele:
A pályázó rendelkezzen víz-gáz és csőhálózat szerelői igazolvánnyal.
A pályázó vagy alvállalkozója rendelkezzen tervezői jogosultsággal.
A pályázathoz kérjük csatolni az igazolvány, bizonyítvány másolatát.
Ajánlatukban egyösszegű árajánlatot várunk melynek tartalmaznia kell a szerelési+tervezési díj, anyag költség, hozzájárulások, engedélyek és egyéb költségek összegét is.
A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:
Nettó összesen:……………..………,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A számla fizetési határideje 60 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
Letölthető állományok:
2015-víz almérők.xlsxÁltalános szerződéses feltételek végleges.docÉpítési szerződés webrás nem építési engedélyes módosított.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető
fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fazekas Róbert, főmunkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
fazekas.robert@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárás visszavonásra került.