2015. szeptember 10.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2015/PM05530
Ajánlattételi határidő: 2015. szeptember 22 14:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2015. november 30.
A beszerzés rövid ismertetője:
A munka rövid ismertetése:
A SZTE tulajdonában és üzemeltetésében lévő nyomástartó berendezések külső, külső és belső valamint szilárdsági ellenőrzése, hatósági vizsgálatra történő felkészítése, illetve hatósági vizsgáztatása a 63/2004. (IV. 27.) GKM rendelet alapján.
A nyertes pályázó feladata:
- A berendezés külső, belső tisztítása, szükség esetén vegyi tisztítása
- Biztonsági szelep leszerelése, csiszolása, záró felületek ellenőrzése, szükség szerinti javítása
- Biztonsági szelep tömítésének cseréje, szelep felszerelés
- Biztonsági szelep lefúvatási próbája
- A berendezés és egyéb alkatrészeinek, csőhálózatának, hegesztett szerkezeteinek, ellenőrzése, szükség szerinti javítása
- A berendezés mechanikai kötéseinek ellenőrzése, szükség szerinti javítása
- Berendezés bemutatása a vizsgáló felügyelőnek, és az elrendelt munkálatok elvégzése
- Berendezés üzembe állítása
Figyelem!
A Sanamij típusú sterilező berendezéseket csak az egyetemmel szerződésben álló partner bonthatja meg, ezért a felmerülő munkák elvégzéséhez az egyetemmel szerződésben álló partnerrel egyeztetni szükséges és annak költségét az árajánlatnak tartalmaznia kell!
Berendezés lista:
2015. Közbeszerzés berendezés lista.xls
A műszaki átadás feltétele:
- A berendezések Hatósági ellenőrzéséről készült, meghosszabbított, érvényes bizonylatok átadása
A pályázatban való részvétel feltétele:
- A pályázónak rendelkeznie kell a 63/2004.(IV. 27.) GKM rendelet 16. § (1) alapján: kazánok és egyéb nyomástartó berendezések vegyi kezelés végzésére kiadott hatósági engedéllyel
- A pályázónak rendelkeznie kell a 3/1998.(I. 12.) IKIM rendelet alapján: hegesztett szerkezetek gyártására, szerelésére, javítására kiadott hatósági engedéllyel
A pályáztatott tevékenységet épületenkénti külön-külön számlával kell elszámolni!
A pályázathoz kérjük csatolni a hatósági engedélyek másolatát.
Ajánlatukban egyösszegű árajánlatot várunk melynek tartalmaznia kell a hatósági díjjak költségét is!
A Vállalási árat a pályázati lapon a következő formában kérjük megadni:
nettó összesen:……………..………,- Ft
ÁFA 27%:………………………..…- Ft
Bruttó összeg:…………………...….,- Ft
A számla fizetési határideje 60 naptári nap.
Megrendelő előleget nem fizet.
A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.
A Vállalkozónak a szerződésben nyilatkoznia kell, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.
Letölthető állományok:
2015 Közbeszerzés berendezés lista.xlsxÉpítési szerződés webrás nem építési engedélyes módosított.docÁltalános szerződéses feltételek végleges.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Fakan Zoltán, irodavezető
fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fazekas Róbert, főmunkatárs SZTE Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
fazekas.robert@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Energia Kazánjavító Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 200 000,-Ft+ÁFA